Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloista sinkkujen päivää kaikille!

Vierailija
11.11.2024 |

Miten juhlistatte? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, vai tällainenkin päivä. Liekö sattumaa että kaveri lähti just treffeille ja hehkutti että sinkkuajat on takana.

Onpas hän toiveikas. 😁 Itse aina treffeille lähtiessä aikoinaan mietin että hohhoi, katotaan nyt ja keksin jo verukkeita varhaiselle kotiin lähdölle. 😂

Vierailija
22/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään. Taidan soittaa päivän kunniaksi muutaman sinkun eli singlelevyn. Niitä löytyy hyllystä noin 100 kappaletta 70 ja 80-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, vai tällainenkin päivä. Liekö sattumaa että kaveri lähti just treffeille ja hehkutti että sinkkuajat on takana.

Onpas hän toiveikas. 😁 Itse aina treffeille lähtiessä aikoinaan mietin että hohhoi, katotaan nyt ja keksin jo verukkeita varhaiselle kotiin lähdölle. 😂

Juu itsekin vähän kummastelin että kovin varmalta vaikutti vaikka vasta ensinäkeminen edessä. Epäilen että treffikaveri on tavallista tasokkaampi tapaus niin laittoi pään pyörälle, ei hän normaalisti ole näin heittäytyväinen.

Vierailija
24/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoos! 🥳🤗

Vierailija
25/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku.

Ei vaikuta kummoisesti menevän kun ei muuta tekemistä. 😄

Luette yhdessä? 😉

Vierailija
26/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰🥳😌 

Vierailija
27/28 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Anora leffan katsomassa ihan itsekseni äsken. Elokuva kertoi katastrofaalisesta parisuhteesta, joten ihan hyvä mun on olla sinkku.

Vierailija
28/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa meinaako välissä olla yksi päivä jolloin jolloin osa miehistä oli jalustalla ja naisia ei nostettu jalustalle niin näköjään heti seuraavaksi päiväksi piti keksiä virallinen nosta nainen jalustalle päivä

Sinkkuja miehiäkö ei ole olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä