Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaisitko miehelle?

Vierailija
20.02.2007 |

Mulla on mega-luokan morkkis!!! Viikonloppuna olin kaverin kanssa kapakassa (joo, huono idea) ja yks mies tuli meille " jatkoille" . Todellakaan mitään seksuaalista EI tapahtunut tai ei edes meinannut. Tän miehen kanssa meillä yhteistä historiaa ja ystäviä ollaan. Mun mies tietää että olin tän miehen kanssa tekemisissä, muttei tiedä että se oli mun luona yön. Mun sydän itkee verta, niin paha olla. Pitäskö kertoa? Mä rakastan mun miestä yli kaiken ja olen aika varma että hän jättäis jos tietäis... =(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksikö, että saisit itse itsellesi paremman olon ja vierittäisit pahan olon tunteen täysin viattomalle sivulliselle eli miehellesi?

itsepä olet soppasi keittänyt, joten on vain reilua, että itse myös kärsit siitä!

Vierailija
2/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kertoisin heti kun kerta mitään ei tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi olisi suuttua?

Vierailija
4/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olisi mitä paras syy olla uskomatta ettei mitään tapahtunu! Jos jotain seksuaalista olis sattunu, niin ilman muuta tunnustaisin kaiken rakkaalleni ja hän sais päättää haluaako jatkaa, eli ei. Ja todellakin, mä en IKINÄ pettäis tätä miestä, mutta olin tyhmä kun kaverin tänne huolin yöksi. ap =(

Vierailija
5/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut vain huolestuttaa miestäsi turhan takia.

Vierailija
6/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoisi mulle itse, että meillä oli Maija yötä kun oli humalassa ja se oli olohuoneessa ja itki ym ym kertoisi mitä oikeasti tapahtui, niin ok.

MUTTA jos ei puhuisi mitään ja kuulisin puoli vuotta myöhemmin joltain, että hei teillä taisi olla Maija kylässä kun näin kun se lähti aamulla, niin jumaliste että suuttuisin! Siinä en enää kuuntelisi " mutta kun se oli vaan olohuoneessa" . Joo, mies lentäisi pihalle heti.

Vierailija
7/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilanne oli vielä niin että mun kaverin avovaimo oli just sinä iltana heittäny miehen pihalle eikä sillä ollu muuta paikkaa. Kuitenkin, vaikka ollaankin ystäviä, niin en enää ikinä huoli ketään meille, saa nukkua vaikka pakkasessa. =( super-masis iskee, ja sen mä ansaitsen. ap

Vierailija
8/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit kaverin teille ja autoit häntä, et pettänyt miestäsi mitenkään. Miksi et sano miehellesi, että " Pekka oli meillä kun tiedätkö mitä tapahtui?" ja kerrot että vaimo oli heittänyt pihalle ja mies oli ollut kurjana eikä ollut muuta paikkaa ollut.

Kuulostaa, että oikeasti jotain tapahtui kun olet noin sekaisin. Mun mies olisi vaan tyytyväinen, että olin auttanut kaveria jos oikeasti en olisi muuta tehnytkään.

Vierailija
9/9 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun oma mies siis silloin oli, kun ei ollut yötä kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi