Tyhjennän vanhempien taloa. Siellä ei asu ketään. Annan tavaraa ja olen kertonut ettei kantoapua ole mutta silti
Yhden rouvan olisi pitänyt saada joku avuksi kantamaan lipasto ja nuoremman naisen lapsen pitänyt päästä vessaan. Tuli tuohtuneita viestejä kun kukaan ei avaa.
Ps. Vaikka talossa asuttaisiin kuka laskee vieraan ihmisen vessaansa?!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kerroitko ilmoituksessa ettet voi auttaa kantamisesta vai että talo on asumaton?
Kerroin että tavarat voi noutaa kuistilta koska siellä ei asuta ja näin ollen omat kantajat mukaan.
Ap
Hyvä ettet suotta kertonyt tätä avausviestissä, koska silloin siitä olisi saanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
No esim. jos kotona on remonttimies tekemässä remonttia, niin hän saa käyttää vessaamme tarvittaessa.
No eipä ole remonttimiehet koskaan vessoihimme tunkeneet. Ovat käyneeet kahvi- ja lounastauolla vessassa, meillä ei ole yleisökäymälää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi pitää AINA päästää vessaan! Oletpa tollo.
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
Varsinkin heikommassa asemassa olevat!
Kuinka tyhmä ja sydämetön pitää olla, ettei näin perusasiaakaan tajua?
Miten niin just lapsi? Tai yleensä kukaan. Ja kuka on heikommassa asemassa oleva? Köyhempi, mutta paljon vapaa-aikaa vai oravanpyörässä oleva, jolla rahaa, mutta stressiä ja vatsahaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämää voi mennä vain itsekkäillä omilla periaatteilla, kuurosokeana sarvikuonona puskien. Toinen ihminen pitää ottaa huomioon.
Laskisitko itse vieraan lapsen vessaan ja toteaisit sitten että lattialle on kustu ja pyyhkeeseen niistetty? Kenties vielä koruteline tyhjennetty? (minulla ainakin roikkuu korut vessan seinällä)
Vessassa paskapartikkeleita keräämässä, hienoa. Noh törkysakki tyylillään ja me muut sitten omaamme.
Ostin kerran peilikaapiston ja menimme kaverin kanssa sitä noutamaan vanhasta kerrostaloasunnosta.
Myyjä kertoi että, mahtuu kulkemaan pois kokonaisina kaappeina (3x60) kun vaan ovet ottaa pois ja hyllylevyt. Kävi ilmi, että kaapistossa oli 60cm leveä kaappi, joka mahtui, mutta sitten toinen 120 cm leveä osa ei mahtunutkaan.
Jouduin sitten purkamaan sen isomman kaapin osiin ja ei siitä enää koottuna niin hyvännäköistä saanut kun joutui nauloja repimään irti. En ymmärrä miten kaappi oli alunpitäen asuntoon edes saatu, varmaan huonekaluliike oli sen koonnut.
Hinta oli niin halpa, että en jaksanut alkaa valittamaan.
Toinen mielenkiintoinen ostokerta oli kun menin purkamaan 10-vuotta vanhaa keittiötä. Olisin vaihtanut oman sijoitusasunnon 40-vuotta vanhan keittiön siihen. Kuvien perusteella se oli ok ja uskoin myyjää, ajoin 50km kärrin kanssa hakemaan. Paikan päällä kävi selväksi, että keittiö oli alkuperäinen 70-luvun keittiö, johon oli vaihdettu mittatilausovet. Rungot olivat huonommassa kunnossa kuin siinä minkä tilalle olisin vaihtanut.
Myyjä halusi keittiöstä 700 euroa, jonka olin jo luvannut, koska hintaan sisältyi myös kodinkoneet. Pienen riitelyn jälkeen lähdin tyhjän kärrin kanssa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kuudennella kuulla raskaana kun myytiin Torissa keittiönpöytä. Mies oli töissä ja olin kirjoittanut että omat kantajat mukaan mutta silti pöytää hakemaan tullut,noin 40v nainen oli hiiltynyt kun en lähtenyt mahani kanssa kantamaan pöytää kolmannesta kerroksesta. Kiskoi pöydän rappuun ja tahtoi sitten perua kaupat. En suostunut ja kirkui oven läpi tekevänsä rikosilmoituksen. Lähti 30 e köyhempänä ilman pöytää ja pöytä oli rapussa tien tukkona kunnes puolisoni tuli töistä ja raahasi pöydän takaisin keittiöön. Lopulta se lähti kierrätyskeskukseen kun uusi oli tulossa
Mikä v""u ihmisiä vaivaa? Vaikeus ymmärtää lukemaansa,itsekkyys?
Tuollaiset paskiaiset pitäisi hakata pampulla niin että tuntuu. Yleensä köyhälistö on tuollaista saastaa ja monet vielä tinkivät vaikka hinta on jo sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskisitko itse vieraan lapsen vessaan ja toteaisit sitten että lattialle on kustu ja pyyhkeeseen niistetty? Kenties vielä koruteline tyhjennetty? (minulla ainakin roikkuu korut vessan seinällä)
Vessassa paskapartikkeleita keräämässä, hienoa. Noh törkysakki tyylillään ja me muut sitten omaamme.
Laita vessankansi kiinni ennen kuin vedät niin et lennätä niitä paskapartikkeleitä. Just saying. Hyvin yksinkertainen kikka nääs.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kuudennella kuulla raskaana kun myytiin Torissa keittiönpöytä. Mies oli töissä ja olin kirjoittanut että omat kantajat mukaan mutta silti pöytää hakemaan tullut,noin 40v nainen oli hiiltynyt kun en lähtenyt mahani kanssa kantamaan pöytää kolmannesta kerroksesta. Kiskoi pöydän rappuun ja tahtoi sitten perua kaupat. En suostunut ja kirkui oven läpi tekevänsä rikosilmoituksen. Lähti 30 e köyhempänä ilman pöytää ja pöytä oli rapussa tien tukkona kunnes puolisoni tuli töistä ja raahasi pöydän takaisin keittiöön. Lopulta se lähti kierrätyskeskukseen kun uusi oli tulossa
Mikä v""u ihmisiä vaivaa? Vaikeus ymmärtää lukemaansa,itsekkyys?
Olin tekemässä kirpputorin loppusiivousta ja laitoin myyntikalusteet sekä loput tavarat ilmaiseksi jakoon. Eräskin mimmi tuli paikalle, kaivoi roskiksesta vanhoja hiusvärejä ja alkoi silmittömän huudon sekä korvauksilla uhkailun mikäli hiuksensa menevät pilalle aineista. Samainen tapaus varasi hyllyjä luvaten tulla hakemaan ne sovittuun aikaan kantaen ne pihalle - ei tullut. Seuraavana päivänä laitoin kaiken romukuormaan enkä tyrkyttänyt enää mitään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta lue se aloitus. Siellä talossa ei ole sisällä ketään.
Myytiin aikoinaan vuoden käytössä ollut vauvan turvakaukalo. Soittoja tuli n. 10 ja ensimmäinen ostaja tuli hakemaan kaukaloa.
Saapuessaan hän aloitti tinkimisen ja oli ihan ihmeissään, kun hinta ei tippunut, vaan todettiin että otamme yhteyttä seuraavaksi soittaneeseen. Kaukalo oli hyväkuntoinen, puhdas ja ehjä.
Tämän jälkeen innokkuus myydä yhtään mitään on ollut aika pieni.
Onkohan porukka lukutaidotonta nykyään vai muuten vain vajaata.
Kaiken maailman hulluja on tori täynnä. Mä en ainakaan päästäisi tuntematonta wchen, ällöttävä ajatuskin. Kerran oli yksiömme myynnissä ja siitä oli näyttö, 1 katsoja kävi ja oli myös käynyt wcssä, kunnon paskulit löyty pöntöstä. Teki muuten tarjouksen ja hänelle kämppä myytiin. Sellainen 50v mursuviiksiwallu oli hän. Ei kyllä jätetty hänelle pöksyleitä pönttöön, olisi varmaan pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sesyy, miksi mä roudaan aina kaiken suoraan Fidaan tai vastaaville. En jaksa säätämistä ja tyhmien lukutaidottomuutta.
Jep, on muutaman facen roskalava-ryhmän keissin takia luovuttanut ihmisten suhteen jo ja meiltä roudataan ihan kelpo tavaraa suoraan jäte-asemalle koska ihmiset ovat liian hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä niin sanottu.
Aloitusviestissä sanottiin, että asunto oli asumaton. Siinä ei sanottu, ettei oltu sovittu päivystyksestä tavaroiden hakemisen aikana.
Vasta myöhemmässä jatkoviestissä Ap ikään kuin itsestäänselvyytenä kertoi, että "asumaton" tarkoittaa sitä, että tavarat olivat jollakin kuistilla eikä siellä näin ollut kukaan päivystämässä ja avaamassa ovea tavaroiden hakijoille.
Jos Ap:n kommunikaatio on ollut yhtä huonoa tavaroiden hakijoille, niin ei ihme että sekaannuksia on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap ainakin on kirjoitustaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Sekä että ja vielä persaukista. Kolme hyvää syytä pysyä erossa roskasakista.
Aloituksesta voi päätellä että ilmaiseksi tarjotut asiat ovat noudettavissa jostain minne kuka tahansa voi mennä ilman että tarvitsee koputella ovea.
Ap kertoi ilmoittaneensa ettei kantoapua ole saatavilla vaikkei ilmoituksessa ei ole edes tarpeellista mainita tuollaista.
Harmitusta aiheuttaa juuri tuo että suututaan ap:lle kun ovea ei avattu kun oltiin kantoapua ja vessaa vailla.
Kun näiden vinkujien pitäisi ymmärtää se ettei ap:lla ole velvollisuutta päästää näitä vessaan, ei auttaa kantamisessa, eikä olla avaamassa näille ovea millään muullakaan verukkeella kun siellaisesta ei ole edes sovittu.
Mutta tyhmät ei ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä niin sanottu.
Aloitusviestissä sanottiin, että asunto oli asumaton. Siinä ei sanottu, ettei oltu sovittu päivystyksestä tavaroiden hakemisen aikana.
Vasta myöhemmässä jatkoviestissä Ap ikään kuin itsestäänselvyytenä kertoi, että "asumaton" tarkoittaa sitä, että tavarat olivat jollakin kuistilla eikä siellä näin ollut kukaan päivystämässä ja avaamassa ovea tavaroiden
Voi luoja. Asumaton eli tyhjä. Millainen tonttu ei ymmärrä kuin rautalangasta vääntäen että asuttu= joku asuu siellä, asumaton=autio tai muuten vain tyhjä talo jossa ei ketään asu.
Minä päästin kerran vessaan herttaisen mummelin joka tuli ostamaan mikroa. No mummeli sitten ripuloi koko pöntön siihen kuntoon että jouduin oksennusta niellen pesemään sen,
Vaikka talossa asuttaisiin kuka laskee vieraan ihmisen vessaansa?!
Ja sä unohdit jo mitä kysyit. Ohistelija