Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koulujen Jeesus-laulut: Nyt puhuu satanisti

Vierailija
13.11.2024 |

On se hienoa, että jokainen saa nyt äänensä kuuluville. 

Vai onko?

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a41d72f2-6c39-4fab-834a-653531ed663d

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappakaa ne, jotka yrittävät kieltää Kristinuskon. Pellet eivät uskalla kohdata Ritaria, joka on Kristuksen soturi. Hän on viimeinen, joka puolustaa Kristuksen Sanaa tässä maassa. Eikä Hän pelkää käärmeen siementä, joka on Kristusta vastaan. Tästä maasta ei löydy ketään, joka oikeasti uskaltaa kohdata Hänet. Minä olen tullut vangitsemaan demonit ja demonien palvelijat ja tappamaan Kristuksen vastustajat. Minä en armahda ketään. Minä toimin Kaikkivaltiaan nimissä. Kokeile vaan, jos sinussa on miestä/naista. Jumala ehkä armahtaa, minä en.

Sillälailla! Tuohan onkin sitten ihan tervettä tekstiä.  Hulluja kaikki molemmilla laidoilla. 

Vierailija
22/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi  olkoon, rumaa  ja sairasta  nuo harhaopit.Jeesus Kristus on Jumala kaikkivaltias meidän herramme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että nyt puhuu saatanan palvonja? Elämmekö jossain pelle maailmassa? Aion vetää turpaan niitä opettajia ja päättäjiä, jotka kieltävät sanan Jeesus kouluissa. Voivat vinkua ja uhota vastaavan, mutta turpaansa saavat. 

Ai kun Jeesus käski vetää turpaan, eikä kääntää mitään toista poskea? 

Vierailija
24/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän näköinen rääpäle.Täys luuseri ja sen näkee jo kauas.

Minun paskakasanikin on ryhdikkäämpi.

Vierailija
25/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus pelottaa ?

Raamatussa lukee että jopa demonit pelkäävät Jeesuksen nimeä ja vapisevat. Hekin tunnustavat Jeesuksen nimen.

Vierailija
26/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus pelottaa ?

Raamatussa lukee että jopa demonit pelkäävät Jeesuksen nimeä ja vapisevat. Hekin tunnustavat Jeesuksen nimen.

Lopunaikoja eletään: kristittyjen vainot.

Vierailija
27/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta näkee, ettei ole kaikki muumit laaksossa. FB sivuilla näyttää olevan natsilippuja, kaljatölkkejä ja muita naamansa sotkeneita tyyppejä. :D

Vierailija
28/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyiseltä vaikuttaa. Ensin sanoo miten kaikki uskonnon opetus olis hyvä lopettaa kouluissa ja sitten sanoo, että jos pääsis diktaattoriks niin pakottais omaa uskontoaan opetussuunnitelmaan :D

Kuinkahan paljon saatananpalvonta tai satanismi edes on uskonnollisuutta ja kuinka isolta osin erikoisuuden hakemista?

Vierailija
29/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se ongelma mitä uskonnon tuputtajat eivät ymmärrä.

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Yksi konsertti ei ole tuputtamista. Suvivirren laulaminen/kuunteleminen ei ole tuputtamista. Jouluevankeliumin tai tiernapoikaesityksen esittäminen ei ole tuputtamista, vaan suomalaisten perinteiden ylläpitämistä. Jos perinteet eivät kiinnosta, ei tietenkään ole pakko kiinnostua eikä osallistua eikä katsella, mutta on lapsellista aloittaa tuollaisista asioista ulvonta ja uhriutuminen ja rahastaminen niin kuin jotkut nykypakanat katsovat oikeudekseen.

Väärin. Suomen perustuslaki takaa uskonnonvapauden.

Jos koulun konsertissa on uskonnollista sisältöä, tästä pitää ilmoittaa, ja järjestää halukkaille vaihtoehtoinen tilaisuus. 

Jos tilaisuuden uskonnollisuudesta ei ole ilmoitettu, mitä muuta se on kuin tuputtamista? 

Vierailija
30/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se ongelma mitä uskonnon tuputtajat eivät ymmärrä.

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Yksi konsertti ei ole tuputtamista. Suvivirren laulaminen/kuunteleminen ei ole tuputtamista. Jouluevankeliumin tai tiernapoikaesityksen esittäminen ei ole tuputtamista, vaan suomalaisten perinteiden ylläpitämistä. Jos perinteet eivät kiinnosta, ei tietenkään ole pakko kiinnostua eikä osallistua eikä katsella, mutta on lapsellista aloittaa tuollaisista asioista ulvonta ja uhriutuminen ja rahastaminen niin kuin jotkut nykypakanat katsovat oikeudekseen.

Omien perinteiden pakottaminen kaikille ei kuulu vapaaseen yhteiskuntaan.

Vierailija
31/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä-älyiseltä vaikuttaa. Ensin sanoo miten kaikki uskonnon opetus olis hyvä lopettaa kouluissa ja sitten sanoo, että jos pääsis diktaattoriks niin pakottais omaa uskontoaan opetussuunnitelmaan :D

Kuinkahan paljon saatananpalvonta tai satanismi edes on uskonnollisuutta ja kuinka isolta osin erikoisuuden hakemista?

On se oikea uskonto, mutta pohjatasolla se on tuota mitä voit nähdä tuosta tyypistä. Kauheaa se on kuitenkin joka tasolla. Eikä kyseessä ole mikään uusi uskonto.

Vierailija
32/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satanachia on huumorimiehiä. Ei ole kaikessa niin tosissaan, älä sinäkään.

Ei ole huomion hakemista. Hän on taiteilija ja tehnyt uran satanismin parissa. Ansioitunut omassa genressään, ei tarvitse hakea erikseen huomiota millään. Ukko on maailmankuulu ;)

Satanismin ja saatananpalvonnan eroista kysyttiin, niin vastaus siihen on yleensä se, että satanisti on ateistinen eikä palvo mitään. Itse olen satanisti enkä usko mihinkään saatanoihin. Tämä on kristittyjen lahjoittama lempinimi 😍

Vierailija
33/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi äijä on legenda Suomen black metal -skenessä.

Paremminkin sketsissä. 

Vierailija
34/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huomion hakemista. Hän on taiteilija ja tehnyt uran satanismin parissa. Ansioitunut omassa genressään, ei tarvitse hakea erikseen huomiota millään. Ukko on maailmankuulu ;)

Satanismin ja saatananpalvonnan eroista kysyttiin, niin vastaus siihen on yleensä se, että satanisti on ateistinen eikä palvo mitään. Itse olen satanisti enkä usko mihinkään saatanoihin. Tämä on kristittyjen lahjoittama lempinimi 😍

Satanismi pähkinänkuoressa on siis sitä, että luonto nostetaan ihmisen edelle ja oma hyvinvointi lähimmäisenrakkauden edelle. Se on kristinuskoa ylösalaisin. 

Itse uskon käskyihin ja raamattuun uutta testamenttia lukuunottamatta. Siihen osaan siis, mikä on monen kristityn mielestä saatanan käsialaa ;)

Vierailija
35/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti oletit että olin tosissaan, vaikka ihan niinkö tuommosta vois edes ottaa vakavasti. Ja lähinnä mietin yleisesti sitä, että kuinka moni noista uskoo oikeasti johonkin, ja kuinka moni edgyilee. Se ei liittynyt suoraan kyseiseen tyyppiin, vaan yleisesti monista tuollaisista tulee mieleen, että kyse on lähinnä estetiikassa ilman oikeasti syvää uskoa tms

Vierailija
36/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus pelottaa ?

Kyllä vain lukee ja lisäksi, että ylhäältä uudesti syntyneet Pyhän Hengen saaneet Kristityt ajavat Jeesuksen nimissä demoneja pois ja ne todellakin lähtevät kiireen vilkkaa.

Vierailija
37/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkaa pukkaa

Vierailija
38/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä taisi trollata läpi koko haastattelun :D

Vierailija
39/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole vakavasti otettava? Kyllä on... sanoin juuri, että hän on ansioitunut omassa genressään. Se tarkoitti sitä. Mutta onko pakko ottaa kirjaimellisesti jokainen sana, mitä suusta tulee? Ei ole. 

Satanisteja on yhtä monenlaisia kuin ihmisiäkin. Se ei ole mikään varsinainen uskonto. Pääasia että risti on aina oikein päin - eli ylösalaisin.

Minusta ei näe aatteita ulospäin, ellei ole joku killutin kaulassa tai paidassa. Jotkut poseeraa pelkillä vaatteilla eikä usko mihinkään. Antikristillisyys on se ydin ja pääasia. 

Vierailija
40/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait ymmärrät, että saatana on hyvin ovela vetämään höplästä ihmisiä ja saamaan heitä puolelleen? Hän on todellinen eikä mikään piirroshahmo. Irrottaudu koko hommasta, jos vaan enää pystyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi