Millaisen perheen jälkeläisen kanssa et ikinä seurustelusta/ menisi naimisiin?
Saa kertoa myös, millaisen perheen jälkeläinen olisi sopiva.
Saa kertoa senkin, mitkä visiot asiasta.
En ikinä alkaisi seurustella kenenkään papin tai papin perheen jäsenen kanssa.
En voi kuvitella pahempaa painajaista.
Ap
Kommentit (50)
Semmoisen missä isä on turvaton, väkivaltainen tai alkoholisti. Heidän poikansa on kokemukseni mukaan aivan sekaisin. Enkä jonkun sisäsiittoisen porukan jälkeläisen.
Sellaisen, jossa lapsuudenperhe menee minun edelle
Enpä ole ikinä ajatellut, että valitsisin puolison hänen lapsuuden perheensä perusteella. Siinä voisi käydä ehdokkaat aika vähiin. Jokaisessa perheessä on jotain vikaa ja sieltä löytyy yleensä joku musta lammas. Mulle riittää, että puoliso itse on mulle sopiva. Hänen perheen kanssa ei tarvitse olla tekemissä, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Rikollisen, elämänkoululaisen, matalasti koulutetun, kirosanoja viljelevän, päihteitä käyttävän. Todennäköisesti eri uskonnon edustajan kanssa voisi olla myös hankalaa.
Se voisi olla sinulle seikkailu. Isokokoinen hormoonihiiri tarjoaa sinulle elämäs kyydit jota et voi vastustaa. Takuulla hyppäisit kelkkaan. Pieni turpakeikka olisi vain piristysruiske päivääsi. Et voisi lähteä suhteesta kun teillä olisi yhteiset ystävät ja rakastaisit tätä sankaria sydämesi kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se perhe välttämättä tarkota et jälkeläinen huono. Jokainen on yksilö
Mut en seurustelis muslimiperheestä tulevan kaa
Semmosta rasismia sieltä.
Ei, kun tervettä järkeä ja todellisuuden tajua lisättynä itsesuojeluvaistolla.
Olen apn kanssa samoilla linjoilla, minun on vaikea uskoa, että löytäisin yhteisen sävelen vahvasti uskonnollisen taustan omaavan ihmisen kanssa, vaikka tämä ei itse sillä hetkellä kertoisikaan uskovansa.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on kysymys...
Eihän välttämättä lapsesta tule samanlaista kuin vanhemmista, arvo maailmat voivat olla ihan erilaiset heillä niin hyvässä kuin pahas
----
Uskon kyllä että perheen käytänteet ja tapa elää lyövät leimansa lapsiin. Automaattisesti on samat tavat jotka lapsina on opittu ja samaa odotetaan puolisolla.
Jos tulee ihan henkisesti ja konkreettisesti erilaisesta ympäristöstä, se aiheuttaa liikaa stressiä. Jatkuva stressi päällä koska ei voi olla oma itsensä. Pitää koko ajan teeskennellä jotain muuta mitä on.
Ap
Millaiseen keskustelun aloitukseen et koskaan vastaisi? Sellaiseen, jossa pyritään saamaan aikaan yhteiskunnallisesti hajottavaa ja eriarvoisuuden kokemusta perusteettomasti lisäävää jauhantaa. Eihän tässäkään ollut mitään perusteluja kysymyksen asettamiseen. Eletään kuitenkin yhteiskunnassa, jossa luulisi voivan seurustella ihan kenen tahansa kanssa halutessaan.
Psykopaattisen/sosiopaattisen, tai jotenkin elähtäneen eli ylipainoisten, älyllisesti jälkeenjääneiden, tm.
Vierailija kirjoitti:
Tämä myös iso red flag. Jos mies viettää aikuisena paljon aikaa sukunsa kanssa, naisen rooli on olla suvun yleinen pimppa. Ei hän saa arvoistaan asemaa tuollaisen miehen kanssa koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä myös iso red flag. Jos mies viettää aikuisena paljon aikaa sukunsa kanssa, naisen rooli on olla suvun yleinen pimppa. Ei hän saa arvoistaan asemaa tuollaisen miehen kanssa koskaan
Ja sama pätee miehen kavereihin. Jos on 30v ja priorisoi kaverinsa, se ei tule muuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Persu
Persuhullun
Vierailija kirjoitti:
Olen apn kanssa samoilla linjoilla, minun on vaikea uskoa, että löytäisin yhteisen sävelen vahvasti uskonnollisen taustan omaavan ihmisen kanssa, vaikka tämä ei itse sillä hetkellä kertoisikaan uskov
----
Itse olen kristitty, mutta siinä on kyllä vinha ero, oletko pappi vai ihan tavallinen kristitty.
Pappi ei edes välttämättä ole kristitty. Pelkkä ulkoinen tapakristitty.
Papit ovat ikään kuin oma rotunsa, samoin muut kirkolliset ihmiset.
He löytävät itsellensä sopivimmat kumppanit juuri kirkollista piireistä.
Hiljaisia, totisia ja hitaita.
Joissakin suvuissa ev. lut- kirkollisuus kulkee perinteenä jota ei edes kyseenalaisteta.
Vaikka kirkko muuttuisi täysin jumalattomaksi, ollaan sokeita viimeiseen asti.
Ap
Sellaisen jossa lapsia on tukistettu/piiskattu/jne ja paitsi puolustelee sitä, niin jatkaa puolustelua vielä sittenkin, kun olen kertonut kuinka pahalla muistelen sitä itse saamani kasvatuksen tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen keskustelun aloitukseen et koskaan vastaisi? Sellaiseen, jossa pyritään saamaan aikaan yhteiskunnallisesti hajottavaa ja eriarvoisuuden kokemusta perusteettomasti lisäävää jauhantaa. Eihän tässäkään ollut mitään perusteluja kysymyksen asettamiseen. Eletään kuitenkin yhteiskunnassa, jossa luulisi voivan seurustella ihan kenen tahansa kanssa halute
----
Huom. tasapäistäminenkin on pelkkää kommunismia ja tosi ahdistavaa.
Kaikki ihmiset ovat yksilöitä.
Itse vaikka olen porvarillisesta kodista, tulen tosi hyvin tai jopa paremmin toimeen vasemmiston tai ihan tosi tulenpalavan kommunistin kanssa.
Ehkä jopa paremmin.
Ap
En seurustele junttiperheen, wt perheen, maalaisperheen jälkeläisen kanssa.Saatte toki alapeukuttaa. Vaikka olisi täysin pennitön, niin jos tykkää kulttuurista ja on sivistynyt, niin seurustelisin heti. Itse asiassa liiallinen raha on minulle miinusta eikä kiinnosta ollenkaan rahamiehet, varsinkaan sivistymättömät sellaiset. Olen itse ylemmän keskiluokan sivistyssuvusta ja isäni oli taiteilija. Isäni kaltainen mies olisi hyvä, kulturelli, akateeminen, hyvätapainen.
Persuparheen jälkeläinenhän voisi olla sukurasitteinen eli sosi- tai psykopaatti jopa molempia ! Muunlainenkaan mielenvikaisuus ei poissuljettu. Sellainenhan on irti vain köysien puutteessa tai karannut suljetulta.
Varokaa semmoisia kanaljoja !
Nämä tulevat automaattisesti samoista olosuhteista/ suvusta joiden kanssa on niin luonteva olla, ettei tarvitse miettiä edes tuollaisia juttuja, kuten aloituksessa on:
- yrittäjät
- muusikot
- taiteilijat ym boheemit tyypit
- määrätyt akateemiset ammatit
- duunarit
Ap
EI papit eikä poliitikot
Sitten nämä ovat nounou:
Maanviljelijät
Papit ja maanviljelijät ovat pingottajia
Pakko tukahduttaa itsensä ja teeskennellä jotain muuta mitä on
Ap
Jopas on kysymys...
Eihän välttämättä lapsesta tule samanlaista kuin vanhemmista, arvo maailmat voivat olla ihan erilaiset heillä niin hyvässä kuin pahassa.