Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Kelaan antaa ilmi tukien väärinkäyttäjän, mitä Kela tekee asialle?

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana miten itsekäs ajattelutapa sielläkin, " miksi välitän kun se ei ole MINULTA pois" . Anna mun kaikki kestää!

t:22

Vierailija
22/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap mutta kyllä mua vituttaa tuollainen toiminta. Minun maksamat verorahani väärinkäytetään tuolla lailla. Sietäisivätkin jäädä kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin tympäsee, että itse raataa töissä pienellä palkalla a toiset huijaamalla makoilee kotona niillä munkin maksamilla verorahoilla. Musta olis ihan oikein, että kehitettäis joku porkkana tollasten ilmiantajille. kyllä muitakin rikollisia, esim rattijuoppoja, ilmiannetaan. Rikollisia ne on nuokin.

Vierailija
24/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sossusta rahaa ihan kuin ennenkin! t 25

Vierailija
25/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yks ja sama mitä taoahtuu naapurissa, kunhan sillä EI ole vaikutusta muihin ihmisiin. Kasva sinäkin.

Vierailija
26/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks kertaa. Ja kyllä, se on suoraan minulta pois jos joku täällä huijaa tukia, varsinkin kun esim minun käräyttämäni henkilö ei ole edes Suomen kansalainen!!! Ja kyllä, se on minun elämäntehtäväni kitkeä tuollainen roskasakki pois täältä ja käräyttää heidät kaikesta mahdollisesta!!!! ap

Vierailija
27/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole keltään pois, siis millä logiikalla sinä ton lasket? Sinun verovaroistahan se on suoraan pois jos joku huijaa itselleen Kelalta rahaa.

Sinuako ei siis ihan oikeasti haittaa maksaa esim. pimeissä töissä käyvälle ihmiselle työttömyyskorvausta? Ota vielä huomioon että kun käy pimeästi duunissa niin hän ei maksa palkastaan veroja eikä työnantaja puolestaan hänkään maksa veroja, joten tappio on moninkertainen sulle. Kaveri siis ensin käy töissä (ansaitsee ehkä paremmin kuin sinä) ja tulee sit valehtelemaan sulle että olen työtön, annaks rahaa et saan ruokaa, ja sinä ajattelet ettei ole keltään pois?

Vierailija
28/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pummit huijaa tukia. Pieni pikakurssi yhteiskunnan toiminnasta olisi varmaan monelle paikallaan.

Vierailija
29/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin typeriä ihmisiä kuin 25 on? Oikeasti? Ne rahat voitaisiin ohjata muualle kuin hyväksikäyttäjien taskuun jos ihmiset lopettaisivat väärinkäytön.

Eläkeläiset ja opiskelijat, monet lapsiperheet ovat ahdingossa ja rahaa ei ole. Sekin raha minkä joku käyttää väärin, voisi joku vanhus iloissaan saada. Tiedätkö millä rahalla eläkeläinen elää? Siittä maksetaan vuokrat, lääkkeet ja laskut, ihan kaikki, sillä pyhällä hengellä kun ei elä.

Joten jokainen työkuntoinen joka käyttää tukia väärin, on täysi luuseri.

Vierailija
30/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että verorahoilla kustannetaan alkoholistien viinat tms...

Vierailija
31/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun joku väärinkäyttäjä jää kiinni, ne rahat ohjataan suoraan jonkun yh:n tilille..yeah right.

Niitä tukia jää myös hakematta Kelalta aika iso summa, joten se on aika lailla +-0.

Vierailija
32/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä nautin asumistuista ja yh-korotuksista. Me EMME asu yhdessä, mutta öitä vietämme yhdessä. Että tervetuloa tänne käräyttämään vaan! Saattaahan tuo naapurin silmästä näyttää siltä, että asuttais yhdessä, mutta yhtään miehen tavaraa vaihtovaatteita lukuunottamatta täältä ei löydy! Mistäs ne sen todistaa, että mies asuisi täällä???

T: tukien " väärinkäyttäjä"

Vierailija
33/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei loppuskaan. Kyllä ne loppuviimetteeks aina joku käräyttää kuitenkin.

Vierailija
34/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

edelleenkin, vaikka kaikki muut toimisivat miten niin minä saan edelleen palkkani ja siihen EI vaikuta nostako joku työkkärirahaa väärin perustein vai ei !

No kyllä se vaan vaikuttaa sinun palkkaan, koska maksat enemmän veroja eli saat vähemmän palkkaa kun näitä väärinkäyttäjiä on. Mistä kuvittelet rahojen tulevan sosiaalietuuksiin?

33

Vierailija
35/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja minä nautin asumistuista ja yh-korotuksista. Me EMME asu yhdessä, mutta öitä vietämme yhdessä. Että tervetuloa tänne käräyttämään vaan! Saattaahan tuo naapurin silmästä näyttää siltä, että asuttais yhdessä, mutta yhtään miehen tavaraa vaihtovaatteita lukuunottamatta täältä ei löydy! Mistäs ne sen todistaa, että mies asuisi täällä???

T: tukien " väärinkäyttäjä"

Vierailija
36/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlailla on mulla vapaat kädet mennä vieraisiin, jos siis tarvetta tulisi? Ja tämä asumisratkaisu on vielä tällä tasolla MINUN halustani.. Olemme kyllä muuttamassa jossain vaiheessa takaisin yhteen, kunhan olemme siihen valmiita molemmat.

Vierailija
37/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan samanlailla on mulla vapaat kädet mennä vieraisiin, jos siis tarvetta tulisi? Ja tämä asumisratkaisu on vielä tällä tasolla MINUN halustani.. Olemme kyllä muuttamassa jossain vaiheessa takaisin yhteen, kunhan olemme siihen valmiita molemmat.

Vierailija
38/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumiskelvottomassa asunnossa. Vuokraa siis maksetaan ihan vaan yhdestä yhteisestä asunnosta. Nainen teeskentelee yh:ta ja kela maksaa vuokran kokonaan! Heistä on tehty ilmianto, mutta kelalle riitti selitys, että miehen kirjat ovat siinä ja siinä osoitteessa.

Ko. osoite on vanha ränsistynyt talo, joka on lämmityskiellossa. Päälle päinkin näkee, ettei siinä kukaan voi asua. Savupiippukin on palasina. Ja kunnasta saa tiedon, että on lämmityskielossa, koska ei ole paloturvallinen. Sähköä sinne ei mene, joten aika helppoa olisi ollut tutkia asutaanko ko. talossa vai ei.

Ja samaan aikaan lapsista nostetaan yh-korotukset ja asumistukikin on sen mukainen, että mukamas yh kyseessä.

Vierailija
39/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä Kela oikeasti tekee? Kysyykö vaan jotain ja tyytyy vastaukseen, joka varmasti on näissä tapauksissa vale, vai lähteekö selvittämään pidemmälle. AP

Vierailija
40/56 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nämä asumistuki ja yh-lisien huijaaminen on pientä verrattuna siihen miten työttömät nostaa päivärahoja vaikka tekevät duunii säännöllisesti.