Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
tulin vain sanomaan etten halua osallistua tähän keskusteluun ja koen tämän keskustelun olemassaolon loukkaaaksi
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Poistan tämän keskustelun.
Jos et tiennyt, niin tavalliset käyttäjät eivät keskusteluita poistele. Se on modejen päätös
Vierailija kirjoitti:
Miksi näihin keskusteluihin tullaan aina sössöttämään tätä, kuinka on yksityisasia. Ei kenenkään ole pakko tähän keskusteluun osallistua!
No tämä. Varsinkin kun tähän vastataan täysin anonyymisti.
M40, en tiedä tarkkaa lukua, mutta useita kymmeniä. Kolme pitkää suhdetta, ja niiden välissä ns. pleijeri-vaiheita, kuten esimerkiksi juuri nyt.
Tosimiäs, 67 vuotta. Tähän mennessä n 80-100, nyt juuri 7.
N53 ja 1 yhden illan juttu, 1 lyhyt suhde ja 1 yli 32 vuoden parisuhde joka edelleen voimassa, eli kolme.
N 68, 11 seksikumppania (10 niistä kun olin 17-28, menin mieheni kanssa naimisiin 28-vuotiaana)
Miksi? Mitä hlvttiä se kellekään kuuluu? Edes vaimolle en ole kertonut. Tai no, iän olen kertonut. Sukupuolen se hokasi itse.
Vierailija kirjoitti:
Poistan tämän keskustelun.
Kerrohan nimesi ja osoitteesi. Kaverin puolesta kyselen. Hän haluaa laittaa sulle joululahjan hyvästä työstä sananvapauden rajoittamisessa.
Olen 22-vuotias mies, seksikumppaneita pyöreät 0 ollut, sekä luultavasti tulee olemaan, jos en koskaan käy maksullisella. Ja veikkaan, että en tule käymään.
Kiitos ilmoituksesta