Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"

Vierailija
14.11.2024 |

Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html

Kommentit (1660)

Vierailija
681/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä ja jonkinlainen hyväksytyksituleminen lienee ihmisen perustarpeita"

Näin naisena olisi kyllä todella, todella outoa, jos mua alkaisi harrastuksissa joku ulkonäöstä kehumaan, kun ei sillä ole mitään tekemistäkään ko. harrastusten kanssa. Eikä ole kyllä kukaan koskaan kehunut missään yhteyksissä, ja mitä sitten? Elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö ja parisuhteet. Mm. juuri ne harrastukset, joista saa iloa.

riippuu kai naisesta. omien havaintojen mukaan naiset on kyllä usein avoimempia kehumaan toisiansa, josseivat nyt ulkonäköä niin vaikka kampausta, vaatteita jne. ehkei nyt harrastuksissa puolitutut mutta kuitenkin

Vierailija
682/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali Hesari kertoo näiden syrjäytyneiden miesten "etsivän helpotusta konservatiivisuudesta", tarkentamatta asiaa ollenkaan.

En yhdistäisi työssä käymättömyyttä tai irtoseksistä haaveilemista konservatiivisuuteen. Tuskin äänestävät esim. Kristillisdemokraatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areenalla oli/on (?) brittiläinen dokumentti incel-ilmiöstä, katsoin sen. Tämä naishomma on ihan vaan sivujuttu.

Oikeasti kyse on elämisen ongelmista: _ näennäisestä toivottomuudesta_ ja siitä, ettei eläminen ole hallussa  ja poika/mies eristäytyy neljän seinän sisälle ja menee elämään toksiseen incel-nettiyhteisöön jossa voi siirtää kaiken syyn naisten/tyttöjen niskaan.  

Sitten käy näin:

Toksinen Incel- Nettiyhteisö ja siellä joka päivä vietetty aika ja aivojen virittyminen siihen maailmaan --> pojat/miehet myrkyttyvät yhä enemmän ja oikeasti tulevat ihan aivopestyiksi kuin olisivat Pohjois-Korean pakkoleirissä olleita. 

He tarvitsevat tien ulos. Dokumentissa miesjuontaja kaveruistui yhden nuoren miehen kanssa ja sai tämän ajattelmaan uusiksi asioita, he menivät myös yhdessä ulos baarikierrokselle ja jututtivat naisia, jolloin nuori mies oli täysin yllättynyt todellisten naisten ajatteluista. Siinä olikin mahdollisuuksia, inhimillisyyttä, normaaliutta. Eikä kaavoja Chadeista ja muuta pa*kaa.

Incelit tarvisi saada apu/tukipiirin ääreen, terapiaan ja normaaleihin ihmiskontakteihin ja eläminen kuntoon.

(Itse mietin sellaista kysymystä, että pystyisivätkö nämä incelit olemaan niin rehellisiä että itsekin ymmärtäisivät, ettei kyse ole naisista ja seksin saamisesta, vaan kyse on elämisen osaamattomuudesta ja sen myrkyttämisestä ihan väärällä ääri-ideologialla, mikä sekin on pakoa siitä, että ottaisivat vastuuta elämisestä ja alkaisivat askel askeleelta hoitaa asioita kuntoon. Elämä ei ole helppoa videopelimoodia. Usein joutuu menemään epämukavuusalueille ja kärsimään, mutta eteenpäin mennään vain menemällä!) 

Vierailija
684/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen utelias, mikä tämä pakkomielle sinulla ja teillä on näihin inceleihin? Minulle ei oikein mene ymmärrykseen.

Maksamme heidän elättämisensä verojen kautta. Siksi olisi hyvä, ettei tämä ilmiö yleistyisi. Nämä ihmiset ovat täysin syrjäytyneitä, eivätkä asenteineen pysty kohtaamaan naisia edes työelämässä.

Vierailija
685/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos oot itse saanut huomiota haluamiltasi kumppaneilta et varmaan voi käsittää. itsekään ehkä en, koska minulla on useita tyttöystäviä ollut. muistan kuitenkin sen tunteen kun ensimmäisiä kertoja tätä positiivista huomiota sai, niin on helppo uskoa että tämä voi olla aika elämää määrittäväkin asia jos sitä ei koskaan tule"

No en ole saanut, yksin olen elänyt koko elämäni. Enkä voi käsittää, että jotakuta kiinnostaa maailmassa ja elämässä yksi ainoa asia, ja jos ei sitä saa, jää vain istumaan kotiinsa.

Vierailija
686/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ikävä toisen luo. Sille palstan akat ovat joukolla naureskelemassa. Läheisyyden kaipuu on ihmiselle luontaista, luonnollista ja tarpeellista. Kun mies itkee yksinäisyyttä, tietää että kyseessä on aidosti tunteva ja mieleltään terve henkilö, toisin kuin nainen, joka on rakentanut ympärilleen defenssin että Minä en tarvitse ketään enkä varsinkaan seksiä tai miehiä ikinä.

Ensimmäinen on ihmisen ajattelua, jälkimmäinen psykopaatin.

ongelma on juuri se ettei nää miehet sure, vaan vihaavat

Luitko sinä sitä hesarin artikkelia? Oletko käynyt ko alustalla?

Niin ajattelinkin.

lopetin ylilaudalla käymisen lähes 10v sitten juuri tuon jatkuvan vihaamisen vuoksi mitä se sivu on täynnä.

Ylilaudalla oli joskus hyviä ja asiallisia keskusteluita eräjorma osiossa. Nykyään taitaa olla miesten vihaa täynä, mut kun joskus näitä vauvan keskusteluita lukee kuten tätä, niin kyll tämä on ihan naisten oma ylilauta. Keskusteluitten taso ihan sanaa.

Vierailija
687/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."

Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.

Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa? 

Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.

-eri

Ei siinä ole ongelmaa, jos joku *valitsee* harrastaa seksiä. Ongelma inceleille tuntuu olevan se, että kukaan ei *valitse* harrastaa seksiä heidän kanssaan, ja sitten välillä päästään jopa nauttimaan vaatimuksista valtion osoittamaan tyttöystävään, koska "miEstEn oN paKkO kÄydÄ aRmeiJa". 

Tässä väitettiin että seksin saaminen on incelille lähes yhtä helppoa kuin naiselle, mutta ehtona on toki se, että pitää hyväksyä yhtä huono seksi kuin se, mitä naisille todellisuudessa on tarjolla.  Eli seksi kenen tahansa epähaluttavan kumppanin kanssa, josta itse todennäköisesti ei saa minkäänlaista nautintoa, mutta joka saattaa olla epämukavaa, kivuliasta tai jopa vaarallista.

Vierailija
688/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liberaali Hesari kertoo näiden syrjäytyneiden miesten "etsivän helpotusta konservatiivisuudesta", tarkentamatta asiaa ollenkaan.

En yhdistäisi työssä käymättömyyttä tai irtoseksistä haaveilemista konservatiivisuuteen. Tuskin äänestävät esim. Kristillisdemokraatteja.

kylläpä näissä piireissä jonkinlaista uus-kristillisyyttäkin näkee. tai ainakin raamatusta poimitaan valikoidusti mm. homo- ja naisvihaa. joskus oon kehottanut näitä menemään vaikka seurakuntiin kun siellähän on naisia enemmän kuin miehiä, mitään vastausta en ole tähän saanut

Vierailija
689/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan tajua, miksi nämä miehet jättäytyvät kaikesta elämästä ulos irl. Olen nainen joka ei ikinä uskaltautuisi mihinkään deittiäppeihin, mutta silti minulla on elämä ja harrastuksia. Hulluksihan siinä tulisi jos jäisi vain neljänseinän sisään. Miksi nämä eivät halua tavata edes muita miehiä, että olisi jotain sosiaalista elämää? Tai harrastaa jotakin missä voisi olla niitä naisiakin.

Ei kai nyt toisille miehille harrastuksissa ole merkitystä, onko joku kalju, lyhyt, ruma tms. Vai eikö näitä tosiaan kiinnosta maailmassa mikään muu kuin naiset? Jos ei naista saa, ihan sama jäädä istuksimaan kotiin? Käsittämätöntä.

On sillä väliä. Eivät miehetkään halua olla epäviehättävän miehen seurassa. Erityisesti lyhyet

No syyttäkää niitä syrjiviä miehiä sitten.

Ai ihan itteensä listivät lyhyyden takia, no hahhah. Tappaako lyhyet naisetkin sitten ittensä? Tai kaikki maailman kansat, jotka ovat luonnostaan kaikki lyhyempiä kuin vaikka hollantilaiset.... juupa juu. 

Vierailija
690/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"usko tai älä niin miehetkin on ihmisiä ja jonkinlainen hyväksytyksituleminen lienee ihmisen perustarpeita"

Näin naisena olisi kyllä todella, todella outoa, jos mua alkaisi harrastuksissa joku ulkonäöstä kehumaan, kun ei sillä ole mitään tekemistäkään ko. harrastusten kanssa. Eikä ole kyllä kukaan koskaan kehunut missään yhteyksissä, ja mitä sitten? Elämässä on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö ja parisuhteet. Mm. juuri ne harrastukset, joista saa iloa.

riippuu kai naisesta. omien havaintojen mukaan naiset on kyllä usein avoimempia kehumaan toisiansa, josseivat nyt ulkonäköä niin vaikka kampausta, vaatteita jne. ehkei nyt harrastuksissa puolitutut mutta kuitenkin

No, naisia on naisena helppo kehua, koska he eivät yleensä oleta, että yritän iskeä heitä.

Vierailija
691/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos oot itse saanut huomiota haluamiltasi kumppaneilta et varmaan voi käsittää. itsekään ehkä en, koska minulla on useita tyttöystäviä ollut. muistan kuitenkin sen tunteen kun ensimmäisiä kertoja tätä positiivista huomiota sai, niin on helppo uskoa että tämä voi olla aika elämää määrittäväkin asia jos sitä ei koskaan tule"

No en ole saanut, yksin olen elänyt koko elämäni. Enkä voi käsittää, että jotakuta kiinnostaa maailmassa ja elämässä yksi ainoa asia, ja jos ei sitä saa, jää vain istumaan kotiinsa.

niin en tiedä mikä sitä sitten selittää naisten ja miesten eroa tässä asiassa. naiset ehkä löytää niitä merkityksellisiä ihmissuhteita muista naisista. kun taas miehet harvemmin mitään ystävyyssuhteita enää aikuisiällä solmivat

Vierailija
692/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan. 

Onko kaikilla naisilla luonne ja käytöstavat kunnossa?

No tuskin on. Se nyt on selvää, että kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta ei ole luonne ja käytöstavat kunnossa. Mutta kannattaisi olla, jos parisuhdetta kaipaa.

Aivan. Eli miehen täytyy hyväksyä kuka tahansa nainen, mutta naisen ei ketä tahansa miestä. 

"Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi."

Kun ei kukaan hyväksy ketään, tai valitse ketään, vaan ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa, ja jonkun kanssa synkkaa hyvin ja rakastuu. Naiset ovat näissä tilanteissa itse asiassa vähemmän ulkonäkökeskeisiä kuin miehet. Ei pariutuminen ns. normaaleille tavisihmisille ole mitään keinotekoista valintaa, vaan rakastumisen tunteita. Incel-maailmassa tuntuu vallitsevan uskomus, että parisuhteeseen päädytään jonkun todella rationaalisen valinnan myötä. Ei se niin ole. Rationaalisuus vaikuttaa negatiivisessa mielessä, eli jos on syrjäytynyt ja ongelmainen, suurin osa aiheellisesti katsoo, ettei ole järkevää olla tekemisissä.

Tietty perustaso käytöksen, elämänhallinnan jne. suhteen pitää siis olla. Mutta sen jälkeen peliin tulevat tunteet. Suomalainen tavallinen nainen ei yleensä valitse miestä esim. tulojen perusteella, vaan ihan vain kanssakäymisessä rakastumalla (molemminpuolisesti). Se, että perheelliset miehet usein päätyvät paremmille palkoille, saattaa olla enemmänkin seuraus perheen myötä tulevasta vastuusta. He siis pyrkivät tienaamaan enemmän sitten, kun se puoliso ja perhe jo on, ja pitää elättää.

Vierailija
693/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin karmean näköistä ukkoa olekaan ettei se jollekin kelpaisi. Eli luonne ja käytöstavat kuntoon vaan. 

Nyt kiinnostaisi kyllä että mistä sitä ihailua saisi näin naisena, jos kerran jokainen nainen saa ihailua upeilta miehiltä. Missäs ne komeat urokset on?

Sanoin "itseä tasokkaammilta". Ei välttämättä "upeilta".

Vierailija
694/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on. Se nyt on selvää, että kaikilla ihmisillä sukupuoleen katsomatta ei ole luonne ja käytöstavat kunnossa. Mutta kannattaisi olla, jos parisuhdetta kaipaa.

Aivan. Eli miehen täytyy hyväksyä kuka tahansa nainen, mutta naisen ei ketä tahansa miestä. 

Sinä yrität kokoajan kaasuvalottaa. Täysin turhaa jankata kanssasi siis. Sitähän te hoette koko ajan että kaikki naisetkin kelpaavat jollekin ja se harmittaa kun miehet eivät muka kelpaa. Onko liian vaikeaa kuitenkin laittaa se oma käytös kuntoon, koska siitä se todennäköisesti on kiinni eikä ulkonäöstä? 

Vierailija
695/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin en tiedä mikä sitä sitten selittää naisten ja miesten eroa tässä asiassa. naiset ehkä löytää niitä merkityksellisiä ihmissuhteita muista naisista. kun taas miehet harvemmin mitään ystävyyssuhteita enää aikuisiällä solmivat

Tai ei tarvitse sen kummempia ihmissuhteita, vaan asiat ja maailma kiinnostavat muuten.

Vierailija
696/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos erehtyisi kehumaan jotain puolituttua miestä, niin sehän luulisi että olen siitä kiinnostunut. Sitten siitä ei pääsisi ikinä eroon, alkaisi iskeä, stalkata. Juu ei kannata kehua ihan ollakseen ystävällinen, siitä saa vain itselleen ongelmia. 

Sama jos ei niin tuttu mies kehuisi minua, ensimmäinen ajatus on että mikä hiippari yrittää iskeä, äkkiä pois. 

Vierailija
697/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei tarvitse sen kummempia ihmissuhteita, vaan asiat ja maailma kiinnostavat muuten.

mikä sua tässä maailmassa sitten ajaa. jos sulla ei ole ystäviä eikä parisuhdetta

Vierailija
698/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä yrität kokoajan kaasuvalottaa. Täysin turhaa jankata kanssasi siis. Sitähän te hoette koko ajan että kaikki naisetkin kelpaavat jollekin ja se ha

Älä enää käytä sanaa "kaasuvalottaa", kun et ymmärrä, mitä se tarkoittaa. En tiedä keitä "meitä" tarkoitat, mutta on mielestäni kovin raukkamaista, että väistit tuon huomion siitä, että miehelle pitäisi kelvata kuka tahansa nainen, mutta naiselle ei kuka tahansa mies. 

Vierailija
699/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Täällä naiset vai oliko nyt sitten mies ehdottaa miehille homoilua ja vertaa sitä heteroseksiin."

Vastentahtoinen heteroseksi ei tunnu yhtään sen houkuttelevammalta heteronaiselle kuin sinulle homoilu.

Vastentahtoinen? Jos itse valitsee harrastaa seksiä omasta mielestään ei-niin valioyksilön kanssa? 

Uskoakseni tuossa nyt ei kuitenkaan ollut rai*katuksi joutumisesta puhe.

-eri

Ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole jos ITSE VALITSEE niin. Mutta miehet eivät voi vaatia että naiset harrastavat seksiä kenen kanssa tahansa. Eihän se niin toimi.

Kuka ja missä on vaatinut noin? Laitathan sanatarkan lainauks

Päivittäin tällä palstalla ihmetellään miksi rumat ja lihavatkaan naiset eivät anna kunnon miehelle.

Luuletko sinä että palsta antaa realistisen kuvan keskustelualueen ulkopuolisesta elämästä??? Ihmiset lukevat täältä kaikki provot ja mielenterveysongelmaisten viestejä kuvitellen niiden olevan totuus.

Vierailija
700/1660 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä yrität kokoajan kaasuvalottaa. Täysin turhaa jankata kanssasi siis. Sitähän te hoette koko ajan että kaikki naisetkin kelpaavat jollekin ja se ha

Ohis. Kaasuvalottaa. Etkö osaa kirjoittaa oikeaa suomenkieltä ilman typeriä lainasanoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi