Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä

Vierailija
14.11.2024 |

Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.

Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15

Kommentit (271)

Vierailija
61/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taisin olla jottai 30v kun harrastin ekan kerran ihka oikeaa seksiä xD nainen siis olen. Ei vaan kiinnostanut koskaan random irtopanot. En tiedä mitä ihmiset niistä sitten saa, mutta kiva jos jotkut nauttivat ei se minulta ole pois. Olen vielä tämän saman ihmisen kanssa yhdessä kenen kanssa harrastin ekaa kertaa seksiä.

Kuulostaa hyvältä. :) N

Vierailija
62/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niitä nyt olisi? Pari nuoruuden tyttöystävää, ex-vaimo, eron jälkeiset laastarinaiset, Tinder FWB:t. Noin 10? Siihen päälle toki sitten maksulliset naiset työreissuilta ulkomailta. Olisikohan 30-50 yhteensä. M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 33 v. Paraneva seksiaddikti. Kumppaneita on varmasti yli 300. Jonkun mielestä voi kuulostaa hienolta, mutta ei tuo addiktio hyvä asia ole kun monta hyvää suhdetta on sen takia mennyt pilalle.

Vierailija
64/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias mies, seksikumppaneita pyöreät 0 ollut, sekä luultavasti tulee olemaan, jos en koskaan käy maksullisella. Ja veikkaan, että en tule käymään.

Pyöreät seksikumppanit on hotteja!

-Joo en vaan tiiä semmosista mitään ku eioo yhtään ollut koskaan. Mutta kyllähän se asia niin on, että mitä enemmän ikää tulee, niin seksuaalinen kokemattomuus mielletään jotenkin häpeälliseksi asiaksi. Ennemmin, kuin että jos sitä kokemusta paljon olisi. Ja itse en kehtaisi kaikille ystäville/tutuille kertoa, että se todellisuudessa on 0. Koska vaikka 22-vuotias on nuori ikä, niin voi monilla olla hyvin jo useita kymmeniä tuohon mennessä. En tiedä. Itse en vain ole onnistunut luomaan seksuaalisia suhteita naispuoleisiin. Olen varmaan sellainen incel.

Vierailija
65/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42, kolme. Viimeisestä kerrasta on reilu 4 vuotta, vaikka naimisissa olen. Mutta enää vain paperilla.

Vierailija
66/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39 ja uskoisin luvun olevan n 50. Tämä on kertynyt 15v alkaen muutaman ihmisen vuosivauhdilla kun oon yrittänyt löytää kumppania. Tapailtu viikkoja tai kuukausia, ei koskaan vuosia. Ei tunnu löytyvän sitä oikeaa, olen nyt luovuttanut joten luku ei enää kasva tuosta. 

Vierailija
67/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 31, 2

Vierailija
68/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ole kuin se yksi. Tyydyin opiskeluaikana silloiseen tyttöystävääni ja naimisissa nykyään, lapsiakin on. M37

Vierailija
69/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 49 Oliskohan 9? Kyllä. Näistä 3 yhden illan juttua. 3 pitkää suhdetta. 3 lyhyehköä tapailua, jotka eivät vaan koskaan kasvaneet miksikään suuremmaksi. Olen siis loppujen lopuksi melkoinen siveyden simpukka ja vielä melko kokematonkin...nykyään kuitenkin naimisissa ja äiti. Perheunelmat toteutuneet miehen kanssa, jota rakastan.

Vierailija
70/271 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias mies, seksikumppaneita pyöreät 0 ollut, sekä luultavasti tulee olemaan, jos en koskaan käy maksullisella. Ja veikkaan, että en tule käymään.

Pyöreät seksikumppanit on hotteja!

-Joo en vaan tiiä semmosista mitään ku eioo yhtään ollut koskaan. Mutta kyllähän se asia niin on, että mitä enemmän ikää tulee, niin seksuaalinen kokemattomuus mielletään jotenkin häpeälliseksi asiaksi. Ennemmin, kuin että jos sitä kokemusta paljon olisi. Ja itse en kehtaisi kaikille ystäville/tutuille kertoa, että se todellisuudessa on 0. Koska vaikka 22-vuotias on nuori ikä, niin voi monilla olla hyvin jo useita kymmeniä tuohon mennessä. En tiedä. Itse en vain ole onnistunut luomaan seksuaalisia suhteita naispuoleisiin. Olen varmaan sellainen i

Höpö höpö. Sulla ei nuorimies ole mitään hävettävää tuossa. Fiksut miehet viedään käsistä, kenties silloin kun sitä vähiten odottaa. N

Vierailija
71/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 ja 10

Vierailija
72/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua seurustella miehen kanssa jolla on ollut paljon seksikumppaneita. 

Siksi tiettyjen ammattien miehet ei käy. 

Vierailija
73/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 33 v. Paraneva seksiaddikti. Kumppaneita on varmasti yli 300. Jonkun mielestä voi kuulostaa hienolta, mutta ei tuo addiktio hyvä asia ole kun monta hyvää suhdetta on sen takia mennyt pilalle.

Mies 46 parantunut seksi addikti. 200+ ei hajuakaan. Ennätys viikko 7eri panoa.

Ja kyllä olet oikeassa tuo addiktio pilaa elämän.

Vierailija
74/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taisin olla jottai 30v kun harrastin ekan kerran ihka oikeaa seksiä xD nainen siis olen. Ei vaan kiinnostanut koskaan random irtopanot. En tiedä mitä ihmiset niistä sitten saa, mutta kiva jos jotkut nauttivat ei se minulta ole pois. Olen vielä tämän saman ihmisen kanssa yhdessä kenen kanssa harrastin ekaa kertaa seksiä.

Masturboitko?

Vierailija
75/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja en ole laskenut. Yli 50, mutta alle 100. Nyt 14 vuotta naimisissa. En ikävöi menneitä.

Iso määrä seksikumppaneita. 

Em haluaisi seurustella tollasen miehen kanssa. 

Vierailija
76/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä jolla on ollut paljon seksikumppaneita. 

Ja koska miehet valehtelevat niin en uskalla seurustella ollenkaan kenenkään kanssa enää. 

Paljon on yksinäisiä miehiä, mutta me naiset ei uskalleta alkaa seurustelemaan. 

Ja tietyttejen ammattien miehillä on aina paljon naisia. Niiden kanssa voidaan jutella, mutta ei mitään muuta. 

Vierailija
77/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ole kuin se yksi. Tyydyin opiskeluaikana silloiseen tyttöystävääni ja naimisissa nykyään, lapsiakin on. M37

Harmittaako sinua päivittäin, että et saanut parempaa vaimoa itsellesi? Tietääkö vaimosi, että et oikeasti rakasta häntä?

Vierailija
78/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 42 v, ja oisko noita joku parikymmentä. Virallisia parisuhteita ollut neljä, tapailukumppaneita/fwb suunnilleen sama määrä, loput sitten satunnaisempaa seksiä/yhden yön juttuja. 

Vierailija
79/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sinua päivittäin, että et saanut parempaa vaimoa itsellesi? Tietääkö vaimosi, että et oikeasti rakasta häntä?

Kuka haluaa miestä joka on pannyt 50 muijaa ja oman vaimon kanssa ollessa miettii exien vartaloita sun muuta. 

Vierailija
80/271 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan