Kerro sukupuolesi, ikäsi ja seksikumppaniesi lukumäärä
Aiempi aloitus poistettiin, joten teen uuden.
Olen 37v nainen, sexikumppaneita n. 15
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan tämän keskustelun.
Kerrohan nimesi ja osoitteesi. Kaverin puolesta kyselen. Hän haluaa laittaa sulle joululahjan hyvästä työstä sananvapauden rajoittamisessa.
Lisäksi pääset ehdokkaaksi kuuluisan Viktor Orbán -sanavapauspalkinnon saajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset saa näistä ketjuista?
No itseä ainakin kiinnostaa jollain tapaa tämä seksikumppaneitten määrä. Sitähän ei voi sitten tietää, että onko lukemat varmasti totta vai ei.
Mutta mitä ylipäätänsä ihmiset saavat mistään näistä ketjuista täällä? Kerro vaikka se.
N32, 0 seksikumppania. Pidin itseni varmaan liian kauan poissa deittimarkkinoilta. Järkeviä tavismiehiä on niin harvassa. About kaikki töissäkin varattuja (en ihmettele).
N44. Jotain 70, en one pitänyt laskua. Suurin osa nuoruudessa- 25 ikävuoden jälkeen vain kolme.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kenellekään kuuluu, on yksityisasia. Eiköhän poisteta tämä roska
-Ihan naurettavaa paskaa tuo argumenttisi, että yksityisyyden takia pitäisi poistaa. Niinhän suurin osa on jotain ihmisten yksityisasioita, mitä täällä puidaan.
Eli kaikki keskustelut melkein pitäisi poistaa täältä tuolla logiikalla.
M31 45, olin kyl nuorempana niin sekaisin, että tuli varmaan mokattua toiset mokomat.
Mies ja en ole laskenut. Yli 50, mutta alle 100. Nyt 14 vuotta naimisissa. En ikävöi menneitä.
Vierailija kirjoitti:
-No mitä ihmiset saa mistään ketjuista täällä. Selittä senkin vauvapalstatohtori, insinööri mikä oletkaan
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias mies, seksikumppaneita pyöreät 0 ollut, sekä luultavasti tulee olemaan, jos en koskaan käy maksullisella. Ja veikkaan, että en tule käymään.
Pyöreät seksikumppanit on hotteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vertailla omia kokemuksia
Niin, täältä totuuden torvesta. Yhtä luotettavaa tietoa kun Pravdan uutisointi. Täällä miljonääri pörssihait istuu päivästä toiseen.
N63 jotain 25-30 ehkä. Nykyään hiljasempaa😅
M47, seksikumppaneiksi voin luokitella niin 40 naista, mutta sitten on ollut maksullista naisia kolminumeroinen luku > 300
Nainen yli 100. Ja yksi 11.v ja yksi 7.v suhde, sekä 2.v. Enkä ole pettänyt, paitsi 1 kerran ensimmäisen kanssa 19.v. Onhan tuossa sinkku aikoja.
taisin olla jottai 30v kun harrastin ekan kerran ihka oikeaa seksiä xD nainen siis olen. Ei vaan kiinnostanut koskaan random irtopanot. En tiedä mitä ihmiset niistä sitten saa, mutta kiva jos jotkut nauttivat ei se minulta ole pois. Olen vielä tämän saman ihmisen kanssa yhdessä kenen kanssa harrastin ekaa kertaa seksiä.
33, nainen, naisseksikumppaneiden määrää en muista enää tarkkaan ja yrittänyt parhaani laskeskella, heittäisin että 50-60 mutta saattaa mennä ihan pieleen. Miehiä taas ehkä 20. En oo prostituoitu, olin nuorena himokas ja olen biseksuaali
N15, yli 100 ja kaikki matumiehiä 20+
Tarpeeksi ilmiantoja niin poistuu.