Tyhjennän vanhempien taloa. Siellä ei asu ketään. Annan tavaraa ja olen kertonut ettei kantoapua ole mutta silti
Yhden rouvan olisi pitänyt saada joku avuksi kantamaan lipasto ja nuoremman naisen lapsen pitänyt päästä vessaan. Tuli tuohtuneita viestejä kun kukaan ei avaa.
Ps. Vaikka talossa asuttaisiin kuka laskee vieraan ihmisen vessaansa?!
Kommentit (57)
Olen pannut Eston kaikille paikallisen ryhmän a*rabeille.
Kokemus on opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi pitää AINA päästää vessaan! Oletpa tollo.
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
Varsinkin heikommassa asemassa olevat!
Kuinka tyhmä ja sydämetön pitää olla, ettei näin perusasiaakaan tajua?
En ole ap, mutta kerrotko mulle, miten ja kuka sen oven avaa, jos siellä talolla EI OLE KETÄÄN?!
No olisi varmaan tietysti pitänyt jättää ovi auki tai avain oveen. Joku heikommassa asemassa oleva voi kaivata yösijaakin, niin onhan se nyt ihan törkeää laittaa ovet lukkoon tyhjästä talosta tai silloinkin, jos on itse yötä poissa kotoa, vaikka sisällä olisi heikommalle pehmeä yösija ja jääkaapissa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kuudennella kuulla raskaana kun myytiin Torissa keittiönpöytä. Mies oli töissä ja olin kirjoittanut että omat kantajat mukaan mutta silti pöytää hakemaan tullut,noin 40v nainen oli hiiltynyt kun en lähtenyt mahani kanssa kantamaan pöytää kolmannesta kerroksesta. Kiskoi pöydän rappuun ja tahtoi sitten perua kaupat. En suostunut ja kirkui oven läpi tekevänsä rikosilmoituksen. Lähti 30 e köyhempänä ilman pöytää ja pöytä oli rapussa tien tukkona kunnes puolisoni tuli töistä ja raahasi pöydän takaisin keittiöön. Lopulta se lähti kierrätyskeskukseen kun uusi oli tulossa
Mikä v""u ihmisiä vaivaa? Vaikeus ymmärtää lukemaansa,itsekkyys?
Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran peilikaapiston ja menimme kaverin kanssa sitä noutamaan vanhasta kerrostaloasunnosta.
Myyjä kertoi että, mahtuu kulkemaan pois kokonaisina kaappeina (3x60) kun vaan ovet ottaa pois ja hyllylevyt. Kävi ilmi, että kaapistossa oli 60cm leveä kaappi, joka mahtui, mutta sitten toinen 120 cm leveä osa ei mahtunutkaan.
Jouduin sitten purkamaan sen isomman kaapin osiin ja ei siitä enää koottuna niin hyvännäköistä saanut kun joutui nauloja repimään irti. En ymmärrä miten kaappi oli alunpitäen asuntoon edes saatu, varmaan huonekaluliike oli sen koonnut.
Hinta oli niin halpa, että en jaksanut alkaa valittamaan.
Toinen mielenkiintoinen ostokerta oli kun menin purkamaan 10-vuotta vanhaa keittiötä. Olisin vaihtanut oman sijoitusasunnon 40-vuotta vanhan keittiön siihen. Kuvien perusteella se oli ok ja uskoin myyjää, ajoin 50km kärrin kanssa hakemaan. Paikan päällä kävi s
Tuskin kaappi oli joka siuntaan 120 cm. Kaapin voi kantaa eri asennossa kuin on ensin ajatellut. Oletko se, joka ei osaa kaarevaa lasipintaa ikkunaluivaimella kuivata😅
Vierailija kirjoitti:
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
Jos ei sen haarapeikon vanhempi tajua kusettaa jälkikasvuaan ennen lähtöä, saa syyttää vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma hei! Kai nyt itsekin tajuat, että lapsesi käy kotona veskissä ennen kuin lähdette kotoanne yhtään minnekään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma hei! Kai nyt itsekin tajuat, että lapsesi käy kotona veskissä ennen kuin lähdette kotoanne yhtään minnekään!
Saattaa hän ymmärtääkin, mutta tiedätkös että joskus niillä on uusi hätä pian sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä päästin kerran vessaan herttaisen mummelin joka tuli ostamaan mikroa. No mummeli sitten ripuloi koko pöntön siihen kuntoon että jouduin oksennusta niellen pesemään sen,
No olisiko ollut parempi, jos mummolta olisi tullut housuun, ja olisit joutunut siivoamaan lattian?
Itsekin vatsavaivaisena tiedän, mitä se on, kun hätä iskee yhtäkkiä. Toki on inhottavaa, jos joku käy ripuloimassa vessassani, mutta pahempiakin vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hän ymmärtääkin, mutta tiedätkös että joskus niillä on uusi hätä pian sen jälkeen.
Se on mamman tehtävä huolehtia jälkikasvustaan eli käykööt kusella julkisessa vessassa.
Mun työkaveri tyhjentää lapsuudenkotiaan. Tavaraa on paljon 3 eri kerroksessa ja tai oli. Nyt yläkerta on tyhjä.
Jos talo on myynnissä vielä jouluna, aikovat viettää siellä joulun ja siksi patjoja on.
Ovat myyneet huonekaluja halvalla. Tällöin tulee ihminen varmenmin, kuin ilmaiseksi antamalla.
Huonekalut ovat 2 eri huoneessa, alla on pahvia, voi tulla kengät jalassa
Siellä ollaan pe-su ja ei 24/7.
Myynti-ilmoituksessa lukee mieluiten su.
On tultu to, su kun on jo lähdetty jne.
Kaikki kuvat on netissä, mittoineen. On tää liian punainen, liian pieni jne.
Irtaimisto on helppo, mutta huonekaluista haluavat päästä eroon.
Nyt on jopa tuotu kotoa Ikean taittopöydät ja myynnissä on vanha. Taittopöydät saa tuotua kotiin, nykyistä ei
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sesyy, miksi mä roudaan aina kaiken suoraan Fidaan tai vastaaville. En jaksa säätämistä ja tyhmien lukutaidottomuutta.
Sama. Joskus todella kauan sitten myin huuto.netissä jotain, ja sitten totesin, että idioottien kanssa vänkääminen loppuu nyt. Sittemmin olen lahjoittanut kaikki ilmaiseksi kierrätyskeskukseen tai Fidalle. Fidalle lähinnä sellaiset kamat joita ei henkilöautossa saa kuljetettua, koska noutavat ilmaiseksi. Lahjoittamani tavara on aina hyväkuntoista ja rahanarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei osaa lukea että talo on asumaton eikä siellä ole ketään kotona? Sinulaisellesi en itse myisi yhtään mitään. Hiton raivopää ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Olisin päästänyt lapsen vessaan.
Talossa ei ollut ketään avaamassa ovea ja tavarat kuistilla!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit vaan kyykkypissalle rakkovaivainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei osaa lukea että talo on asumaton eikä siellä ole ketään kotona? Sinulaisellesi en itse myisi yhtään mitään. Hiton raivopää ääliö.
Tämähän on oikein hyvä ketju.
Hyvä otanta siitä, miten ihmiset eivät nykyään ymmärrä lukemaansa ja tekevät johtopäätöksiä omien virheidensä pohjalta.
Ilmeisesti suurimmalle osalle pitäisi kaiken tekstin olla selkosuomea tavuviivoineen.
Omaa luokkaa on myös ne ilmaisen tavaran hakijat jotka vie kaiken mikä irti lähtee :( Vaikka kuvassa on lyhty ja kuvatekstissä lukee "annetaan lyhty" niin mukaan lähtee myös kukkaruukku,lämpömittari ja ovikoriste.