Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnallista keskustelua? Tämäkään ketju ei ole mitään muuta kuin monin sanoin saman toistamista siitä kuinka ne syrjäytyneet miehet on ihan syntymälahjanaan saanut sen huonoutensa, eikä millään mitä ennen tätä päivää on tapahtunut ole merkitystä, eikä sitä näin ollen tarvi ottaa huomioon mitenkään.
Mutta tokihan täällä on aika ajoin ratkaisujakin tarjolla. Se sama lääke, jonka odotetaan korjaavan miesten/poikien ongelmat ekaluokasta aina eläkeikään saakka, eli vttuilu.
mikä vittuilu. moneen kertaan sanottu että incelit voisit itse lopettaa tämän netissä riehumisen
Jos aloitetaan vaikka tuosta incelistä. Tee avaus miesten syrjäytymisestä ja viimeistään kolmannessa viestissä puhutaan incele
Eikö incel ole termi, joka tuli heiltä itseltään? 4-chanissa sitä kai viljeltiin ja he itse identifioituivat tähän termiin. Samoin kuin hikikomero. Sieltä se valui meille normeille.
Ja mitä itse olen satunnaisesti tällä palstalla aika monta vuotta käynyt, niin lähes joka ikinen yksinäisyydessä kituvan miehen valitus lopulta kulminoituu siihen, että naisten pitäisi ottaa enemmän vastuuta miesten yksinäisyydestä ja toisaalta säälistä mutta kuitenkin oikeasti haluten (miten tämä on eds mahdollista? Pystytkö itse tähän?) antaa piparia näille miehille.
Ja hyvin usein näille miehille tulee aluksi ihan empaattisiakin viestejä, joissa neuvotaan menemään ulos harrastuksiin ja opiskelemaan tai töihin ja luomaan ihmissuhteita ja opettelemaan puhumaan naisille ensin ihmisinä ja kavereina, mutta lopulta se aina päättyy siihen, että oikeasti toiveissa on kaunis, nuori tyttö kotiinkuljetuksella vuoteeseen ilman että miehen tarvitsee muuttaa yhtään mitään itsessään.
Kauanko pitää olla empaattinen, kun tyyppi vängällä haluaa hakata päätä seinään ja syyttää päänsärystä kaikkia muita paitsi itseään?
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja samaa sontaa sitten oksennellaan someen, esim. tänne. Mä sanoisin, että näiden poikien suurin ongelma on nettiriippuvuus, joka istuu niissä niin syvällä, että ne eivät siitä ilman pakkohoitoa irti pääse. Ja kun elää koko hereilläoloaikansa vain somessa ja peleissä, vieraantuu tosiaankin oikeista ihmiskontakteista ja normaalista ajatusmaailmasta sekä käytöstavoista.
Yksi tapaus tunnetaan, jossa vaikeavammainen poika pelaili kaiken aikaa ja hänen kuoltuaan ilmeni, että hänellä olikin vilkasta sosiaalista elämää niiden pelien kautta, mutta tämä yksi tapaus ei ole yleistettävissä liikuntakykyisiin, perusterveisiin nuoriin miehiin, jotka eivät mielentilansa takia pääse ovesta ulos.
Riippuvuus voi kehittyä ihan mihin tahansa, ei pelkästään pelaamiseen. Riippuvuuksille altistaa usea geeni, joista me suomalaiset kannetaan ainakin neljää erilaista. Riippuvuuden mekanismi on tämä: ärsyke, esim. servaus, aiheuttaa hetkellisen dopamiinipurkauksen aivoissa ja se tuntuu hetken hyvältä. Kun tätä toistaa, dopamiinipurkauksen kesto lyhenee koska aivot tottuvat (sama ilmiö kuin päihteiden käytössä, tarttee koko ajan enemmän tai tiuhemmin).
joo niin, en tiiä. nettiriippuvuus on vähän laaja sana. enemmän sanoisin että riippuvuus tietynlaisista sivustoista kuten vaikka ylilaudasta. en tiedä onko monet muutkaan somesivustot aina niin kovin hyödyllisiä ihmisille, tämä mukaan luettuna. toisaalta netistä löytyy kaikenlaista mukavaakin että netin pelkkä syyttäminen ei välttämättä osu maaliin. mutta joo, monelle vois tehdä ihan hyvää välillä sulkea se netti ja käydä ihan vaikka vaan kävelyllä, jos vaikka sosialisointi tuntuu vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti, ja sitähän mä en tiedä mitä kukin haluaa. Mutta siitä mä oon aika varma, että kukaan heistä ei halua itselleen "siunattavan" jos jonkinlaisia terroristin viittoja muiden tekemisten takia.
en tiedä tästä. uskon kyllä ihan tosissani että iso osa näistä nauttii siitä voiman tunteesta ja koston saamisesta kun kiusaavat vaikka ihmisiä netissä tai äänestävät fasisti-poliitikkoja valtaan. kaikki näistä ei tosiaan fasismia kannata mutta kun vaikka ylilautaa selaa niin käy selväksi että enemmistö näin tekee. ja sitä on turha pelkällä "läpällä" kuitata, muuten kai yhtä lailla läpällä kannatettaisiin kaikki äärisuuntauksia kuten vaikka islamismia ja kommunismia. näitä kuitenkin yht'ääneen vastustetaan
Vierailija kirjoitti:
"HELPOTUSTA tunteeseen oman maskuliinisuuden riittämättömyydestä nämä miehet etsivät esimerkiksi konservatiivisuudesta."
Mikä logiikka tässä on kun eikö konservatiivisesti ajatellen miehen pidä olla hyvinkin maskuliininen?
Tässä kohtaa ilmeisesti toive hikikomoreilla on että se nainen alistuu eikä ole yhtään MITÄÄN. Jos konservatiivinen mies on perheen pää ja elättäjä, ja tässä hikikomero tilanteessa mies on palkkatuloton ja kouluttautumaton työttömyystuella eläjä... niin se konservatiivinen unelmanainen on se Thaimaan tai Kambotzhan pikkukylästä Tikkurilaan raahattu, kouluttamaton ja kielitaidoton kodinhoitoseksiorja. Jo se kaupan naiskassa olisi parempituloinen, työssäkäyvä, sosiaalinen. Hikikomori jäisi kakkoseksi.
Eli nyt ymmärrätte syyn, miksi nämä täälläkin AVlla haaveilee siitä thaimaan neidosta ja melkein hetikohta lähtevät sellaista hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja samaa sontaa sitten oksennellaan someen, esim. tänne. Mä sanoisin, että näiden poikien suurin ongelma on nettiriippuvuus, joka istuu niissä niin syvällä, että ne eivät siitä ilman pakkohoitoa irti pääse. Ja kun elää koko hereilläoloaikansa vain somessa ja peleissä, vieraantuu tosiaankin oikeista ihmiskontakteista ja normaalista ajatusmaailmasta sekä käytöstavoista.
Yksi tapaus tunnetaan, jossa vaikeavammainen poika pelaili kaiken aikaa ja hänen kuoltuaan ilmeni, että hänellä olikin vilkasta sosiaalista elämää niiden pelien kautta, mutta tämä yksi tapaus ei ole yleistettävissä liikuntakykyisiin, perusterveisiin nuoriin miehiin, jotka eivät mielentilansa takia pääse ovesta ulos.
Riippuvuus voi kehittyä ihan mihin tahansa, ei pelkästään pelaamiseen. Riippuvuuksille altistaa usea geeni, joista me suomalaiset kannetaan ainakin neljää erilaist
Tämä logiikka.
"joo niin, en tiiä. lääkeaineriippuvuus on vähän laaja sana. enemmän sanoisin että riippuvuus tietynlaisista lääkkeistä kuten vaikka oxycontinista. en tiedä onko monet muutkaan lääkkeet aina niin kovin hyödyllisiä ihmisille, tämä mukaan luettuna. toisaalta lääkkeiden hyödyistä löytyy kaikenlaista mukavaakin että lääkkeiden pelkkä syyttäminen ei välttämättä osu maaliin. mutta joo, monelle vois tehdä ihan hyvää välillä jättää napit ottamatta ja käydä ihan vaikka vaan kävelyllä, jos vaikka sosialisointi tuntuu vaikealta."
Tilanne, jossa hiusten halkominen ja termin ylianalysointi toi hirvittävästi sisältöä keskusteluun. Kiitos siitä.
Miksi helvetissä nämä jätkät vain valittavat, eivätkä ala harrastaa miestenvälistä seksiä, joka on muutenkin paljon tyydyttävämpää, eikä siinä tarvitse olla missään tekemisissä naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä logiikka.
"joo niin, en tiiä. lääkeaineriippuvuus on vähän laaja sana. enemmän sanoisin että riippuvuus tietynlaisista lääkkeistä kuten vaikka oxycontinista. en tiedä onko monet muutkaan lääkkeet aina niin kovin hyödyllisiä ihmisille, tämä mukaan luettuna. toisaalta lääkkeiden hyödyistä löytyy kaikenlaista mukavaakin että lääkkeiden pelkkä syyttäminen ei välttämättä osu maaliin. mutta joo, monelle vois tehdä ihan hyvää välillä jättää napit ottamatta ja käydä ihan vaikka vaan kävelyllä, jos vaikka sosialisointi tuntuu vaikealta."
en tiedä jos ihmisellä on vaikka rauhoittava lääkitys kannattaako sitä jättää ottamatta ennenkuin lähtee ulos, jos se on annettu vaikka juuri joidenkin paniikkikohtauksien vuoksi
Kyllähän suurin syy tähän on tämä woketus, sateenkaari väen ylistys ja meetoo-kampanjat. Nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia, koska jos esim. kysyy treffeille, niin se on ahdistelua. Itse olen nainen, mutta täytyy kyllä surukseni todeta, että nuorten naisten käytösmalli on aika provosoivaa ja miesten vähättelyä. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa, mutta miksi tartuttiin nyt miesten tekemiin väkivaltaan? Entäs ne naisten väkivaltaiset teot, onko aihe tabu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä nämä jätkät vain valittavat, eivätkä ala harrastaa miestenvälistä seksiä, joka on muutenkin paljon tyydyttävämpää, eikä siinä tarvitse olla missään tekemisissä naisten kanssa?
homofobia on tässä porukassa iskostettu todella syvälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä logiikka.
en tiedä jos ihmisellä on vaikka rauhoittava lääkitys kannattaako sitä jättää ottamatta ennenkuin lähtee ulos, jos se on annettu vaikka juuri joidenkin paniikkikohtauksien vuoksi
Sun ei tarvitse olla riippuvainen kaikista lääkkeistä ollaksesi lääkeriippuvainen. Ihan yksi lääke riittää, vaikka se joku rauhoittava. Jos olet riippuvainen yhdestä tai muutamasta nettisivusta tai jostakin netissä tapahtuvasta aktiviteetista (vaikka keskustelupalstoilla trollaamisesta), niin silloin olet nettiriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä logiikka.
Sun ei tarvitse olla riippuvainen kaikista lääkkeistä ollaksesi lääkeriippuvainen. Ihan yksi lääke riittää, vaikka se joku rauhoittava. Jos olet riippuvainen yhdestä tai muutamasta nettisivusta tai jostakin netissä tapahtuvasta aktiviteetista (vaikka keskustelupalstoilla trollaamisesta), niin silloin olet nettiriippuvainen.
no, ihan miten vaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suurin syy tähän on tämä woketus, sateenkaari väen ylistys ja meetoo-kampanjat. Nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia, koska jos esim. kysyy treffeille, niin se on ahdistelua. Itse olen nainen, mutta täytyy kyllä surukseni todeta, että nuorten naisten käytösmalli on aika provosoivaa ja miesten vähättelyä. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa, mutta miksi tartuttiin nyt miesten tekemiin väkivaltaan? Entäs ne naisten väkivaltaiset teot, onko aihe tabu?
Artikkeli on ylilaudan inceleistä, ei naisista.
Vierailija kirjoitti:
Okei, kerropa kaikista niistä naisten lähiaikoina tehdyistä väkivaltaisuuksista. Keskustellaan niistä. Murretaan nyt tabuja urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suursota olis hyvä. Miehiä sodan loputtua alitarjonta ja naisia ylenmäärin. Näin asiat ratkaistu tuhansia vuosia
Vaikka sodan jälkeen olisi vain yksi ainoa mies jäljellä en valitsisi häntä. Sori, mieluummin yksin 😊. Naiset eivät ole samassa asemassa kuin "tuhansia vuosia sitten". Voimme elättää itsemme... ja valita.
Sepä. Ja miehiä ei tarvitse mihinkään koska kyllä naisetkin osaavat tehdä kaikki tekniset työt kuten autojen korjaamiset,talojen rakentamiset ym. Minäkin osaan vaihtaa palaneen lampun itse ja vaikka mitä. Renkaatkin vaihdoin isän kanssa itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos treffeille kysyminen on ahdistelua, sitten treffeille on kysytty todella törkeästi. Ensi kerralla ystävällisesti sitten ja kieltävästä vastauksesta ei jäädä änkyröimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kerropa kaikista niistä naisten lähiaikoina tehdyistä väkivaltaisuuksista. Keskustellaan niistä. Murretaan nyt tabuja urakalla.
Onhan noita naisiakin, jotka ovat tehneet pahuuksia, vai etkö lue lehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki uskoo että olet "nainen", niin vastaan sulle kuin "naiselle". Älä viitsi. Jos mies kysyy naista treffeille normaalien sosiaalisten kanssakäymissääntöjen mukaan, niin sitä ei kukaan pidä ahdisteluna. Toki on tilanteita, joissa treffeille pyytämistä voidaan pitää ahdisteluna, kuten esim jos pyytäjä on auktoriteettiasemassa pyydettävään nähden tai jos pyydettävä on erityisen nuori. Tai jos pyytäjä ei ota kieltävää vastausta, vaan jatkaa tinkaamista tai tekee vainoamiseksi laskettavia asioita jne. Mutta nämä on tilanteita, jotka jokainen normaali ihminen ymmärtää. Itse en koskaan ole pahastunut jos mua on pyydetty asiallisesti ulos. Olen muutaman kerran jopa suostunut.
Vierailija kirjoitti:
miten ihmeessä "woketus ja sateenkaari väen ylistys" liittyy tähän
ja joo, tässä puhutaan nyt miehistä. eikö miesten ongelmista saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita naisiakin, jotka ovat tehneet pahuuksia, vai etkö lue lehtiä?
Alahan nimetä niitä sitten.
Eli siis pysymällä siellä hikikomerossaan ne itseasiassa osaltaan edesauttavat ihmislajin kehitystä parempaan suuntaan. Sellaisellakin elämällä on tarkoitus.