30+ sinkut, missä ootte?
Mistä deittisovelluksista löytää oikesti fiksua seuraa? Ei mitään fuckbuddyja, vaan jotain syvempää. Kolmekymppistä seuraa siis.
N32
Kommentit (42)
Kotona piilossa, ettei ihmiset rakastu. En jaksa enää yhtäkään rakastujaa.
Kotona. Toisinaan myös pururadalla tai Lapissa vaeltamassa.
M38
Tässä ois yks. Aina yksipuolisesti ihastumassa johonkin.
Töissä, salilla, yliopistolla tai kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
M38
Kuulostaa hyvältä. Jos ikinä löydän oman miehen, ni kiinnostais nimenomaan joku retkeilyharrastus hänen kanssaan. Ei ehkä niin hc-meiningillä heti, mut pikkuhiljaa kohti Lapin erämaita :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Kuulostaa hyvältä. Jos ikinä löydän oman miehen, ni kiinnostais nimenomaan joku retkeilyharrastus hänen kanssaan. Ei ehkä niin hc-meiningillä heti, mut pikkuhiljaa kohti Lapin erämaita :)
-ap
Eipä ole auttanut vaikka tinderissä laittaisi profiiliteksiin vaellusharrastuksen. Talvella on tulossa työpaikalla parin viikon lomautus( hva), ajattelin lähteä talvivaellukselle.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois yks. Aina yksipuolisesti ihastumassa johonkin.
<3
-ap
Kotona vielä, mutta maanantaina lähden 4 kk reissuun Australiaan ja Uuten Seelantiin, joten just nyt ei oikeen kerkee, kun pitää viimeisiä juttuja hoidella. Ehkä sitte kun tuun takasin tammikuussa, jos oot vielä vauvasivujen sinkkunainen voitas vaikka treffata, mikäli joku kaunotar ei hurmaa mua reissullani.
Ps. 2,5 kk reissusta sisältää jonkun verran työjuttuja ja 1,5 kk silkkaa lomaa, se kun on tän vuoden kesä-ja talvilomaloma samalla, ihan ite niin toivon ja sinkku kun oon, mitäpä täällä kotosuomessa notkuis yksikseen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kotona vielä, mutta maanantaina lähden 4 kk reissuun Australiaan ja Uuten Seelantiin, joten just nyt ei oikeen kerkee, kun pitää viimeisiä juttuja hoidella. Ehkä sitte kun tuun takasin tammikuussa, jos oot vielä vauvasivujen sinkkunainen voitas vaikka treffata, mikäli joku kaunotar ei hurmaa mua reissullani.
Ps. 2,5 kk reissusta sisältää jonkun verran työjuttuja ja 1,5 kk silkkaa lomaa, se kun on tän vuoden kesä-ja talvilomaloma samalla, ihan ite niin toivon ja sinkku kun oon, mitäpä täällä kotosuomessa notkuis yksikseen.
M35
Oho, no mutta kivaa reissua sulle sitten! Pidä huoli itsestäsi, että tuut ehjänä takaisin :)
-ap
+30 ikäisistä miehistä moni on jo löytänyt vakituisen suhteen. Moni on myös kyllästynyt olemaan se varavaihtoehto, jos mikään oikeasti kiinnostavista miehistä ei tartu naiselle kiinni.
Itse kokeilin tinderiä pariin otteeseen parikymppisenä ja totesin, että minulle ei ollut markkinoita. En ollut tarpeeksi kiinnostava itseäni kiinnostaville naisille. Joten vaihtoehdot oli laskea rimaa naisiin, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä, mutta en pariutua tai poistaa tinder. Valitsin tinderin poistamisen, mutta tiedän että moni on valinnut toisin. Samalla vähän huomaamatta luovuin parisuhdehaaveista ja keskityin työhön, harrastuksiin, ystäviin ja perheeseen. Tekemään omasta elämästä mahdollisimman nautittava ilman ulkoisia paineita. Kun on saanut palaset tarpeeksi hyvin loksahtelemaan paikoilleen, niin sitä ei enää kaipaakaan ketään sotkemaan hyvin sujuvaa arkea.
Kämpillä kissan kans . Ei oo paljo tullu treffailtua. Ihastus aina varattu tai yksipuolista kiinnostumista. Jospa joku jokupäivä tulleepi vastaan
M37
Vierailija kirjoitti:
+30 ikäisistä miehistä moni on jo löytänyt vakituisen suhteen. Moni on myös kyllästynyt olemaan se varavaihtoehto, jos mikään oikeasti kiinnostavista miehistä ei tartu naiselle kiinni.
Itse kokeilin tinderiä pariin otteeseen parikymppisenä ja totesin, että minulle ei ollut markkinoita. En ollut tarpeeksi kiinnostava itseäni kiinnostaville naisille. Joten vaihtoehdot oli laskea rimaa naisiin, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä, mutta en pariutua tai poistaa tinder. Valitsin tinderin poistamisen, mutta tiedän että moni on valinnut toisin. Samalla vähän huomaamatta luovuin parisuhdehaaveista ja keskityin työhön, harrastuksiin, ystäviin ja perheeseen. Tekemään omasta elämästä mahdollisimman nautittava ilman ulkoisia paineita. Kun on saanut palaset tarpeeksi hyvin loksahtelemaan paikoilleen, niin sitä ei enää kaipaakaan ketään sotkemaan hyvin sujuvaa arkea.
Typerintä elämässä on kuitenkin kovettaa itsensä ja luopua kaikesta toivosta jos parisuhde on sitä mitä oikeasti haluaa. Plus, on meitä naisiakin jotka ollaan syystä tai toisesta visusti pysytty piilossa deittimarkkinoilta ja jotka mielellääm löytäisi elämään sellaisen ihanan, oman rakkaan "tavis"miehen. P.s. tavis ei oo synonyymi tylsälle
-ap
Mitä oli ennen deittisovelluksia?
Mä olen syntynyt deittisovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Type
Lapsena haaveilin astronautin urasta, mutta en minä sure vaikka minusta ei astronauttia tullutkaan. Parisuhteen kanssa on vähän samoin. Se on niin kaukaista utopiaa, että siitä on turha murhetta kantaa. Suuntaa tarmonsa saavutettavissa oleviin unelmiin, kuten työ josta voi olla ylpeä, oma talo ja piha ja muutenkin mielekäs elämä. Tällä hetkellä suurimpana haaveena on oman purjeveneen osto. Talven aikana on tarkoituksena löytää sopiva yksinkin purjehdittava yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Oikein toimittu!
Siihen jos joku osaa vastata hänestä tuloo miljunääri samantien . Vastausta ei kukaan tiiä.