Söisitkö vielä edellisen päivän kalkkunaleikkelepaketista
Kommentit (16)
Miten nämä kyselijät selviävät elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä kyselijät selviävät elämässä?
Se trollaa. Ei se oikeasti ole noin tyhmä. Tai siis on tyhmä, mutta eri tavalla kuin mitä esittää.
Kyllä avatusta paketista voi kolme, neljä päivää syödä, kunhan säilyttää paketin kylmässä.
Näitä on vaikka kuinka jotka heittävät heti roskiin kun on parasta ennen mennyt.
En, olen vaja akki. Repisin rahatkin jos sossu antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on vaikka kuinka jotka heittävät heti roskiin kun on parasta ennen mennyt.
Jep, ja heittävät koko leivän roskiin jos yhdessä kohdassa on hometta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se home on jo levinnyt siinä leipäpussissa. Minua koijattiin pienenä homeisesta leivästä syödessä tulee hyvä lauluääni.
Viikko ei ole mitään. Tosin kyllä se viikossa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se home on jo levinnyt siinä leipäpussissa. Minua koijattiin pienenä homeisesta leivästä syödessä tulee hyvä lauluääni.
Mitenköhän sinäkin pärjäät elämässä. Hometta on ihan kaikkialla, tuoreessa leivässä ja hengitysilmassa. Vain suurina konsentraatioina vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
? Tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vältämättä ole. Pitkä leipä ja toisessa päässä vähän hometta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sinäkin pärjäät elämässä. Hometta on ihan kaikkialla, tuoreessa leivässä ja hengitysilmassa. Vain suurina konsentraatioina vaarallista.
Hyvin, kiitos kysymästä. Lauluääntä ei tullut, vaikka sitä homeista leipää söinkin.
Tottakai söisin ja vielä niin kauan kun sitä riittää.
Joo ja vielä viikon päästä nam,se viimeinen käyttöpäivä on harhaanjohtavaa sontaa,pyritään vaan siihen että ihmiset heittävät hyvää tavaraa pelonvallassa pois ja ostavat taas uutta joka heitetään pois koska siinä lukee viimeinen käyttöpäivä.
En. Minulla on varaa heittää ruokaa roskiin.