Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän hyvä työ. Maksoin köyhän naisen ja 5 vuotiaan syömään aasialaiseen noutopöytään!

Vierailija
13.11.2024 |

Nainen ja lapsi olivat ravintolan luonna nälkäisinä. Äiti laski kolikoita, olivat matkalla kauppaan, mutta tarjouduin maksamaan molemmat sisälle. Siihen meni 20€. Aikuinen 13€. Alle 10v 7€.

Molemmat söivät vatsansa täyteen herkkuja noutopöydöstä ja söivät vielä jälkiruuankin. Kyllä jäi hyvä mieli.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että he olivat köyhiä. Ehkä heillä ei sattunut olemaan enemmän rahaa mukana. Joskus olen itsekin laskenut kolikoita vaikka sijoitusomaisuutta on yli 200 000€.

Joka toisella vauvapalstalaisella on yli 200 000 sijoituksissa😙

Vierailija
42/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten pyytänyt edes tissiä tai peppua kouraista siitä hyvästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein monta vuotta sitten samanlaisen jutun.Tutuhko alkoholisti pyysi rahaa että saa hakea kaljaa kaupasta.Oltiin grillin kulmalla ja sanoin että en anna mutta grilliannoksen ostin hänelle.Ei harmittanut silloin eikä jälkeenkään päin. 

Ja sitten hänelle jäi omat rahat viinaan.

Vierailija
44/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus samalta trollillta, jonka ystävä ei viimeksi ollut tyytyväinen, kun aloittaja tarjosi ystävän lapsille tämän 6 vuotiaan lapsen synttärirahoilla illallisen aasialaisessa ravintolassa? 

Viimeksi hinnat ja määrät meni päin honkia. Silloin trollialoittajaa neuvottiin katsomaan käyvät hinnat netistä, varsinkin lasten osalta. Nyt näyttäisi olevan paremmin kohdallaan.

Vierailija
45/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo monta vuotta. Olin kaupassa ja edelläni jonossa oli nuori äiti kahden lapsensa kanssa. Heillä oli kärryllinen ruokaa. Maksun aika koitti, eikä kunnan maksuseteli käynytkään, joku juttu siinä oli, ettei käynyt. Nuori äiti näytti hätääntyneeltä ja myös nololta ja uupuneelta ym tunteiden kirjoa siinä. Astuin eteenpäin ja kysyin, voinko maksaa nämä. Häkeltyneenä hän kiitti. Maksoin ostokset, sen jälkeen omani, se nuori nainen odotti minua kaupan ulkopuolella kyynelsilmin ja sanoi, että antaa yhteystietonsa, hän selvittää sen maksusetelijutun. Sanoin, että tämä on ihan ok näin ja hän sanoi voi kiitos ihan hirveästi ja halasi minua spontaanisti. Olen vanhempi ihminen, minulla on tuon verran ylimääräistä todellakin nykyään, mutta oli aika minullakin, jolloin ei ollut. 

Kaupat ja sosiaalitoimen maksusitoumukset, hohhoijaa. Vielä pari vuotta sitten edellä

dellä

Tähän on vielä lisättävä, että tämä jos jokin on loistava tilaisuus häpäistä asiakas - ja se myös tehdään. Olen ollut paikalla, kun lissukan näköinen myyjä huutaa kitarisat väpättäen toiselle kassalle kaiken ruuhkan keskellä,  että *Hei täällä on jollain soskun maksari, mitä näille tehdään!* Joku roti tuohon touhuun pitäisi saada.

Vierailija
46/46 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heillä on taas nälkä.

Olisit auttanut hakemaan (parempipalkkaista) työtä ja edullisempaa asumismuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme