Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
"Saraa taas riepoi toisen vastuuton elämänhallinta juopotteluputkineen, mikä sai hänet käyttäytymään väkivaltaisesti."
Toivoisin että väkivaltaista käytöstä ei laitettaisi uhrin syyksi. Kaikilla väkivallantekijöillä on aina mielestään pätevä syy käytökselleen, ja yleensä se syy ei ole koskaan heissä.
Jos toisen vastuuton elämänhallinta riepoo niin että johtaa väkivaltaan, niin sellaisesta suhteesta kannattaa lähteä ennen kuin tilanne eskaloituu.
Vierailija kirjoitti:
Miesten iän ikuinen sanonta sanoo: "Niin kaunista naista ei ole olemassakaan, etteikö jostain löytyisi mies joka on kyllästynyt sitäkin panemaan".
Totta se on joka ikinen kerta. Vaikka olisi mimminä mikä tahansa malli-missi-seksipommi, niin kyllä sitä kyllästyy ennemmin tai myöhemmin. Sitten haluttaa jo uutta verta.
Sama se on miesten kanssa. Vaikka olisi mikä lääkäri-lentäjä-kalsarimalli niin kyllä siitäkin paljastuu sohvalla persettä kaiveleva juntti kun tarpeeksi kauan ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten iän ikuinen sanonta sanoo: "Niin kaunista naista ei ole olemassakaan, etteikö jostain löytyisi mies joka on kyllästynyt sitäkin panemaan".
Totta se on joka ikinen kerta. Vaikka olisi mimminä mikä tahansa malli-missi-seksipommi, niin kyllä sitä kyllästyy ennemmin tai myöhemmin. Sitten haluttaa jo uutta verta.
Pätee vain miehiin, jotka katsovat vain pintaa ja kulissia, etsivät naisesta uutta leikkikalua tai hyödykettä, eikä ihminen ja persoona tai aito syvällisempi oikea suhde kiinnosta, tai sellaiseen ei edes pysty oman vajaan persoonansa takia.
Miten tuollakin voi naisia riittää??? Ei voi ymmärtää. Ja nyt lässyttää vain elämäässä.
Vierailija kirjoitti:
Roope on ollut karmea kumppani Saralle. MUTTA kyseessä oli alkoholismi mikä Roopea vei (nuoruuden tyhmyyden ja adhd:n lisäksi). Ahdistelusyytteen jälkeen, eli 5 vuoteen ei ole alkoholia ottanut. Kertoi Vain Elämää ohjelmassa saaneensa viime vuonna lääkityksen adhd oireisiinsa. Uskon, että nämä muutokset tekivät hänestä aivan eri miehen. Ja Roope onkin ollut Vain Elämäässä mun suosikkeja ja puhunut siellä todella hyvin. Myös tästä pimeästä menneisyydestään.
Totta muuten puhut. Roope ollut yllättävän miellyttävä tuossa ohjelmassa! En olisi koskaan uskonut kirjoittavani näin, mutta on osoittanut että kasvanut aikuiseksi ja oppinut virheistään.
Onko Sieppi oppinut mistään? Jopa vanhempansa näyttävät palvovan missitytärtään ja tekevän kaikkensa missityttären eteen, saako muut 3 lasta samaa kohtelua? Pikkusisko keneen katkaisi yhdeyden koska kateus.
Vaikuttaa siltä että Sieppi jämähtänyt siihen missirooliin, että odottaa kaikkien miesten palvovan sitä ja jos sitä ei tapahdu, niin kirjottaa ikäviä. Siksi kaikki jättäneet sen aina. Säälittää jos nykyisestä miesystävästä menee kirjoittamaan samaa joskus, jos mies ei tee kaikkea mielikseen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy kirjoittaa kirja tällaisesta. Fiksua olisi pitää nämä asiat yksityisasioina. Häpäisee itsensä ja kaikki muutkin kirjassa esiintyvät. Kukaan järkevä ihminen ei halua elämälleen julkisuutta. Sara kyllä haluaa rahaa ja paistatella somessa sekä lehdissä niin paljon kuin vain mahdollista.
Juu kukaan muuhan ei olekaan elämäkertaansa julkaissut. Mutta jos mies kertoo vanhoista parisuhteistaan ja sikailuistaan niin sehän vaan on hienoa. Kuten Loirin elämäkerta.
Vierailija kirjoitti:
"Saraa taas riepoi toisen vastuuton elämänhallinta juopotteluputkineen, mikä sai hänet käyttäytymään väkivaltaisesti."
Toivoisin että väkivaltaista käytöstä ei laitettaisi uhrin syyksi. Kaikilla väkivallantekijöillä on aina mielestään pätevä syy käytökselleen, ja yleensä se syy ei ole koskaan heissä.
Jos toisen vastuuton elämänhallinta riepoo niin että johtaa väkivaltaan, niin sellaisesta suhteesta kannattaa lähteä ennen kuin tilanne eskaloituu.
Niin ja Sieppi vahvempi kuin juopotellut nuorempi laiha mies, joten ei ole reilua että joku vahvempi emäntä hakkaa tolleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset viitsii katsella tuollaista sikaa vuosikaudet?
Millainen mies voi olla tuollainen sika vuosikaudet?
On oikea kysymys.
Nuo ikävät asiat tuostakin miehestä selvisivät vähitellen, olet rakastunut eikä rakastetustaan heti haluaisi uskoa pahinta. Ongelmat haluaa ratkaista ja selvittää. Olet panostanut itse suhteeseen paljon, sinua on manipuloitu ja huijattu, ja sitten oletkin jo niin loppu ja sekaisin. Jälkiviisaana, silloin kun tietää tarinan juonen ja lopun, on niin typerää kääntää syy naiseen (tai ylipäätään siihen, jolle noin tehdään, voi olla mieskin). Mitä jos kerrankin osoittaan häpeä ja syy vain sille jolle se kuuluu.
Mitä jos nyt kerrankin ihmeteltäisiin ja paheksuttaisiin sitä, joka toimii rumasti ja törkeästi? Ei sitä naista, jolle joku sika kehtaa tehdä noin. Vaan sitä, joka valehtelee, manipuloi, käyttää hyvä
Tulee myös mieleen että Sara on kaivannut suhdetta. Ihan normaali toive. Ystävillä oli häitä ja kumppanien löytämistä. Saraa ei ole kiinnostanut rahakkaat setämiehet ketä on varmaan ollut tarjolla. Voin hyvin ajatella, että hän on kuvitellut löytäneensä mukavan suhteen. Edustussuhteen ja kuppanisuhteen. On sitten pettynyt, yrittänyt korjata tilannetta ja sitten vihastunut.
Mistä mies voisi ees ton Saran kanssa jutella?
Meikeistä, merkkilaukuista, huulitäytteistä, matkakohteista, siitä miltä siitä tuntuu eikä toisen ihmisen tunteista eikä siitä mitä toinen haluaa elämältään, muuta kuin somejulkisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee vain miehiin, jotka katsovat vain pintaa ja kulissia, etsivät naisesta uutta leikkikalua tai hyödykettä, eikä ihminen ja persoona tai aito syvällisempi oikea suhde kiinnosta, tai sellaiseen ei edes pysty oman vajaan persoonansa takia.
Susiruman punkeron selitystä.
Onko kirjottanu siitä liikesuvun perijästä mitään, kuka jätti sen, ennen Pyryä?
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara päivästä toiseen siivosi oksennukset, virtsat ja muut eritteet. Siinä välissä vähän glamour-kuvia otti itsestään, uujee.
kuka tämä poikkis oli? Miksi alkoi olemaan? En kyllä katsois kovin kauaa joka virtsaa kylppärissä sun muuta iljettävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy kirjoittaa kirja tällaisesta. Fiksua olisi pitää nämä asiat yksityisasioina. Häpäisee itsensä ja kaikki muutkin kirjassa esiintyvät. Kukaan järkevä ihminen ei halua elämälleen julkisuutta. Sara kyllä haluaa rahaa ja paistatella somessa sekä lehdissä niin paljon kuin vain mahdollista.
Noloa Siepiltä nostaa esiin vanhoja asioita. Mies voi pettää jos haluaa irti suhteesta, mutta lapsellista että nainen kostaa 9 vuotta myöhemmin sanelemalla asioita kirjailijalle jossain aikuispissismäisessä teoksessa. Vaikka miehellä lapsi ja uusi perhe. Silti pitää kostokirjaa alkaa tekaisemaan. Voisiko Sieppikin kasvaa aikuiseksi eikä leikkiä kaikkien palvomaa missiä eläkeikään saakka? Kysyn vaan. Ei ihme ettei Siepillä ole pysyneet miehet eikä naisystävät. Kukaan mies ei ole edes koskaan halunnut kihlata Sieppiä, miksiköhän?
Sieppi on aivan liian tylsä.
Lainaus kirjasta:
"Viimeksi mä kuulin Siitä keväällä 2024 heti sen jälkeen, kun olin ilmoittanut julkaisevani tän kirjan.
Viesti oli helvetin pitkä, sitä samaa lätinää, jota Se oli suoltanut mulle vuodesta toiseen. Entisessä elämässäni olisin ajatellut, että onpas kaunis viesti, ehkä Se on viimein muuttunut .
Onneksi mä olin muuttunut, enkä osallistuisi enää sen kriisiviestintään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten reaktiossa näkyy taas tää ilmiö, et nainen ansaitsee huonon kohtelun jos on ns. valinnut väärin. Ongelma ei miesten mielestä ole koskaan se et mies käyttäytyy naista kohtaan sikamaisesti, vaan se et 'Siepit' ei valitse ulisevaa inceliä
Ongelma on myös se, että suuri osa naisista ei ilmiselvästi kykene tunnistamaan omaa viehättymistään tuollaisista oikein klassisista jännämiehistä.
Roope on oppikirjaesimerkki miehestä, jolla naisia riittää liiaksikin. Hänen lipevä häntäheikkeily näkyy näin miehelle täysin selvästi, mutta jostain syystä Roopen lukuisat naiset eivät sitä kuitenkaan ole tunnistaneet. Ja myöhemmin sitten valitetaan sitä, kuinka miehet ovat pettäviä kusipäitä.
Kertoo vaan siitä että mies ollu jännittävämpi sängyssä, mutta kumppaninsa ei innostunut. Miehellä riittänyt vientiä naisten keskuudessa, mutta naisen kaikki ex-miesystävät ovat jättäneet sen ja menneet jatkossa yhteen jännittävämpien, luonnostaan seksikkäämpien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus kirjasta:
"Viimeksi mä kuulin Siitä keväällä 2024 heti sen jälkeen, kun olin ilmoittanut julkaisevani tän kirjan.
Viesti oli helvetin pitkä, sitä samaa lätinää, jota Se oli suoltanut mulle vuodesta toiseen. Entisessä elämässäni olisin ajatellut, että onpas kaunis viesti, ehkä Se on viimein muuttunut .
Onneksi mä olin muuttunut, enkä osallistuisi enää sen kriisiviestintään."
Tuohan on selkeä kostovihakirja kommenttia, että kehtaa mennä pienen lapsen isästä tuollaista levittämään!
Vierailija kirjoitti: Sieppi on aivan liian tylsä.
Nukahduttavan tylsä, tekopersoona on Kardashians-kopio nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa Siepiltä nostaa esiin vanhoja asioita. Mies voi pettää jos haluaa irti suhteesta, mutta lapsellista että nainen kostaa 9 vuotta myöhemmin sanelemalla asioita kirjailijalle jossain aikuispissismäisessä teoksessa. Vaikka miehellä lapsi ja uusi perhe. Silti pitää kostokirjaa alkaa tekaisemaan. Voisiko Sieppikin kasvaa aikuiseksi eikä leikkiä kaikkien palvomaa missiä eläkeikään saakka? Kysyn vaan. Ei ihme ettei Siepillä ole pysyneet miehet eikä naisystävät. Kukaan mies ei ole edes koskaan halunnut kihlata Sieppiä, miksiköhän?
Ai että se, että joku mies oikein haluaa kihlata, on nyt joku ihmisen hyvyyden ja ihmisarvon mittari? Siviilisääty ei kerro ihmisestä yhtään mitään eikä nosta ketään toisen yläpuolelle. No jos aihetta nyt sivutaan niin tiedän parikin oikeasti raivohullua ja vinksahtanutta naista ketkä on vallan naimisiin asti päässeet, toinen jopa kaksi kertaa. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Nääkin kouluttamattomia! Entinen missi ei päässy mihinkään lukion jälkeen, eikä näyttelijä päässy ees teatterikorkeakouluun vaikka haki 7 kertaa :D :D :D
Siepillä olleet mojovat tulot monta vuotta, arvokoti Eirassa, ja oli toinenkin, liekö myynyt.
Oliko tämä Sieppi vielä ystävää sen Katiska-Sofian kanssa? Kenen kanssa matkusteli mm. Dubaissa?