Millaisen perheen jälkeläisen kanssa et ikinä seurustelusta/ menisi naimisiin?
Saa kertoa myös, millaisen perheen jälkeläinen olisi sopiva.
Saa kertoa senkin, mitkä visiot asiasta.
En ikinä alkaisi seurustella kenenkään papin tai papin perheen jäsenen kanssa.
En voi kuvitella pahempaa painajaista.
Ap
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Visiot:
Synkkä, hiljainen ja totinen pappisperhe.
Tosi raskas osa lapsilla:
Pitää olla kaikkialla esimerkkinä rahvaalle.
Pitää olla hyvä, hyveellinen, täydellinen.
On jatkuvasti silmätikkuna kaikkialla minne m
----
Ja samaa odotetaan puolisolta.
Kepulaiset.
Varoitus!
Jos et itse tule kepulaisesta perheestä tai suvusta, ei kannata yrittää mitään.
Ap
Semmoisen perheen jälkeläisen jossa miehet käyttää pahvihousuja, lakeerikenkiä ja naiset isoja, kauppakoukuilla varustettuja samettihameita en, rakkaat ystävät, halua porukoiraaa... Voi olla henkii löysälläää...
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen perheen jälkeläisen jossa miehet käyttää pahvihousuja, lakeerikenkiä ja naiset isoja, kauppakoukuilla varustettuja samettihameita en, rakkaat ystävät, halua porukoiraaa... Voi olla henkii löy
-----
Pahvihousut?
päihdemyönteiset. juoruruilevat ja tunkeilevat suvut.kriminaalisuvut on mulle liikaa, muut on neuvotteluasioita.
itse olen perinnöllisestä sairauksista kärsivästä suvusta ja myös köyhästä eli varmasti tulisin myös itse torjutuksi ja ihan ymmärrän senkin.
Liian tiiviistä lapsuudenperheestä tulevan kanssa voisi olla hankalaa rakentaa omaa elämää. Siinä tulisi miehen päälle koko suku. Ei kiitos.
Perheen äiti on tärkeä. Katselisin tarkkaan miten äiti suhtautuu lapsiinsa, kohteleeko tasapuolisesti ja onko mukana lapsensa elämässä. Isällä ei niin väliä jossei kuulu ydinperheeseen muuten kyllä samat kriteerit
Vierailija kirjoitti:
Ei se perhe välttämättä tarkota et jälkeläinen huono. Jokainen on yksilö
Mut en seurustelis muslimiperheestä tulevan kaa
kanssa, ei kaa. Hirveä kammotussana.
Vanhetessaan monet alkavat muistuttaa omaa isäänsä tai äitiänsä, joten vaikka potentiaalinen puoliso ei olisi enää napanuoralla kiinni vanhemmissaan, niin kyllä minä hiukan katsoisin perhetaustaa. Vaikka ei se yksinään ratkaiseva tekijä olisikaan.
Päihdeongelmaisuus, väkivaltaisuus, koulutuksen halveksinta, konservatiivihihhulointi olisivat kaikki suuria hälytysmerkkejä ellen olisi 100% vakuuttunut, että omena on kierinyt kauas puusta.
Tänä päivänä myös ahkera somettaminen olisi yksi miinus.
Julkkis.
Mitä painajaista.
Olisi aivan hirveää.
Ap