Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomen talous on niin huono verrattuna muihin maihin?

Vierailija
11.11.2024 |

Nokian konkurssi varmaan selittää pienen osan mutta eikö suomella ole mitään tarjota? Miten täälä on olevinaan onnellisin kansa kun ei ole mitään taloudellista osaamista ja koulutustasoilla laskee laskemistaan mikä näkyy sitten taas kansan hyvinvoinnissa ja yritystoiminnan supistumisena. 

miksi Suomi ei ole esim muiden pohjoismaiden kanssa samalla viivalla taloudellisesti?

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän pakolaisia ja maahanmuuttajia.

Vierailija
182/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla pohjoismailla on oma kelluva valuutta, joka ottaa iskuja vastaan. Euroon liittyminen oli suuri virhe mutta piti päästä ytimeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idän pakotteet, Eu, Nato, kehitysapu, ilmastohömppä, aseapu, maailmaa syleivät, todellisuudesta vieraantuneet päättäjät, koronahuuma, maailman korkein verotus...

Vierailija
184/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri syy on täysin osaamattomat johtajat. Muissa maissa Pekka Lundmarkin ura olisi ohi Uniper-fiaskon jälkeen, täällä hän siirtyi toisen suuryrityksen johtoon.

Vierailija
185/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkarit päästettiin hallitukseen, siitä se alamäki alkoi. Sulle- mulle jako ja velkaantuminen. No mutta tuohan ei minua haittaa, olen elänyt niinkuin on päättäjät halunneet, en ole elänyt yli varojeni. Päättäjät saa itse vastata yli varojensa elämisestään. Nyt olen nettosaaja (yli kymmenen vuotta jo) enkä niiden hölmöilyjä maksa. Onnea matkaan !

Vierailija
186/186 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on todella vasemmistolainen maa. Ei sillä menestytä, että valtio siirtelee rahaa taskusta toiseen.