Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te 40+ tyypit harrastatte?

Vierailija
11.11.2024 |

Mitä te 40+ tyypit harrastatte? Etenkin kysymys niille joilla harrastus on kodin ulkopuolella.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kanssa eri lajeja ympäri vuoden. Kesällä golf ja vaeltelu kansallispuistoissa. Talvella laskettelu kotimaassa ja ulkomailla sekä ikämies jääkiekko.

Matkustelua ja kokkailua ei liene lueta harrastuksiksi, mutta niistä tykkään myös.

M58

Vierailija
62/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jokainen teistä jättää pois sen eniten aikaa vievän harrastuksen eli täällä av:llä päivystämisen?

Kysyttiin kodin ulkopuolella tapahtuvia harrastuksia. En minä ainakaan mistään kylänraitilta kirjoittele. 

Siinä on sana etenkin. Ei sana vain

Vierailija
64/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia ja muuta ryhmäliikuntaa.

Vierailija
65/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppera

Taidemusiikin konsertit, etenkin nykymusiikki

Vierailija
66/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hauskaa, että arkena aamupäivällä 5 min. sisällä aloituksesta just kaikki superaktiiviset ehtii ilmoittautua. 😄 Töissä onkin sitten vissiin löysempää, koska eihän tuolla harrastusmäärällä vapaa-ajalle jää aikaa palstailla? 

Olen superaktiivinen vain palstailussa, mutta itselläni on vapaapäivä. 😎

Tulin viime yönä sporttilomalta. 💪

Vierailija
67/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari ei ole ryhmä. Vai kansantanhujako harrastat?

Vierailija
68/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu

Klassinen musiikki

Kuvataide

Historia

Vierailija
69/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät kuntosali ja golf

n48

Vierailija
70/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa liikkuminen ja siitä nauttiminen, valokuvaus, kirjoittaminen, lukeminen. Olen vähän päälle kuusikymppinen.

Vierailija
71/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilua/retkeilyä/metsästystä. Kuntosalia ja aikuissirkusta. M54.

Aikuissirkuksesta en ollut koskaan kuullut, kuulostaa mahtavan hauskalta!

Se on juuri sitä! Kun yli viisikymppisenä oppii jongleeraamaan keiloilla niin onhan se mahtavaa. Muutenkin tasapaino, koordinaatio ja kehonhallinta säilyy ja jopa paranee. Ja homma on lähtökohtaisesti hyväntuulista ja rentoa.

Vierailija
72/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä ikäihmisten parissa, yhdistystoimintaa. Aktiivisuus vaihtelee hieman, mutta kodin ulkopuolella käyn näiden tiimoilta kerran-pari viikossa.

Vierailija
73/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästystä. Viikonloput ja arkiehtoot menee sen parissa syssyllä ja talvella. Loppuvuosi menee saaliin syömisessä. 😋

M47

Vierailija
74/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksu ja muu liikunta

Millainen liikunta?

Lihastreeni painoilla ja ilman sekä kuminauhoilla, pilates, hiihto (luistelu ja perinteinen), pyöräily erilaisilla pyörillä, sauvakävely, kävely, luistelu, tanssi, painovanne, HIIT painoilla ja ilman, spinning, crosstrainer, suunnistusta, walking workouts YouTubessa, venyttely ja kehonhuoltoliikkeet.

Juoksu: hölkkä ja nopea juoksu 5-21 km, hidas hölkkä, kävely-juoksu, polkujuoksu, ratajuoksu 60-10 000m, intervallit, mäkitreenit..

Siinä nyt jotain mitä on viimeisen neljän vuoden aikana +40 iässä tehnyt. 

Ooh, uinti sekä altaassa että järvessä unohtui listasta!

Tuli hiki tuon listan lukemisesta

💪🏻😊 Kiitos!

Vierailija
75/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpahiihtoa ja -nyrkkeilyä + matkailua. Tykkään rääkätä kroppaa (pysyy timmissä kunnossa) ja nähdä maailmaa. Välillä perheen kanssa välillä yksin! Työtä olen tehnyt tarpeeksi, se ei enää kiinnosta.

Vierailija
76/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hauskaa, että arkena aamupäivällä 5 min. sisällä aloituksesta just kaikki superaktiiviset ehtii ilmoittautua. 😄 Töissä onkin sitten vissiin löysempää, koska eihän tuolla harrastusmäärällä vapaa-ajalle jää aikaa palstailla? 

Aika monella ei ole säännöllistä työaikaa. Vuoro työssä liikunnan tärkeys korostuu. Itse olin siis viikonlopun töissä, kun muut löysäilivät.

Vierailija
77/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari ei ole ryhmä. Vai kansantanhujako harrastat?

Kiitos takertumisesta vastaukseeni. En harrasta paritanssia. Tanssia voi myös ryhmässä.

Vierailija
78/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosurheilua. Minulla on 2 hevosta, käyn myös säännöllisesti kilpailuissa ja katsomassa kilpailuja, joskus ulkomaillakin.

Sitten perus patikointi, puutarhahommat, diy, lukeminen ja opiskelu (työn ohessa).

Vierailija
79/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, metsästys, radioamatööritoiminta, vanhan moottoripyörän ylläpito ja ajaminen, elokuvat ja tv-dokumentit.

Vierailija
80/111 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kaikki aika menee kodin tavaroista eroon pääsemiseen ennen muuttoa (olen suunntellut, että pikkuhiljaa ja kahdessa vuodessa koti on sitten niin minimalistinen kuin voi olla ja tulee elämäni helpoin ja vaivattomin muutto. Ellei sitten löydy unelma-asuntoa ennen sitä...) ja asuntotarjonnan katsomiseen kolmesta eri kaupungista. Jos on tarvetta olla vaan möllöttää, niin sitten noiden harrasteiden lisäksi harrastan sohvaloikoilua, telkan katsomista ja ulkoilua. Työhommat toki sitten vie myös aikaa vapaa-ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi