Ylilaudan inceleistä tutkimus: "En ole käytännössä nähnyt naista seitsemään vuoteen"
Elääkö nämä kirjaimellisesti komerossa?
Kommentit (1660)
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä komeroituneet pyytäneet apua? Ketäänhän ei voi auttaa, vaikka haluaisikin, jos se toinen ihminen ei koe tarvitsevansa apua eikä ota sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
274: oletpas sinä sitten poikkeuksellisen erinomainen äiti <3
ei ole tullut mieleesi, että esim 1997 syntyneistä pojista on lähes joka kymmenes ollut jossain vaiheessa sijoitettuna kotinsa ulkopuolelle?
Ulos nyt sieltä kuplasta ymmärtämään, että joka vuosikerrassa on satoja nuoria poikia, joilla ei ole oikein minkäänlaisia vanhempia! Missä sinä kuvittelet tämän tunnekasvatuksen tapahtuvan jos pojan perhe on kaverit ja vaihtuvat sosiaalityöntekijät? Ja tämähän on toki pojan itsensä vika, kuten on somalitytönkin oma vika, ettei perhe päästänyt opiskelemaan ja köyhän perheen pienen ryysyläisen vika, että joutui töihin jo teini-ikäisenä? Luulen että monessa perheessä on suurempiakin ongelmia kuin pojan opettaminen "kunnioittamaan naisia" sillä tavalla niin kuin sitä sinusta kuuluu opettaa.
Ohis, mutt
harvemmin näille mikään apu kelpaa. nää valittaa usein siitä, etteivät saa apua, sympatiaa, huomiota, tai että heidät on unohdettu. mutta sitten kuitenkin jos näille yrittää tätä antaa niin tulee ilmi ettei heille mikään muu kelpaa kuin se nuori viaton neitsyt tyttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan väitöskirjatutkija Artti Kellokummun tutkimus perustuu Ylilauta-sivuston Hikikomero-palstalla käytyihin keskusteluihin."
Koulutuksesta tulee leikata rajusti. Tällaiseen paskaan ei pidä käyttää sekuntiakaan aikaa.
kappas. tais osua ja upota
Laudan ultimaattinen trollailutavoite on saada joku tuhlaamaan aikaansa lukemalla sitä mitä sinne meemeillään ja kirjoitellaan ja tekemään siitä tutkimuksen missä vedetään johtopäätöksiä.
Enemmän meidän yhteiskunnan surullisesta tilasta kertoo se, että väitöskirjan tekijä ja ohjaava professori ottavat mitään tuosta vakavasti ja että siitä voi saada valtsikasta tohtorinhatun.
Sillähän ei ole mitään merkitystä, kirjoittavatko ihmiset tosissaan ylilaudalle, tänne, minfoon tai hesarin kommenttipalstalle (viimeisessä tosin omilla nimillään). Ihmiset kirjoittavat, ja sitä kirjoittamista tutkitaan. Ei siinä tarvitse ottaa kantaa siihen, ovatko kirjoittajat kirjoittaneet vakavissaan. Väitöskirjatutkimuskin on vertaisarvioitu, niin jos se on mennyt läpi, siinä todennäköisesti on avattu metodit riittävällä tasolla.
Jos tutkimuskohteena on yhteiskunnallinen keskustelu, ei se tutkija ole rikospoliisi eikä historiantutkija, jonka tehtävänä on selvittää totuus, mitä kukakin kirjoittaja ajattelee, vaan käydä läpi ja valittujen metodien avulla analysoida tuota keskustelua. Siitä saadaan irti se, mikä saadaan. Se kuuluu tutkimuksen luonteeseen. Ilmeisesti tutkimus on jo vapaasti netissä luettavissa, niin jokainen voi käydä itse arvoimassa sen, miten pätevä tutkimus on tai ei ole. Joskus väitöskirjojen tai tutkimusartikkeleiden johtopäätökset pitäytyvät täysin valitussa datassa eivätkä vedä mitään suurempia linjoja, toisinaan ne taas saattavat olla kovinkin raflaavia ja klikkiotsikko-kamaa.
Joskus jokin tutkimus saattaa saada suuren mediahuomion, mutta sen tutkimuksellinen puoli ei kanna niin, että jatkotutkimuksia tehtäisiin. Yleensä on nimenomaan päinvastoin. Joskus taas tutkimus tehdään ja kukaan ei kiinnostu, se hautautuu vuosikymmeniksi, mutta yhtäkkiä tuleekin yhteiskunnallisen tai muun tilanteen radikaali muutos ja tutkimus taas löydetään ja sillä onkin relevanssia. Sellaista se on se tiede, etenkin yhteiskuntatiede. Koittakaa kestää.
Vierailija kirjoitti:
"" ~80 prosenttia langoista käsitteli sosiaalitukia"
kuten sanoin, enemmän vasemmistolainen käyttäjäkanta"
ehkäpä omituisin paradoksi onkin että eletään sosiaalituilla mutta fanitetaan äärioikiestoa. kaipa siinä on joku ajatus siitä, että oma asema paranisi kuitenkin sen seurauksena jos äärioikiesto pääsisi valtaan.
Omituista on lähinnä tuo sinun olkinuken rakentelu, jossa olet itse keksinyt, että "fanitetaan äärioikeistoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkäpä omituisin paradoksi onkin että eletään sosiaalituilla mutta fanitetaan äärioikiestoa. kaipa siinä on joku ajatus siitä, että oma asema paranisi kuitenkin sen seurauksena jos äärioikiesto pääsisi valtaan.
Omituista on lähinnä tuo sinun olkinuken rakentelu, jossa olet itse keksinyt, että "fanitetaan äärioikeistoa".
täähän on täysin ilmiselvää näitä keskusteluja seuraamalla. vahva feminismi/vasemmistoviha on näissä keskusteluissa aina läsnä. näissähän joskus järjestetään galluppeja ja ylensä ~60-80% sanoo äänestävänsä persuja, loput jotain sinimustaa liikettä, kokoomusta tai kristillisiä. vasemmiston kannatus on jotain 10-20% luokkaa maksimissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka vihaa monia naisia. En kaikkia mutta hyvin monia sillä kokemukseni naisista läpi elämäni on ollut kauhea. Kiusaajat koulussa, kateelliset naiset musiikkiharrastuksen parissa, työpaikan juoruämmät, puhisijat ihan arjessa ym ym. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Incel en ole sillä seksiä saan enkä todellakaan ole ruma autisti.miehet on sun mielestä sitten jotenkin tosi kivoja vai?
Töissä yksikään mies ei ole ollut niuhottaja, selkäänpuukottaja tms. Naisia voisin luetella niin kollegoista kuin asiakkaista.
On noita miehissäkin mutta huomattavasti vähemmän. Yleistettynä naiset ovat katalampia ja kierompia. Eivät tietenkään kaikki ja sitähän moni nainen kadehtii miesten välisissä suhteissa että heillä on paljon rehdimpi ja luotettavampi meininki. Nykyään tuo vielä korostuu entisestään kun on trendikästä olla "bosslady" ja monelle se tarkoittaa muiden jyräämistä. Oli mies tai nainen niin siinä rytinässä jää heikompi jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laudalla on paljon kaapissa olevia homoseksuaaleja. Eivät uskalla tulla kaapista ja naiset eivät loogisesti kiinnosta joten = naisten vika (he sen mieltävät)
Homottelua tässä ketjussa onkin jo kuultu aika paljon. Te maalaisnaiset kun usein elätte henkisesti jossain 1950-luvulla.
"Homottelu" on yleensä haukkumista. Itselleni ei homo ole haukkumasana, eikä näytä olevan muillekaan tämän keskustelun naisille (tai joiden kuvittelen olevan naisia).
Minusta tärkeintä olisi, että jokainen parisuhdetta toivova löytäisi itselleen sopivan kumppanin, jonka kanssa ominaisuudet ja halut käyvät yksiin, ihan sama, mitä sukupuolta kumpikin on. Ja on todella surullista, jos toteutumaton homoseksuaalisuus johtaa paradoksaalisesti vihaan vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Onko teille naisille yleensä asiallista keskustelua se, että joku muu saa sanella toisen henkilön seksuaalisen suuntautumisen tai vaikka sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
274: oletpas sinä sitten poikkeuksellisen erinomainen äiti <3
ei ole tullut mieleesi, että esim 1997 syntyneistä pojista on lähes joka kymmenes ollut jossain vaiheessa sijoitettuna kotinsa ulkopuolelle?
Ulos nyt sieltä kuplasta ymmärtämään, että joka vuosikerrassa on satoja nuoria poikia, joilla ei ole oikein minkäänlaisia vanhempia! Missä sinä kuvittelet tämän tunnekasvatuksen tapahtuvan jos pojan perhe on kaverit ja vaihtuvat sosiaalityöntekijät? Ja tämähän on toki pojan itsensä vika, kuten on somalitytönkin oma vika, ettei perhe päästänyt opiskelemaan ja köyhän perheen pienen ryysyläisen vika, että joutui töihin jo teini-ikäisenä? Luulen että monessa perheessä on suurempiakin ongelmia kuin pojan opettaminen "kunnioittamaan naisia" sillä tavalla niin kuin sitä sinusta kuuluu opettaa.
Ohis, mutta siis 90% vuonna 1997 syntyneistä pojista eli nyt
hei nyt jotain suhteellisuudentajua. Montako kirjoittajaa sinä kuvittelet siellä olevan vs montako miestä siellä kirjoittelevissa ikäryhmissä yhteensä?
Ja joukossahan on ihan varmasti provoilijoita, joille kirjoittaminen on tylsien hetkien viihdettä. Kirjoitathan sinäkin täällä joutavuuksien keskessä. Mutta siellä on myös surullisia yksinäisiä miehiä, joilla voi olla ikäviäkin taustoja. On tosi tervettä että täällä ja muuallakin heille naureskellaan ja ivataan. Onko porukalla täysin kadonnut käsitys siitä mikä on oikein ja kohtuullista? Antaa heidän siellä tuulettaa pahaa mieltään rauhassa ja etsiä kohtalontovereilta ymmärrystä. Olisiko itsestäsi kiva että sinut aina mitattaisi viiteryhmäsi pahimman esimerkin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täähän on täysin ilmiselvää näitä keskusteluja seuraamalla. vahva feminismi/vasemmistoviha on näissä keskusteluissa aina läsnä. näissähän joskus järjestetään galluppeja ja ylensä ~60-80% sanoo äänestävänsä persuja, loput jotain sinimustaa liikettä, kokoomusta tai kristillisiä. vasemmiston kannatus on jotain 10-20% luokkaa mak
ööh, eihän feministien arvostelu tai edes vasemmiston tarkoita äärioikeistolaisuutta?
Itse voin allekirjoittaa molemmat, enkä kannata oikeistoa, ja olen nainenkin vielä. Onko teillä mennyt ihan täysin todellisuudentaju kun kuvitelma on se, että kaikki on vaan jompaakumpaa ääripäätä? Kyllä me enemmistö lähinnä ihmetellään molempien meuhkaamista..
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse omin silmin nähnyt ja todistanut sen, että oli kuinka epäviehättävä nainen tahansa, tulee hän saamaan paljon tai usein ihan häkellyttävän määrän kaveripyyntöjä ja rohkeita viestejä miehiltä."
Minä taas olen omin silmin nähnyt, että mulle ei tule kaveripyyntöjä miehiltä ollenkaan. Missähän maailmassa tuokin tyyppi elää?
T. Nainen
Katsomossa oli dokumentti näistä ja nämä siis ihan oikeasti uskoo näin. Kannattaa katsoa, sekä mielenkiintoista että surullista miten eräskin nuori mies hämmentyi lopulta uskaltauduttuaan puhumaan naisen kanssa, että ihan väärässä uskossa eli.
Vierailija kirjoitti:
hei nyt jotain suhteellisuudentajua. Montako kirjoittajaa sinä kuvittelet siellä olevan vs montako miestä siellä kirjoittelevissa ikäryhmissä yhteensä?
Ja joukossahan on ihan varmasti provoilijoita, joille kirjoittaminen on tylsien hetkien viihdettä. Kirjoitathan sinäkin täällä joutavuuksien keskessä. Mutta siellä on myös surullisia yksinäisiä miehiä, joilla voi olla ikäviäkin taustoja. On tosi tervettä että täällä ja muuallakin heille naureskellaan ja ivataan. Onko porukalla täysin kadonnut käsitys siitä mikä on oikein ja kohtuullista? Antaa heidän siellä tuulettaa pahaa mieltään rauhassa ja etsiä kohtalontovereilta ymmärrystä. Olisiko itsestäsi kiva että sinut aina mitattaisi viiteryhmäsi pahimman esimerkin kautta?
oon itsekin sosiaalisesti eristäytynyt mies ja rasittaa nää incelit koska antavat kaltaisilleni huonon nimen. itse viihdyn yksin ja netissä on usein ihan kiva kirjoitella ihmisten kanssa, vaikka kaikenlaiset ylilaudan pellet ja incelit tätä parhaansa mukaan pyrkivätkin pilaamaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomataan heti halveksuvat nimitykset ko. ihmisryhmästä.
Nyt 2024 ei ole mahdollista tutustua tuntemattomiin naisiin arkielämässä. Naiset menee vastameluluurit päässä älyluuri naaman edessä katsomatta mitään muuta. Sitten tapaa naisia jossain muualla? Pitää olla joku harrastus ja sielläkin pari ystävää miehen evidenssinä ettei ole "niitä" miehiä. Ja ironista että tarpeeksi komea mies pääsee, miten nopeasti, juuri tutuksi tulleen naisen kanssa sänkyyn vaikkapa sieltä yökerhosta tai vastaavasta juhlien jatkoista "se vain tapahtui".
Kääntäen vähemmän komeat miehet eivät saisi moikata samoja naisia kun leimaantuvat hyypiöiksi ja friikeiksi.
Eli naisten kaksoisstandardit rulaa vähemmän komeiden miesten epäeduksi. Sitten pitää löytyä karismaa, luonnetta ja persoonaa. Wau, miten ne esitellään naisille kun niitä ei pääse naamasta johtuen jututtamaan?
Puhuminen vaatii energiaa, kipinää, ja s
Mitä sitten? Naiset saavat valita kenelle juttelevat ja kenen kanssa seurustelevat. Heillä ei ole velvollisuutta olla kaikkien kanssa, ettei joillekin miehille tule paha mieli.
"ööh, eihän feministien arvostelu tai edes vasemmiston tarkoita äärioikeistolaisuutta?
Itse voin allekirjoittaa molemmat, enkä kannata oikeistoa, ja olen nainenkin vielä. Onko teillä mennyt ihan täysin todellisuudentaju kun kuvitelma on se, että kaikki on vaan jompaakumpaa ääripäätä? Kyllä me enemmistö lähinnä ihmetellään molempien meuhkaamista.."
mitä jos kokeilisit ens kerralla lukea sen koko tekstin
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia inceleiden vihan kohde tuntuu usein olevan feminismi. Eihän feminismi ole syypää siihen, että jotkut miehet ovat yksin. Yksinäisiä miehiä on ollut ihan aina, jo aikana ennen feminismiä. Vai onko vihan kohteena vain "naiset" ja sitä kautta myös feminismi?
jep kiertoilmaisu naisvihalle. ei näiden kanssa saa mitään edes puoliks rakentavaa keskustelua aikaiseks asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon itsekin sosiaalisesti eristäytynyt mies ja rasittaa nää incelit koska antavat kaltaisilleni huonon nimen. it
Tiedät itse, ettet ole heidän kaltaisensa, joten ei sun tarvitse ottaa henkilökohtaisesti sitä, mitä heistä kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomataan heti halveksuvat nimitykset ko. ihmisryhmästä.
Nyt 2024 ei ole mahdollista tutustua tuntemattomiin naisiin arkielämässä. Naiset menee vastameluluurit päässä älyluuri naaman edessä katsomatta mitään muuta. Sitten tapaa naisia jossain muualla? Pitää olla joku harrastus ja sielläkin pari ystävää miehen evidenssinä ettei ole "niitä" miehiä. Ja ironista että tarpeeksi komea mies pääsee, miten nopeasti, juuri tutuksi tulleen naisen kanssa sänkyyn vaikkapa sieltä yökerhosta tai vastaavasta juhlien jatkoista "se vain tapahtui".
Kääntäen vähemmän komeat miehet eivät saisi moikata samoja naisia kun leimaantuvat hyypiöiksi ja friikeiksi.
Eli naisten kaksoisstandardit rulaa vähemmän komeiden miesten epäeduksi. Sitten pitää löytyä karismaa, luonnetta ja persoonaa. Wau, miten ne esitellään naisille kun niitä ei pääse naamasta johtuen jututtamaan?<
Muista tämä kun joku mies nonchaleeraa sinut täysin, esim autokauppias tms.
Vierailija kirjoitti:
Huaruuden palkka on kualema.
ja tämmösellä 5 ylänuolta. on ne incelit sitten vaan väärinymmärrettyjä läpän heittäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon itsekin sosiaalisesti eristäytynyt mies ja rasittaa nää incelit koska antavat kaltaisilleni huonon nimen. it
Kiva kuulla. Käsitin, että sisällytit sanaan "ihminen" myös naiset? Sehän se erottaa normaalin introvertin näistä inceleistä, joiden mielestä nainen on pelkkä seksiobjekti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itse, ettet ole heidän kaltaisensa, joten ei sun tarvitse ottaa henkilökohtaisesti sitä, mitä heistä kirjoitellaan.
näinhän se on. pääasiassa ärsyttääkin tuo heidän möly kaikkialla netissä
kuten sanoin, enemmän vasemmiston käyttäjäkuntaa