Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
321/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy kirjoittaa kirja tällaisesta. Fiksua olisi pitää nämä asiat yksityisasioina. Häpäisee itsensä ja kaikki muutkin kirjassa esiintyvät. Kukaan järkevä ihminen ei halua elämälleen julkisuutta. Sara kyllä haluaa rahaa ja paistatella somessa sekä lehdissä niin paljon kuin vain mahdollista.

Noloa Siepiltä nostaa esiin vanhoja asioita. Mies voi pettää jos haluaa irti suhteesta, mutta lapsellista että nainen kostaa 9 vuotta myöhemmin sanelemalla asioita kirjailijalle jossain aikuispissismäisessä teoksessa. Vaikka miehellä lapsi ja uusi perhe. Silti pitää kostokirjaa alkaa tekaisemaan. Voisiko Sieppikin kasvaa aikuiseksi eikä leikkiä kaikkien palvomaa missiä eläkeikään saakka? Kysyn vaan. Ei ihme ettei Siepillä ole pysyneet miehet eikä naisystävät. Kukaan mies ei ole edes koskaan halunnut kihlata Sie

Sieppi kohta 35-vuotias, useita kumppaneita eikä kukaan koskaan kosinut. Kaverinsa ovat päässeet kihloihin ja naimisiin, itsellä ei mitään sen suuntaistakaan. Ehkä kateellinen niille kavereille, ja purkaa pahaa oloaan Roopeen, vanhojen asioiden takia? Vai olisiko Roope ollut lähimpänä kosijaa ja siksi sitä nyppii ja aukoo päätä kirjan kautta raukkamaisesti?

Vierailija
322/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies voisi ees ton Saran kanssa jutella?

Meikeistä, merkkilaukuista, huulitäytteistä, matkakohteista, siitä miltä siitä tuntuu eikä toisen ihmisen tunteista eikä siitä mitä toinen haluaa elämältään, muuta kuin somejulkisuutta?

No mistä nainen voi Salmisen kanssa  jutella? ryyppäämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa ketju täynnä. Surullista.

Vierailija
324/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus kirjasta:

"Viimeksi mä kuulin Siitä keväällä 2024 heti sen jälkeen, kun olin ilmoittanut julkaisevani tän kirjan. 

Viesti oli helvetin pitkä, sitä samaa lätinää, jota Se oli suoltanut mulle vuodesta toiseen. Entisessä elämässäni olisin ajatellut, että onpas kaunis viesti, ehkä Se on viimein muuttunut .

Onneksi mä olin muuttunut, enkä osallistuisi enää sen kriisiviestintään."

Ja Roope väitti lehdessä ettei ole kuullut kirjasta mitään :D

Vierailija
325/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus kirjasta:

"Viimeksi mä kuulin Siitä keväällä 2024 heti sen jälkeen, kun olin ilmoittanut julkaisevani tän kirjan. 

Viesti oli helvetin pitkä, sitä samaa lätinää, jota Se oli suoltanut mulle vuodesta toiseen. Entisessä elämässäni olisin ajatellut, että onpas kaunis viesti, ehkä Se on viimein muuttunut .

Ropsulla puntti tutissut kun on juuri saanut itsensä takaisin telkkariin 😁

Vierailija
326/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääkin kouluttamattomia! Entinen missi ei päässy mihinkään lukion jälkeen, eikä näyttelijä päässy ees teatterikorkeakouluun vaikka haki 7 kertaa :D :D :D 

Siepillä olleet mojovat tulot monta vuotta, arvokoti Eirassa, ja oli toinenkin, liekö myynyt. 

Muutti pienempään missä olohuone ja keittiö samassa, ja onko se toissa asunto joka musta laatikkomainen vinttikomero edelleen myymättä missä sähkölämmitys?

Vierailija
327/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus kirjasta:

Kuinka moni nyt lankeaa Roopen vuodatuksiin muutoksesta?

Tyhjää lätinää koko Vain elämää-rooli.

Vierailija
328/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ukkeli on suoltanut kauniita sanoja ja puhunut ummet ja lammet, mutta käytös on sitten ollut ihan toista. 

Vierailija
329/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy kirjoittaa kirja tällaisesta. Fiksua olisi pitää nämä asiat yksityisasioina. Häpäisee itsensä ja kaikki muutkin kirjassa esiintyvät. Kukaan järkevä ihminen ei halua elämälleen julkisuutta. Sara kyllä haluaa rahaa ja paistatella somessa sekä lehdissä niin paljon kuin vain mahdollista.

Noloa Siepiltä nostaa esiin vanhoja asioita. Mies voi pettää jos haluaa irti suhteesta, mutta lapsellista että nainen kostaa 9 vuotta myöhemmin sanelemalla asioita kirjailijalle jossain aikuispissismäisessä teoksessa. Vaikka miehellä lapsi ja uusi perhe. Silti pitää kostokirjaa alkaa tekaisemaan. Voisiko Sieppikin kasvaa aikuiseksi eikä leikkiä kaikkien palvomaa missiä eläkeikään saakka? Kysyn vaan. Ei ihme ettei Siepillä ole pysyneet miehet eikä naisystävät.

Tämäpä. Ainoa mitä on saavuttanut on raha. Varmaan tosi onnellinen ihminen.

Vierailija
330/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miestä kohtaan suoritettua väkivaltaa, ja etenkin miehen lapsen dissaamista, muttei vaikuta lapsiystävälliseltä tämä Sieppi. Eikä oikeastaan edes eläinten ystävältä. Palvoo vain omaa kuvaansa!

Vierailija
331/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa Siepiltä nostaa esiin vanhoja asioita. Mies voi pettää jos haluaa irti suhteesta, mutta lapsellista että nainen kostaa 9 vuotta myöhemmin sanelemalla asioita kirjailijalle jossain aikuispissismäisessä teoksessa. Vaikka miehellä lapsi ja uusi perhe. Silti pitää kostokirjaa alkaa tekaisemaan. Voisiko Sieppikin kasvaa aikuiseksi eikä leikkiä kaikkien palvomaa missiä eläkeikään saakka? Kysyn vaan. Ei ihme ettei Siepillä ole pysyneet miehet eikä naisystävät.

Millä vuosikymmenellä sinä elät? Sekä on naisen menestyksen mitta onko kukaan kosinut? Salli mun nauraa.

Vierailija
332/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppo noin katkera koska Roope pärjää Vain Elämää-sarjassa ja on saanut satoja tuhansia uusia faneja, samalla kuin Siepon fanit katoaa? Joutuuko SIeppo kohta ostamaan itselleen seuraajia, onko teidät fanit ostettu? :D Te jotka laitatte sinne sydämen ja liekin kuvia, maksusta?

Vierailija
333/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä miestä kohtaan suoritettua väkivaltaa, ja etenkin miehen lapsen dissaamista, muttei vaikuta lapsiystävälliseltä tämä Sieppi. Eikä oikeastaan edes eläinten ystävältä. Palvoo vain omaa kuvaansa!

Misogynia on ikävä ilmiö. Mitä väkivaltaa kirja on miestä kohtaan? Yksilöitkö? 

Joskus on aika tuoda toksisten miestenkin sikailut päivänvaloon. Ihmisten pitää ymmärtää kantaa vastuu käytöksestään.

Vierailija
334/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus kirjasta:

Ropsulla puntti tutissut kun on juuri saanut itsensä takaisin telkkariin 😁

Niin feikki jätkä. 

Vierailija
335/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi haluaa riitauttaa 8 vuotta vanhoja asioita?! Käsittämätöntä.

Vaikuttaa katkeralta ihmiseltä. Kiusaajalta.

Toivottavasti Pyry-parka ei ole saanut osakseen negatiivisuutta tuosta kaikesta katkeruudesta mitä tuo kirjaan suoltanut. 

Vierailija
336/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mies on ryypännyt, rällännyt, sikaillut ja pettänyt ja täällä suututaan kun nainen mainitsee elämäkerrassaan siitä. 

Vierailija
337/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus kirjasta:

Ja Roope väitti lehdessä ettei ole kuullut kirjasta mitään :D

Liar liar, Pants on fire.

Vierailija
338/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjottanu siitä liikesuvun perijästä mitään, kuka jätti sen, ennen Pyryä?

Luuli varmaan että pääsee miljonäärimiehen elätiksi kuten silloin ku oli hetken sen liikesuvun pojan kanssa, ja ettei tarvitse enää tehdä sometyötä vaan makoilla salongeissa kammattavana ja huulitäytettävänä, muttei päässytkään ja joutui jatkaa tissivaon esittelemistä instagramissaan? :D :D :D

Vierailija
339/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo mikään pakkoavioliitto ollut eli ihan oli oma valinta katsoa moista p*rseilyä sormien läpi.

Vain omaan käytöstään voi muuttaa.

Ei katsonut läpi sormien vaan Roope valehteli suut ja korvat täyteen ja kesti pari vuotta ennenkuin Sara alkoi kyseenalaistaa miehen puheita. Itse olen huomannut, naisten on kovin vaikea uskoa että se oma rakas puhuu paskaa ja kusettaa koko ajan :(

Vierailija
340/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se perusongelma, että mies joka saa pokattua Siepin tasoisen naisen saa käytännössä melkein minkä naisen tahansa ja jos miehelle on paljon pillua tarjolla niin todennäköisemää on että hän panee kuin että ei pane. Kannattaisi niiden paremman näköisten naistenkin hommata kunnollinen mies eikä valita ulkonäön perusteella.

"Otin"  ja mitä tapahtui? Niinpä, joten suuta soukemalle!