Joustavuus työpaikalla
Onko ok kieltäytyä tekemästä päivän varoitusajalla seuraavana päivänä yli 10h työpäivää (ja vielä toisen hommia, ei omia)? Eli vaikka joustaisi olemaan pakolla sen 10h toisen hommia, niin onko ok että sanoo ettei voi jäädä sen pidemmäksi? Vai katsotaanko että on kykenemätön joustamaan? Tää on kyllä hlvetin hullu työpaikka 🙄
Kommentit (63)
Älkää joustako. Suomalaiset työnantajat ovat muuttuneet todella röyhkeiksi. Eivät palkkaa tarpeeksi työntekijöitä ja sitten painostavat talossa olevia venymään loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko joustaa. Minä en ole joustanut ollenkaan sellaisissa työpaikoissa, joissa jousto ei toimi toisinpäinkään. Hoitoalalla oli tapana olettaa, että työntekijä uhraa koko elämänsä työlle, mutta toisinpäin oli turha odottaa yhtään mitään, koska resurssipula.
Minä joustin aikani, kunnes säästöjä ja sijoituksia oli kasassa sen verran, että ei enää tarvinnut välittää, tuleeko potkut. Nimittäin olen huomannut, että kun yt:t tulee, niin ensimmäisenä lähtevät joustamattomat. Tulee ne vielä hoitoalallekin.
Sen kun näkisi. Kukapa ne potilaat hoitaisi kun nytkään ei ole riittävästi hoitajia.
Etkö lue uutisia? Hoitoalallahan on koko ajan yyteet j
Toki tarvitaan, mutta kun rahaa ei ole, rahaa ei ole. Seuraatko sä ollenkaan mitä Suomessa tapahtuu?
Ne työt siirtyy muualle. Hoitajia tarvitaan aina.