Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kehui syövänsä terveellisesti ja olevansa aktiivinen. Menin tänään yllätysvierailulle ja hän oli syönyt aamupalaksi 3 Snickersiä. Red Flag?

Vierailija
14.05.2023 |

Eilen oli ollut somesta päätellen kaljoittelemassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näit, että hän on kaljoittelija, ja menit käymään???

Vierailija
2/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Red flag" ite olet kun käytät anglismeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa

Vierailija
4/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun laihdutin kerran 35kg puolessa vuodessa, aamiaiseni oli välillä yhtä sokerinen. Esim 2-3 jugurttia joissa paljon sokeria. Tykkäsin heti aamusta tankata nopeaa hiilari-energiaa, päivän mittaan sitten kalorimäärät ja erityisesti hiilarit väheni.

Mutta 1/5 yrityksestä.

Vierailija
5/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön terveellisesti ja olen aktiivinen. Kun noin kerran kahteen-kolmeen kuukauteen käyn viihteellä, se tarkoittaa illalla kaljoittelua, aamuyön iltapalaksi pitsaa ja aamupalaksi sen pitsan rääppeitä, ehkä vähän jäätelöä.

Muun ajan syön kasvisruokaa, käyn salilla ja juoksen ensi kuussa yhdeksännen maratonini.

Vierailija
6/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tämä nyt oikein lähtenyt.

Vierailija
7/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten oli todennut, että on vääristeltävä puheitaan, kun tyttöystävä ehdokas on umpihullu himourheilija, jolle elämäntapojen terveellisyys on parinvalinnassa tarkein kriteeri.

Vierailija
8/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni syö usein suklaata aamupalaksi. Minä syön kaurapuuroa, avokadoa, luonnonjugurttia/rahkaa tms. Ei meidän tarvitse olla samanlaisia. 

Vierailija
9/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni syö usein suklaata aamupalaksi. Minä syön kaurapuuroa, avokadoa, luonnonjugurttia/rahkaa tms. Ei meidän tarvitse olla samanlaisia. 

Niin ja minulla on meistä enemmän ylipainoa, mutta olen samassa painossa kuin ennen hänen tapaamistaan.

Vierailija
10/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen haaveiden ihanneminä elää terveellisesti...

Aika moni mies luulee olevansa urheilullinen, kun katsoo telkkarista urheilua.

Äitini luulee, että hänellä on hyvät vatsalihakset, vaikka hän on jumpannut viimeksi vuonna 1972.

Kaverini luulee, ettei käytä alkoholia ja sanoikin niin treffimiehelle. Mieheltä kuulin, että kaverini oli vetänyt ekoilla treffeillä pullon viiniä.

Vierailija
11/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli illalla kaljoittelemassa, könysi kahden aikaan yöllä viereen haisten Sinebrychoffin tehtaalta ja söi aamiaiseksi pelkkää mansikkahilloa ennen kuin meni nukkumaan krapulansa pois. Tekee tämän tempun kahdesti vuodessa ja arkena pyöräilee 12km töihin kesät talvet, sekä mieli että kroppa mintissä.

Vierailija
12/12 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli illalla kaljoittelemassa, könysi kahden aikaan yöllä viereen haisten Sinebrychoffin tehtaalta ja söi aamiaiseksi pelkkää mansikkahilloa ennen kuin meni nukkumaan krapulansa pois. Tekee tämän tempun kahdesti vuodessa ja arkena pyöräilee 12km töihin kesät talvet, sekä mieli että kroppa mintissä.

Ja mielestäsi on todennäköisempää, että aloituksen random tindermies oikeasti on urheilullinen ja tervehenkinen ja juuri nyt oli se ainoa hetki vuidesta, kun ei ollut? Vai olisiko kuitenkin enemmän todennäköistä, että mies on kaunistellut elämäntapojaan ja suorastaan valehdellut niistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä