HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Itse keksin tuhat ja yksi hyvää syytä lyödä naista. Mutta löisinkö ikinä naista,en.
Joskus Suomssa oltiin tätä mieltä. Kukaan ei olisi kehdannut kehua naisten lyömisellä. Tosin niihin aikoihin naisia ja lapsia lyötiin enemmän kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kannattaa etsiä kouluttautunut mies
Lääkäri, "oho ajoin vahingossa tänne satama-altaaseen"
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ympäripäissään, vesirajamekossa hakeutuu väärään seuraan niin huonosti käy.
Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta jonka todenperäisyyden kokeileminen empiirisesti saattaa muuttaa elämääsi ikävästi pitkäksi aikaa. Jos nainen kuitenkin näin toimii on hän mielestäni kyllä itselleen vastuussa huonosta päätöksestään. Oikeudellinen vastuu on toki rikoksen tekijällä.
Ei pidä lähteä MAGA-marssille Hillary paita päällä.
Jahas, incel uhkaa raiskailla humalaisia naisia, joilla on hänen mielestään väärät vaatteet. Olet siis sitä 25% pohjasakkaa, joka tuossa tutkimuksessa kömpi esiin viemäristä. Sinä siirrät oman vastuusi naiselle, koska et kykene aikuisen lailla käytöstäsi hallitsemaan.
Tänään oli wokehyökkäys kahdelta kanavalta aamutuimaan, pakko oli pistää tv kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ympäripäissään, vesirajamekossa hakeutuu väärään seuraan niin huonosti käy.
Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta jonka todenperäisyyden kokeileminen empiirisesti saattaa muuttaa elämääsi ikävästi pitkäksi aikaa. Jos nainen kuitenkin näin toimii on hän mielestäni kyllä itselleen vastuussa huonosta päätöksestään. Oikeudellinen vastuu on toki rikoksen tekijällä.
Jahas, incel uhkaa raiskailla humalaisia naisia, joilla on hänen mielestään väärät vaatteet. Olet siis sitä 25% pohjasakkaa, joka tuossa tutkimuksessa kömpi esiin viemäristä. Sinä siirrät oman vastuusi naiselle, koska et kykene aikuisen lailla käytöstäsi hallitsemaan.
Olet kirjoituksestasi päätellen lukutaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Itse keksin tuhat ja yksi hyvää syytä lyödä naista. Mutta löisinkö ikinä naista,en.
Itse keksin vain yhden, silloin jos käy päälle, ja silloinkin vaan hätävarjelutilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos feminismin miehet eivät koe olevansa tervetulleita korkeakouluihin joten jättäytyvät suosiolla ulkopuolelle enenevin määrin. Onnea matkaan naiset.
No voi hyvä tavaton taas mitä ruikutusta. Onnea matkaan vain itsellesi ja kaltaisillesi. Minä olen ihan tyytyväinen omaan mieheeni, jonka tapasin korkeakoulussa. Hän ei inise tyhjästä eikä vikise feminismistä. Osallistuva ja lempeä isä. Jää kuule ihan vapaasti ulkopuolelle, mutta älä siitä naisia syytä vaan itseäsi.
-Kun kysytään, että "onko tämä OK?" niin silloin annetaan ymmärtää, että on hyväksyttävää olla asiasta monta mieltä ja että kysyjä on itsekin pohtinut samaa
-Sanat voidaan ymmärtää monella tavalla
-Väkivaltaa on varsin monenlaista ja vakavuudessa eri asteita
Ikävää jos asiaa on kysytty vain miehiltä. Voitaisi kysyä esim. moniko nainen hyväksyy pojan ympärileikkauksen ja moniko mies hyväksyy naarmun tekemisen vulvaan eli "silpomisen". WHO:n mielestä neulanpisto on "silvontaa", jos se kohdistuu tyttöön, mutta peniksen ihon amputaatio, joka näkyy kymmenen metrin päästä vielä vanhuksenakin on terveellistä pojalle.
Julkisilla paikoilla tytöt useammin kohdistavat väkivaltaa poikiin ja yksityistiloissa taas enemmän päinvastoin tutkimusten mukaan.
Petollisuudella voi myös saada aikaan väkivallan tavalla ihmistä haittaavia reaktioita, vaikka kyse ei ole varsinaisesti väkivallasta, vaan henkilöllä on näennäisesti mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
Nainen voi esim. sopia treffit tai lyöttäytyä miehen seuraan ja ruveta maksattamaan miehellä asioita. Esim. kaverilleni tehtiin kerran niin, että humalainen nainen lyöttäytyi baari-illan jälkeen hänen seuraansa ja sopivat yhteisestä taksimatkasta. Naisella ei sitten yhtäkkiä matkan päättyessä ollutkaan rahaa ja kaverini joutui maksamaan koko matkan. Itselläni taas on sellainen kokemus, että sovittiin treffit kirjastolle ja kun nainen ei ilmestynyt, kysyin asiasta tekstarilla. Hän ilmoitti neutraalisti olevansa vaateostoksilla. Minun tapauksessa vartaloni ja mieleni siirtyi turhaan paikkaan, missä en olisi halunnut olla. Sitä ei tehty suoraan fyysisesti kantamalla minua sinne, vaan hyväksikäyttämällä tarpeitani omaan tyydytykseen. Sama kuin kutsuisi nälkäisen syömään ja siellä olisi höyryävä ripuliannos lautasella odottamassa. Jokainen tarvitsee ihailua ja kosketusta (seksiä) ja naiset ja miesmallit voivat saada sitä omilla ehdoillaan. Tavallinen tai ruma mies saa valjun semi-kivan kokemuksen silloin tällöin.
Naisten sanotaan pelkäävän miehiä, mutta aika moni käytännön kokemus sanoo toista. On varmasti paljon naisia, jotka pelkäävät miesten väkivaltaa ja on taas paljon naisia, jotka ovat itse väkivaltaisia tai hyväksikäyttävät miehiä pelkäämättä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoituksestasi päätellen lukutaidoton.
Olisipa vielä kirjoitustaidotonkin.
Äärifeministit ovat julistaneet sodan miehiä vastaan, joten on loogista, että metsä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo sun pään sisäisistä ongelmistasi aika paljon. Oletko koettanut saada apua itsellesi? Tiedäthän, että somekäytöksestäsi jää jäljet lokiin ja sun laitteen ja internet-reitittimen tunnistetiedot?
Mä en keksi yhtään syytä lyödä ketään, paitsi hätävarjelu. Siihen mulla on koulutus ja välineet. Ei sitä muuten ylikomisarioksi pääsisikään, sanoi entinen mies.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos mutta olet hoitanut hommasi huonosti."
Mulla ei oo valittamistacomasta tilanteesta, sulla taas näyttää olevan. Ja kehtaatkin väittää mulle vastaan saastanen incelluuseri, tajua pysyä jo maassa, poissa muiden ihmisten silmistä
Macho(nainen) siellä takoo rintaansa kuin gorilla ja nakkelee paskaansa ohikulkijoita kohti. Taidat kuulua noihin 10% joiden mielestä väkivaltaa ei pelkästään saa vaan myös pitää kohdistaa toisiin ihmisiin.
Ai niin, unohdin, että incelit on myös älyllisesti jälkeenjääneitä, joiden kanssa keskusteleminen on mahdotonta. Nauti seuraavista 50 vuodesta eristäytyneenä neukkuyksiöösi👋
Ihan tässä aviomiehen kanssa eläkepäiviä nautitaan etelän lämmössä teille naureskellen.
Sekasin ainakin oot kun seinäkello. Ensin sanot olevas inceli ja sitten palstamamma, ei sullakaan siellä psykiatrisella osastolla hyvin mene
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen (tai mies) lyö miestä (tai naista) niin eikö hän ole toiminnallaan ansainnut väkivaltaa itseään kohtaan?
Vai onko naiset täysin 100% vapaita tekemään mitä vain ilman vastuuta?
Saako nainen hyökätä rynkyn kanssa toisen valtion alueelle ilman että kohtaa väkivaltaa?
Toivottavasti ymmärrät (itse)puolustuksen ja väkivallan eron.
Ihan järkyttävää, 1/4 miehistä ajattelee noin. Itse en ole missään tekemisissä miesten kanssa vapaa-ajalla. En käy baareissa tai kuppiloissa juomassa. Ei todellakaan voi kyselyn valossa luottaa miehiin!
Vierailija kirjoitti:
Ympäripäissään oleminen on tyhmyyttä, mutta ei rikollista. Rai/skaus ja pah/oinpitely sen sijaan ovat rikoksia. Vastuu rikoksesta on aina rikoksen tekijällä. Miten joku voi vielä ajatella näin nurkkakuntaisesti ja uhria syyllistävästi, että oma vika? Rikos on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus Suomssa oltiin tätä mieltä. Kukaan ei olisi kehdannut kehua naisten lyömisellä. Tosin niihin aikoihin naisia ja lapsia lyötiin enemmän kuin nyt.
En usko että lyöminen on yhtään vähentynyt. Se vain tulee paremmin esiin, kun pahoinpitelyt ja raiskaukset ilmoitetaan aiempaa herkemmin poliisille. Nämä päästään vajaat (sitä he ovat, sillä henkisesti normaali ei lyö ketään eikä turvaudu väkivaltaan kuin vähimmällä riittävällä voimalla hätävarjelutilanteessa), ovat hakeutuneet vauva.fihin ja laudoille mölisemään, koska ovat heikkoja, tyhmiä ja keskenkasvuisia miehiä, jotka eivät uskalla hankkia itselleen apua.
Miehille suomen kieli on kohtuullisen vaikeaa kun ne eivät sitä lukema
Aivot kehittyvät koko iän. Tuo 25 vuoden ikäraja on aika mielivaltaisesti aikoinaan keksitty. Eli sinullakin on vielä toivoa, vaikka olisit jo yli 25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos mutta olet hoitanut hommasi huonosti."
Mulla ei oo valittamistacomasta tilanteesta, sulla taas näyttää olevan. Ja kehtaatkin väittää mulle vastaan saastanen incelluuseri, tajua pysyä jo maassa, poissa muiden ihmisten silmistä
Macho(nainen) siellä takoo rintaansa kuin gorilla ja nakkelee paskaansa ohikulkijoita kohti. Taidat kuulua noihin 10% joiden mielestä väkivaltaa ei pelkästään saa vaan myös pitää kohdistaa toisiin ihmisiin.
Ai niin, unohdin, että incelit on myös älyllisesti jälkeenjääneitä, joiden kanssa keskusteleminen on mahdotonta. Nauti seuraavista 50 vuodesta eristäytyneenä neukkuyksiöösi👋
Ihan tässä aviomiehen kanssa eläkepäiviä nautitaan etelän lämmössä teille naureskellen.
Eikö teillä ole parempaa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, "oho ajoin vahingossa tänne satama-altaaseen"
Lääkäri: "Vaimo pyysi hakkaamaan itsensä muhjuksi kynttilänjalalla" no ei tod. Yleensäkin raiskaja-hakkaajat yrittää syytellä naista omista tekemisistään, mikä viittaa vähintään persoonallisuuhäiriötasoisiin psyykkisiin ongelmiin miehellä.
Aattelitko, että hoitamattomat psykoosisairaudet on hirvittävän yleisiä noissa piireissä? Kyl ne on yleisempiä syrjäytyneiden reiskojen remmeissä, joissa niitä hoidetaan yhteistuumin päihteillä ja vertaistuella (sönköttämällä ja veljeshalailulla), mutta myös puukottamalla toinen toisiaan. Miehet on väkivaltaisia kaikkia ihmisiä kohtaan ja erityisen väkivaltaisia toisiaan kohtaan. Yleisin henkirikostyyppi on kännipäissä tehty tappo.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset ei omaa itsehillintää? Siltä tosiaan tuntuu.
Sun ÄO ei voi olla paljon yli 50, mikä on miehillä valitettavan yleistä. Hätävarjelun käsite on kirjattu lakiin. Jos sua nainen paljaalla kädellä lyö, et todellakaan ole sellaisessa hengenvaarassa, että joutuisit lyömään takaisin, vaan silloin sinä poistut paikalta ja soitat poliisin. Vai miten pieni sinä olet? Lapsia ei saa lyödä koskaan, missään tilanteessa.
Naisella ja miehellä on samat vastuut ja velvoitteet. Yleensä naisista valtaosa hillitsee itsensä ja jättää lyömättä. Siltikin esim. poliisimies saattaa kokea sanallisen kommunikaation niin uhkaavana, että ammuskelee ympäriinsä. Tämä ei ole naisten syytä vaan miehen älyn vähyyteen liittyvä ongelma (lue edellinen kappale).
Maanpuolustusvelvollisuus on jokaisella. Siinä ei erotella sukupuolia vaan lähinnä kuntoisuus ja koulutus aselajin käyttöön. Sinä et ole mikään Venäjä, vaikka kaalinhajuinen kakara oletkin. Enkä usko että olisit käynyt inttiä, koska vingut kuin epäkypsä 14-vuotias finninaama.