Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanotaan että puoliso on "hakenut kotoa", mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa?

Vierailija
27.04.2025 |

Siinähän se kysymys otsikossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että on ottanut yhteyttä noin vain ja alkanut suhde. Ei siis ole tavattu baarissa ym., 

Vierailija
2/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin. Sisko väittää että avopuoliso hakenut kotoa, vaikka tapasivat kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa epäselvää viestintää.

Vierailija
4/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on joku Wolt-kuski tai huoltomies tai posteljooni jne

Vierailija
5/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että puoliso on ollut jossain autolla ja hakee minut sitten paluumatkalla kotoa johonkin tilaisuuteen, jonne mennään yhdessä.

Vierailija
6/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko aloitusta. Miksi joku kummastelee tällaista?

Vierailija
7/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jokin sanonta.

Vierailija
8/10 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten ilmeisesti sanontaan "ei sinua kukaan tule kotoa hakemaan" ja sitten näin on jonkun mielestä käynyt. Ehkä kyse on tulkintaerosta. Jonkun mielestä tuo tarkoittaa, että pitää lähteä varta vasten johonkin paikkaan x hakemaan puolisoa, oli se sitten baari tai Tinder. Toisen mielestä tuo tarkoittaa vaan sitä, että on sattumalta, ilman pariutumisaikomusta törmännyt jossain henkilöön, jonka kanssa sitten alkanut parisuhteeseen.

Vierailija
9/10 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis sisko väittää että siippa "hakenut hänet kotoa" eli siis tavanneet ekaa kertaa siskon kämpän ovella, vaikka ovat kyllä tavanneet kaupungilla. 

No ehkä se kuulostaa siistimmältä tai jotain. 

Vierailija
10/10 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua yritti pizzataksin ukkeli iskeä, väärinkäytti mun numeroa ja lähetteli whatsappissa viestejä vielä perään. En lähteny matkaan. Yhtä ukkoa oon ite käyny toisessa kaupungissa riiaamassa kotoa kun sillä oli niin hyvä Tinder-profiili. Ihan painajainen oli. Että kannattaa varmaan tavata ihmisiä jollain muulla tavalla. Tai olla tapaamatta, enimnätiedä.