Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon siedätte suhteessa pieniä loukkauksia?

Vierailija
12.11.2024 |

Tai tapailuvaiheessa että jatkatte silti, paljonko epäsensitiivisyyttä esim itselle tärkeitä asioita kohtaan 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itselläni on sellainen, no, naljaileva huumori, ja moni kumppani on kärsinyt siitä. Otan sen nykyisin itse puheeksi heti tutustuttaessa ja sanon, että minulle pitää kertoa heti jos sanon jotakin mikä tuntuu pahalta, koska se ei missään nimessä ole minun tarkoitukseni. Mutta jostakin syystä kumppanit eivät sano. Minun huumorini ei koskaan kohdistu toisen ulkonäköön, seksuaalisuuteen tms. mielestäni arkoihin paikkoihin.

Itse taas olen sietänyt suhteissa vaikka millaista suoraa loukkaamista, mutta yrittänyt aina selittää kaiken huumorilla. Vaikka mies haukkuisi miksi löysätavaraiseksi lumpuksi. No, olen ainakin huomannut että noista miehistä pääsee eroon kun ei esitä kovista vaan itkee, jos siltä tuntuu. 

Etkö ole koskaan ajatellut, että tuollainen ns. naljaileva huumori on aika huonoa tekohuumoria ja sun kannattaisi yrittää kehittää sitä vähemmän loukkaavaan suuntaan? 

Vierailija
22/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin oltu yhdessä jo muutama kuukausi, lähdin lomalla siskolleni kylään ja pyysin poikakaveriani mukaan, ei halunnut ja kiukutteli jos minä lähden. Päätin kuitenkin lähteä yksin jos ei tule mukaan, lähtöpäivänä sitten sen ääni muuttui kellossa ja änkytti lähtevänsä myös. Mutta sen viikonlopun kiukutteli eikä puhunut mulle mitään ja vältteli läheisyyttäkin, halveksien töni mua läheltään pois.

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla itselläni on sellainen, no, naljaileva huumori, ja moni kumppani on kärsinyt siitä. Otan sen nykyisin itse puheeksi heti tutustuttaessa ja sanon, että minulle pitää kertoa heti jos sanon jotakin mikä tuntuu pahalta, koska se ei missään nimessä ole minun tarkoitukseni. Mutta jostakin syystä kumppanit eivät sano. Minun huumorini ei koskaan kohdistu toisen ulkonäköön, seksuaalisuuteen tms. mielestäni arkoihin paikkoihin.

Itse taas olen sietänyt suhteissa vaikka millaista suoraa loukkaamista, mutta yrittänyt aina selittää kaiken huumorilla. Vaikka mies haukkuisi miksi löysätavaraiseksi lumpuksi. No, olen ainakin huomannut että noista miehistä pääsee eroon kun ei esitä kovista vaan itkee, jos siltä tuntuu. 

Etkö ole koskaan ajatellut, että tuollainen ns. naljaileva huumori on aika huonoa tekohuumoria ja sun kannattaisi yrittää kehittää sitä vähemmän loukkaavaan suuntaan? 

Kumppaneilta palautetta saatuani todellakin olen, mutta tilanne ei tunnu juuri parantuvan. Tilanteista ja sanomisista ei pääse ajoissa ja akuutisti keskustelemaan, koska niistä purkaudutaan vasta kuukausia, vuosia myöhemmin. Voi kun löytäisin samanlaisen miehen. Olisi joko match made in heaven, tai ainakin saisin oppitunnin että miltä oma huumorini toisesta tuntuu. 

Vierailija
24/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin usein nuorena poikaystävän kiukuttelusta koska olin itse aivan lätkässä siihen ja olisin halunnut olla koko ajan yhdessä, nyt vuosia myöhemmin jättäisin vaikean tyypin jos ei osaa asiasta edes puhua.

Vierailija
25/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Miten  löydätte miehiä jotka eivät loukkaa?? :'( :'D

Ap

Niin että olen vain fiksujen empaattisten miesten kanssa.

Ovat aluksi lämpimiä paljon hyvää sitten tulee joku piikki

Ap

Älä katso vain sitä miten kohtelevat sinua vaan miten kohtelevat muita ja puhuvat muista, perhettään, ystäviään, tuntemattomia jne.

Jos joku puhuu pahaa muista tai on epäystävällinen tuntemattomille niin hän on luultavasti joskus sinullekin.

Toisaalta 99% ihmisistä joskus puhuu pahaa muista, ei jäisi paljoa vaihtoehtoja jos olisi ehdotonta että täytyy aina puhua kaikista vain hyvää

Tarkkoitin pahan puhumiselle sellaista jossa sitä toista mollataan ihmisenä eikä vain arvostella sitä mitä joku toinen on tehnyt.

Tietenkin jokainen puhuu joskus negatiivisesti muista mutta ei sen tarvitse olla toista lyttäävää ja haukkuvaa. Siinä on juuri se iso ero.

Vierailija
26/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan ajatellut, että tuollainen ns. naljaileva huumori on aika huonoa tekohuumoria ja sun kannattaisi yrittää kehittää sitä vähemmän loukk

Samaa mieltä, se ei edes ole huumoria vaan piilovittuilua ja -aggressiivisuutta.

Vierailija
27/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon että kyse on tilanteista, joissa mainitsen toiselle pilke silmäkulmassa jostakin piirteestä, jota pidän hauskana ja mielenkiintoisena, mutta hän tulkitsee sen jostakin ilmeestä tai äänensävystä johtuen ilkeänä huomautuksena. "

Etkö sitten huomaa siinä tilanteessa että se toinen ei pitänytkään sitä hauskana? Meilläkin naljaillaan välillä toisen pinttyneillä tavoilla mutta siinä kyllä molemmat nauravat ja se toinen lähtee myös itseironisesti siihen mukaan.

Ja silloin tietää että se toinen ei loukkaantunut.

Vierailija
28/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä yhtään, mutta tietysti itsellä on vastuu sen sanomisesta toiselle. Fiksu mies korjaa käytöstään. se on taas toisen osapuolen vastuu-

Vierailija
29/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En sietäisi yhtään, en ensimmäistäkään.

Ja miksi pitäisi sietää?  Mitä sellaista  sinä Ap saat mieheltä  niin että pitäisi sietää loukkauksia?

Kerrp, kiinnostaa ihan oikeasti kuulla. Tai kukaan muukaan? Kertokaa!

Kuulostaa uskomattomalle  omissa korvissa mutta ilmeisesti tietä siis löytyy?

Vierailija
30/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ihmetytä, että juuri teille aina sattuu ne jämäisimmät miesoletetut?

Vierailija
31/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumppaneilta palautetta saatuani todellakin olen, mutta tilanne ei tunnu juuri parantuvan. Tilanteista ja sanomisista ei pääse ajoissa ja akuutisti keskustelemaan, koska niistä purkaudutaan vasta kuukausia, vuosia myöhemmin. Voi kun löytäisin samanlaisen miehen. Olisi joko match made in heaven, tai ainakin saisin oppitunnin että miltä oma huumorini toisesta tuntuu. "

Miksi sitä palautetta ei anneta heti? Tuollainen tilanne että asiat käsitellään vasta kuukausien päästä olisi itselleni täysin kestämätön.

Vierailija
32/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan helposti, valitsin fiksun miehen, en ole kuin sinä, en lähtenyt aukomaan jalkojani jokaiselle ääliölle. 

Vierailija
33/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa suhteessa ei loukata toista.

Mikä v***u ihmisiä vaivaa? 

Vierailija
34/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että mies loukkaa kaikkea mistä itse kokee alemuutta epävarmuutta uhkaa

Miksi jatkat tuommoisessa suhteessa? Asiat vain pahenevat. Iso Red flag. Narsisti.

Vierailija
35/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele naiselta nalkutusta SEKUNTIAKAAN. Se on kissa ja naisen muumimukit ikkunasta ulos jollei muu toimi. 

Vierailija
36/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies on äärettömän toksinen. Niin mua kuin kaikkia/kaikkea muutakin kohtaan. Tiedättekö mä en enää välitä. Sanon, että "jaa jaa vai niin". Eli toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Antaa tuulen huulia heiluttaa. Turha argumentoida takaisikaan - tollolle. 

Vierailija
37/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että mies loukkaa kaikkea mistä itse kokee alemuutta epävarmuutta uhkaa

Miksi jatkat tuommoisessa suhteessa? Asiat vain pahenevat. Iso Red flag. Narsisti.

Narsistihullu saapui. 

End of discussion

Vierailija
38/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan helposti, valitsin fiksun miehen, en ole kuin sinä, en lähtenyt aukomaan jalkojani jokaiselle ääliölle. 

Kiva että sinä kuitenkin osaat löytää ne loukkaukset omalta näppikseltäsi.

Vierailija
39/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaista muuta energiaa suhteessa on. Jos on lämpöä ja haavoja tavallaan hoivataan, tällöin tuollainen vittuilu saattaa olla ns. leikkimielistä painia. Jos ei saa koskaan mitään positiivista, vaan pelkkää negatiivista energiaa, sitten tietysti suhde on lopetettava. Usein sisarussuhteet ovat tällaisia, jotka sisältävät molemmat elementit

Vierailija
40/45 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En sietäisi yhtään, en ensimmäistäkään.

Ja miksi pitäisi sietää?  Mitä sellaista  sinä Ap saat mieheltä  niin että pitäisi sietää loukkauksia?

Kerrp, kiinnostaa ihan oikeasti kuulla. Tai kukaan muukaan? Kertokaa!

Kuulostaa uskomattomalle  omissa korvissa mutta ilmeisesti tietä siis löytyy?

No mitäpä kärttyisä vanhapiikaa ylipäätään sietää!