Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanne, jossa olet oksentanut?

Vierailija
06.02.2007 |

Minä join eräissä kotibileissä liikaa tottumattomuuttani, ja sitten istuin poikaystävän sylissä yhdessä talon huoneista. Tuli aika huono olo, mutta onneksi huoneessa oli matalalla pienet ikkunat, jotka avautuivat kippisysteemillä ulospäin. Siitä vaan talvi-iltana pienet muistot isäntäperheen ikkunan ulkopuolelle. Olokin kohentui kummasti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset istui takapenkillä (mies siis ajoi). Käytiin huoltoasemallakin ja sain kyllä merkitseviä katseita osakseni. Onneksi saattoi mennä raskauspahoinvoinnin piikkiin.

Vierailija
2/28 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei oltu tarkoitettu asiakaskäyttöön. Joo ja en ollut raskaana, kuten voisi olettaa. Oli pahanmoinen kankkunen. Hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarituttavuuden kanssa, yritin peitellä pahaa oloa. Pari kertaa tuli kakominen, sitte piti " käydä vessassa" . Parasta tässä oli että se namupala oli ite selvinpäin, eli " ei se varmaan huomaannu" että kävin yrjöllä vessassa.... en enää muista mitä tapahtu kun tulin vessasta, taisin sammua sänkyyn, tuskinpa touhuttiin mitään... ;)

Vierailija
4/28 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina on tosi ja tapahtui vuonna 1999.

Vierailija
5/28 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimpaan turistiaikaan, just ehdin juosta kirkosta ulos... Minulla oli päällä antibioottikuuri joka sai voimaan pahoin.

Vierailija
6/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä morkkis...tosta aikaa puoli vuotta... enkä todellakaan enää oo ryypännyt juurikaan;)

Vierailija
7/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin kyllä itte lähteä ulos sen jälkeen

Vierailija
8/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli firman juhlat toisella paikkakunnalla ja palattiin kotikaupunkiin ja muut oli jo lähteny bussista jäätiin imutteleen bossin kanssa ja naitiin siellä takapenkillä ja otin suihinkin ja tuossa tohinassa tuli oksennus. Oltiin ympäripäissään ja mikä pahinta pomon koti oli kadun toisella puolen kerrostalossa ja firma siinä missä touhuttiin siis käytännössä heidän ikkunoiden alla. Bussikuski kohteliaasti meni ulos tupakille.

Vierailija
9/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut ajokortin ja 18-vuotiaana reippaana neitosena olin kyyditsemässä tuoreita appivanhempia (kokelaita) jouluaattona hautausmaalle.

Menkat oli alkanut samana aamuna ja mulla oli siihen aikaan karmeat kouristukset ekoina päivinä tuolla vatsaosastossa. Olin unohtanut Buranat lääkekaappiin. Lisänä vielä matkapahoinvointi ja tuore ajojännitys.

Siinä sitten iloisena rupattelin ja yritin tehdä itsestäni viehkoa vaikutelmaa yrjöjen pyöriessä kurkussa. Päästiin hautausmaan parkkikselle niin heitin sitten viehkot monivärihaukotukset heti siihen kiviaidan viereen.

Mitäpä teki anoppikokelaani? Purskahti itkuun, ajatteli mun jo kasvattavan heille kauan toivottua lastenlasta (seurustelin heidän 19-vuotiaan esikoisensa kanssa).

Vierailija
10/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan ekoilla viikoilla raskaana ja pisaraakaan en ollut juonut, mutta tuskinpa kukaan uskoi...

Vierailija
11/28 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoinvointi oli tosi karsea, ja oksennus lensi yhtä-äkkiä. Yhtenä aamuna autossa, tosi paha olo, pysähdyin (onneksi) liikennevaloihin, ja oksennus lensi syliin, ratille, pärski tuulilasiin... En edes kehdannut katsoa sivuille kun hävetti niin paljon, vaan piti kääntyä ympäri, ja takas kotiin vaatteiden vaihtoon oksennus suupielilla ja rintamuksilla. Voi niitä ihania raskausaikoja... ;)

Vierailija
12/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Kotibileissä exän vanhempien makuuhuoneen seinälle. Olin juonut punaviiniä, ja oksu sen mukaista....voi vitsi se huusi ja raivosi!!! Ikää oli n.14v.

2.Porukat asui rivitalossa, olin ottanut yhden drinksun silloisen poikaystäväni kanssa. Ja yht' äkkiä tuli vaan tosi huono olo. Päätin mennä vähän ulos hengittelemään parvekkeelle. Oli talvi. Naapureita meni ohi, ja morjestelin niille ja ne vilkutti takaisin. Aloin oksentamaan siitä kaiteen yli...muistan vaan sen, kun ne tuijotti siellä järkyttyneinä.

3.Yhden illan jutun kanssa hotellihuoneessa. Ulkomailla. Se asu jossain luxus-hotellissa, itävaltalainen mies. Ja me siinä kuherreltiin ja yht' äkkiä tuli sairaan paha olo, ja laattasin niin että seinä ja lattiat oli oksennuksessa....

4.Viimeisin tältä viikolta. Viina ei vaan tunnu sopivan mulle.

Join siis yhteensä 4 siideriä koko iltana, ja oksensin monta tuntia putkeen. Aamulla sama jatkui ja lapsi kertoi sen heti ekana tarhassa. Olin muutenkin vähän " väsyneen" näköinen.

Oksentaminen jatkui edelleen bussissa, oli pieni muovipussi mukana.

Edessä istuva nainen alkoi myös kakomaan. Toivottavasti meni edes raskauspahoinvoinnin piikkiin.

Summa Summarum:

Viina ei vaan sovi mulle!

Vierailija
13/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: Aika monella on. Itse meinasin siihen aikaan laatata hissiin kun iski niin armoton kuvotus. Kerkesin hilkulla kotia ja ämpärille. Itse asiassa en ole julkisesti yrjöillyt, mitä nyt kakarana päiväkodissa lattialle kun mahatauti yllätti.

Vierailija
14/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä oli oikein kunnon ryyppybileet ja eräs vieras yrjösi vahingossa isännän eteisessä oleville kengille. Vaivihkaa meni laiturille pesemään kenkiä, mutta hups, kengät kelluivatkin tiehensä. Aamulla isäntä ihmetteli kun kengätkin olivat hävinneet illan ryminöissä.

Vierailija
15/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla vielä kännissäkin kun juotiin melkein koko yö kiljua ja bussissa sitten tuli oksennus ja monta kertaa. Olin niin sekaisin etten tajunnut edes jäädä pois! Onneksi laukussa oli Alkon (!!) muovikassi johon ykäsin mutta haju oli karmaiseva.

Ihme kun kukaan ei istunut täydessä bussissa viereeni. Helpotus oli suuri kun bussi tuli päätepysäkille ja sain raitista ilmaa. Ja tämä tapahtui lauantai aamupäivällä.

Hävetti niiiin paljon, onneksi ei ollut ketään tuttua samassa bussissa.

Vierailija
16/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi paikalla vain mies, vihkijä ja 2 maistraatin todistajaa.

Vierailija
17/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella lähes vuosittain luokassa jossain välissä, yläasteella onneksi vain kerran, kesken äikäntunnin kaverin esitelmänpitoa, aikuisiällä on juostu bussista pihalle muutamaan otteeseen istutusten keskelle oksentaan, öyh.. inhottavaa.

Vierailija
18/28 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksen jälkeen en kehdannut käydä kuorossa 3 viikkoon.

Vierailija
19/28 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarhassa ruoka-aikaan lautaselle ja hammaslääkärissä.. muut kerrat vessassa olen viettänyt.

Vierailija
20/28 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ala-asteella luokkaan (bonuksena yhden kerran myös ripuloin), baarissa pöydän alle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän