Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koulujen Jeesus-laulut: Nyt puhuu satanisti

Vierailija
13.11.2024 |

On se hienoa, että jokainen saa nyt äänensä kuuluville. 

Vai onko?

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a41d72f2-6c39-4fab-834a-653531ed663d

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus pelottaa ?

Ei pelota, vaan valheellisuus ja jankkaus vituttaa.

Vierailija
62/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se ongelma mitä uskonnon tuputtajat eivät ymmärrä.

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Voi hyvänen aika. Jos laulussa mainitaan Jeesus, onko se muka TUPUTTAMISTA?

T. Toinen uskova

No samalla lailla jos alakoulun lapsille lauleskeltaisiin kuinka Saatana pitää heistä huolta ja pelastaa.

Se on vain laulu, miksi se sinua tai lapsiasi haittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi  olkoon, rumaa  ja sairasta  nuo harhaopit.Jeesus Kristus on Jumala kaikkivaltias meidän herramme.

Raamattu on vain ihmisten sanaa tavallisessa kirjassa.

Vierailija
64/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että nyt puhuu saatanan palvonja? Elämmekö jossain pelle maailmassa? Aion vetää turpaan niitä opettajia ja päättäjiä, jotka kieltävät sanan Jeesus kouluissa. Voivat vinkua ja uhota vastaavan, mutta turpaansa saavat. 

Ai kun Jeesus käski vetää turpaan, eikä kääntää mitään toista poskea? 

Matteus 10:34

Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan.

Vierailija
65/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lord Satanachia on itsekin uskonnon uhri, helluntalaisten.

Aivan samoin oli tilanne modernin satanismin "isällä" Anton Laveyllä, joka perusti oman uskontonsa nähtyään "kristittyjen" kaksinaismoralismin. Jän näki näitä "kristittyjä" viikolla ilotalossa ryyppäämässä, pelaamassa ja ostamassa seks.palveluita ja viikonloppuisin kirkossa rukoilemassa syntiensä anteeksiantamiseksi kerta toisensa jälkeen.

Minun on helppo ymmärtää miksi hän teki ratkaisunsa.

On hyvä ymmärtää, että jokainen vastaa omista teoistaan tuomiolla jumalan edessä kuolemansa jälkeen. Eli Sinun ei tarvitse vastata muiden synneistä.

Vierailija
66/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuntamme perusperiaatteita on yhdenvertaisuus. Jos yksi uskonto on esillä koulussa, sitten sama mahdollisuus pitäisi antaa kaikille muillekin. Muuten yhdenvertaisuus ei toteudu. 

Itse olen kristitty, mutta en usko tuputtamiseen enkä uskon väkisin ujuttamiseen yhteiskunnan rakenteisiin. Uskon vapaaseen evankeliointiin.

Yksi konsertti ei ole tuputtamista. Suvivirren laulaminen/kuunteleminen ei ole tuputtamista. Jouluevankeliumin tai tiernapoikaesityksen esittäminen ei ole tuputtamista, vaan suomalaisten perinteiden ylläpitämistä. Jos perinteet eivät kiinnosta, ei tietenkään ole pakko kiinnostua eikä osallistua eikä katsella, mutta on lapsellista aloittaa tuollaisista asioista ulvonta ja uhriutuminen ja rahastaminen niin kuin jotkut nykypakanat k

Meillä on sananvapaus.  Jokainen saa ilmaista mielipiteensä ja uskoa mitä haluaa. Miksi nykyään halutaan vaientaa muiden mielipiteet, jos ne eriävät omista mielipiteistä.

Vierailija
67/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen uskova

Haluaisitko sinä uskovana, että lapsesi koulussa laulettaisiin laulua, jossa mainitaan vaikkapa se olento, jota tämän lehtijutun henkilö palvoo?

Vastaan sivusta: Kristinusko on osa tämän maan yleisiä perinteitä. Sitä ei voi ei

Pakkoperinteet eivät kuulu vapaaseen yhteiskuntaan. Uskonnonvapaus on taattu Suomen perustuslaissa sekä vielä erikseen uskonnonvapauslaissa. 

Kristinusko ei ole maamme alkuperäinen uskonto vaan tuotu tänne myöhemmin.

Vierailija
68/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen uskova

Jos vaikka sisäinen demoni kuulee sanan Jeesus, niin sieltähän herää negatiiviset tuntemukset asiaa kohtaan ja se voidaan tulkita tuputtamisena 

Edelleen, kyse ei ole uskonasioista, vaan tasavertaisuudesta. Valtion tulee kohdella kaikkia vakaumuksia tasavertaisesti. 

Vierailija
69/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenvertaisuus mikä oksettava sana ja pitää kieltää heti! Kristinusko on perusta sille mitä me suomalaiset olemme tänä päivänä, Suomi on kristitty maa, joten meidän kuuluu kuulla kristillisiä lauluja. Piste.

Ei yllätä että yhdenvertaisuus on konservatiiville "oksettava sana". No, se, kuten myös uskonnonvapaus, on turvattu perustuslaissa. Me voimme jokainen kuulla kristillisia lauluja itseksemme tai kristillisissä seurakunnissa niin paljon kuin tahdomme. 

Vierailija
70/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa, että meillä keskitytään näihin olennaisiin asioihin.

Meillähän ei ole muita huolia, kuin poke yliopistossa ja kirkkomusiikki kouluissa. 

Ja kun lapsi söi kalapuikon lattialta. 

Onneksi pian tulee kunnon sota. Tekee hyvää tälle vinkumiselle. 

Vierailija
71/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nacci? onko jo kommentoinut?

Vierailija
72/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappakaa ne, jotka yrittävät kieltää Kristinuskon. Pellet eivät uskalla kohdata Ritaria, joka on Kristuksen soturi. Hän on viimeinen, joka puolustaa Kristuksen Sanaa tässä maassa. Eikä Hän pelkää käärmeen siementä, joka on Kristusta vastaan. Tästä maasta ei löydy ketään, joka oikeasti uskaltaa kohdata Hänet. Minä olen tullut vangitsemaan demonit ja demonien palvelijat ja tappamaan Kristuksen vastustajat. Minä en armahda ketään. Minä toimin Kaikkivaltiaan nimissä. Kokeile vaan, jos sinussa on miestä/naista. Jumala ehkä armahtaa, minä en.

Tällaisia kristityt ovat. Ihan oikeasti. Kristityt ajattelevat ja tekevät joka asiassa täsmälleen päinvastoin kuin Jeesus.

Vierailija
73/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on nyt ainakin viikon verran kristityiksi itseään  kutsuvan lietsoneet vihaa aamusta iltaan. Suu vaahdossa huutavat fantasioitaan helvetin tulesta. Todella sairasta porukkaa.

Vierailija
74/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappakaa ne, jotka yrittävät kieltää Kristinuskon. Pellet eivät uskalla kohdata Ritaria, joka on Kristuksen soturi. Hän on viimeinen, joka puolustaa Kristuksen Sanaa tässä maassa. Eikä Hän pelkää käärmeen siementä, joka on Kristusta vastaan. Tästä maasta ei löydy ketään, joka oikeasti uskaltaa kohdata Hänet. Minä olen tullut vangitsemaan demonit ja demonien palvelijat ja tappamaan Kristuksen vastustajat. Minä en armahda ketään. Minä toimin Kaikkivaltiaan nimissä. Kokeile vaan, jos sinussa on miestä/naista. Jumala ehkä armahtaa, minä en.

Tällaisia kristityt ovat. Ihan oikeasti. Kristityt ajattelevat ja tekevät joka asiassa täsmälleen päinvastoin kuin Jeesus.

Jep, vannovat Uuden Testamentin nimeen mutta todellisuudessa ovat äkäisiä kuin Vanhan Testamentin Jumala.

Vierailija
75/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vannovat Uuden Testamentin nimeen mutta todellisuudessa ovat äkäisiä kuin Vanhan Testamentin Jumala.

Lahkolaisten mielestä syntien anteeksiantaminen koskee vain lahkolaisia itseään. Siksi he voivat riehua ja saarnata vihaa Raamatun vastaisesti 24/7, kun saavat sen kuitenkin anteeksi. Mahtaa olla yksinäistä siellä taivaassa sitten, kun kaikki muut paitsi pari hihhulia menevät kadotukseen.

Vierailija
76/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että nyt puhuu saatanan palvonja? Elämmekö jossain pelle maailmassa? Aion vetää turpaan niitä opettajia ja päättäjiä, jotka kieltävät sanan Jeesus kouluissa. Voivat vinkua ja uhota vastaavan, mutta turpaansa saavat. 

Huomaan miksi suurinosa uskonnoista lisää sotia ja tappamista. Katsoo vaan ylläolevan kommentin. Luterilainen uskonto tuotiin miekalla Suomeen, vaihtoehtoja oli kaksi , katkaistaan kaula tai kastetaan luterilaiseen uskontoon. Huomaan surukseni että kuulut tuohon vihaiseen uskontoon. 

Vierailija
77/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lord Satanachia on itsekin uskonnon uhri, helluntalaisten.

Aivan samoin oli tilanne modernin satanismin "isällä" Anton Laveyllä, joka perusti oman uskontonsa nähtyään "kristittyjen" kaksinaismoralismin. Jän näki näitä "kristittyjä" viikolla ilotalossa ryyppäämässä, pelaamassa ja ostamassa seks.palveluita ja viikonloppuisin kirkossa rukoilemassa syntiensä anteeksiantamiseksi kerta toisensa jälkeen.

Minun on helppo ymmärtää miksi hän teki ratkaisunsa.

Tämän tytär on ilmeisesti Suomessakin nähtävän kova laki -sarjan naispääosan esittäjä.

Vierailija
78/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen uskova

Haluaisitko sinä uskovana, että lapsesi koulussa laulettaisiin laulua, jossa mainitaan vaikkapa se olento, jota tämän lehtijutun henkilö palvoo?

Vastaan sivusta: Kristinusko on os

Eihän kristinusko ollut alkuperäinen uskonto Israelissakaan, vaan siellä oli alunperin monia eri uskontoja. Silti siitä tuli maailman tärkein uskonto, että ei se uskonnon merkitys määräydy pelkästään siitä kuinka kauan sitä on ollut.

Vierailija
79/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi konsertti ei ole tuputtamista. Suvivirren laulaminen/kuunteleminen ei ole tuputtamista. Jouluevankeliumin tai tiernapoikaesityksen esittäminen ei ole tuputtamista, vaan suomalaisten perinteiden ylläpitämistä. Jos perinteet eivät kiinnosta, ei tietenkään ole pakko kiinnostua eikä osallistua eikä katsella, mutta on lapsellista aloittaa tuollaisista asioista ulvonta ja uhriutuminen ja rahastaminen niin kuin jotkut nykypakanat katsovat oikeudekseen.

Kuka asiasta ulvoo? Siis ihan oikeasti ulvoo?

Vierailija
80/91 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hienoa, että meillä keskitytään näihin olennaisiin asioihin.

Meillähän ei ole muita huolia, kuin poke yliopistossa ja kirkkomusiikki kouluissa. 

Ja kun lapsi söi kalapuikon lattialta. 

Onneksi pian tulee kunnon sota. Tekee hyvää tälle vinkumiselle. 

Kenen olet kuullut vinkuvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme