Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä parisuhteessa oleva, joka et ole kumppanisi kanssa harrastanut seksiä yli vuoteen

Vierailija
10.11.2024 |

Miksi et ole halunnut seksiä? Oletko kertonut syyn kumppanille?

Tai jos haluton osapuoli on se toinen, niin miksi hän ei ole halunnut? Tai mitä arvelet syyksi, jos et tiedä syytä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ei tuo ole enää mikään parisuhde. 

Vierailija
2/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kutsutaan 50 vuotta aviossa olleen miehen ja naisen suhdetta, jotka eivät enää seksiin kykene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kuusikymppinen, ja hänellä on kaikenlaisia sairauksia, pääsi nyt osa-aikaeläkkeelle, ja on aika hiljattain huomannut myös sen, miten huonosti voi myös henkisesti. Pitkään tehnyt työtä joka kuormittaa voimakkaasti sekä fyysisesti että psyykkisesti, ja diagnoosi oli ahdistus, postraumaattinen stressihäiriö jne. ja sai mielialalääkkeet. Todennäköisesti lääkkeet on tehneet hänelle sen ettei alapäässä oikein tunnu mitään. En tiedä miten tästä eteenpäin, itse en kyllä kuvitellut että alle viisikymppisenä seksielämäni olisi ohitse lopullisesti. Minulle seksi on ollut aina todella tärkeää, ja meillä on ollut aina hyvää seksiä, mutta viimeiset pari vuotta on mennyt ettei ole oikein edes yritettykään. En halua vongata mieheltä mitään, ja en tiedä miksi hänestä ei tunnu siltä, että hän voisi nauttia intiimeistä hetkistä kanssani muuten kuin yhdynnässä. Hän sanoo että rakastaa minua, ja että syy ei ole minussa. Vaikea se on tietää mitä toisen päässä liikkuu ja vaikea tätä tilannetta on kestää, kun minulle rakkaus on sitä kosketusta. Aikoinaan mies sanoi, että hän ei osaa sanoa ääneen että rakastaa, mutta näyttää sen teoin, joten...

Vierailija
4/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos avaus jokin kompakysymys? Kas kun parisuhdetta EI ole ilman *eksiä.

On toki kämppiksiä ja kalakavereita ja sen sellaisia. Mutta silloin kyse ei ole parisuhteesta *eksiin muuten kykenevien henkilöiden kohdalla..

Vierailija
5/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole halunnut seksiä pariin vuoteen. En tiedä onko hänellä sitä muiden kanssa. Olen kysynyt ja väittää, että ei ole. Hänen syynsä sille, että ei halua ovat olleet sellaista kuin väsyttää, on stressiä, on maha kipeä, pää kipeä tms.

N50+

Vierailija
6/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tee aloitteita. Ihan hyvissä väleissä ollaan, mutta taustalla on vuosien takaisia vaikeita asioita. Terapiaanhan tästä pitäisi mennä, tai keskustella kunnolla, mutta vaikea saada aikaiseksi, kun ei tee edes mieli seksiä. Eikä toinenkaan osapuoli näytä sitä olevan vailla. Yhdessä neljännesvuosisata, niin onhan se jo vähän nähty juttu.

Vierailija
7/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole halunnut seksiä pariin vuoteen. En tiedä onko hänellä sitä muiden kanssa. Olen kysynyt ja väittää, että ei ole. Hänen syynsä sille, että ei halua ovat olleet sellaista kuin väsyttää, on stressiä, on maha kipeä, pää kipeä tms.

N50+

Vierailija
8/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
9/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+

Ei varmaan enää kykene, muttei kehtaa sanoa.

Vierailija
10/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut, niin kovasti että olen alkanut oireilla. Ihastun jatkuvasti random miehiin esim. ruokakaupassa, halu hulahtaa kehoon jos bussissa hyväntuoksuinen mies istuu viereen jne. Olen vihainen kumppanilleni, kaipaan kosketusta ja läheisyyttä niin että sattuu.

Puolison halut olivat suhteen alussa jo aika matalat, hän vaan on sellainen. Kaikki vähäinenkin seksi loppui kun hänen painonsa nousi ja töissä tuli stressiä. Nyt ollaan nukuttu eri sängyissä jo vuosia, pelkkä ajatus hänen pussaamisesta tuntuu vieraalta. Miehelle tilanne on ok, matalat testotasot ja mukavuudenhalu syynä. Itse taas olen itkenyt joka ilta yksinäisyyttäni jo vuosien ajan.

Säästän rahaa lähtemiseen, pätkätyöläisenä hidas prosessi.

Vierailija
11/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole halunnut kolmeen vuoteen, en tiedä syytä, hän ei keskustele siitäkään asiasta.

Ei huvita enää edes ehdottaa, liian usein tullut torjutuksi.

Vierailija
12/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan valokuvausta.

Vierailija
13/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli erektiohäiriöt ja hän alkoi saamaan ihan valtavia suorituspaineita seksistä. Meni pitkään ennen kuin hän suostui edes myöntämään asiaa, vältteli aina vaan seksiä. Menihän siinä vuosi, että tajusin jonkun olevan vialla. Sitten toinen vuosi meni hänellä että kävi terapiassa ja uskalsi kokeilla lääkkeitä.
Ei haitannut seksitön avioliitto. Hyvässä parisuhteessa seksin paikka on aika mahdottoman pieni.

Vierailija
14/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oin tuommoisessa kuviossa, eikä se ikinä selvinnyt, mikä vattu sitä miestä vaivasi. Löysin eron jälkeen uuden kumppanin, eikä ongelma ole uusinut. Kaikki ei ratkea puhumalla.

Vierailija
15/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kutsutaan 50 vuotta aviossa olleen miehen ja naisen suhdetta, jotka eivät enää seksiin kykene?

Sulla ei taida seistä. 

Käsityksesi ihmisten seksielämästä perustuu omaan kyvyttömyyteesi.

Vierailija
16/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jonka mies on haluton. Vaikeaa se on, koska mies ei edes halua haluta. Miehellä on matalat testot ja masennusta sekä traumataustaa, jota hän ei hoida. On myös 7.v aikana lihonnut melkein 20kg. 

Eniten kuitenkin veikkaan tuon traumataustan vaikuttavan. Häntä käytettiin seksuaalisesti hyväkseen monia vuosia lapsuudesta alkaen.  En usko, että hän koskaan oppinut nauttimaan seksistä. Olen kaikenlisäksi hänen ensimmäinen pitkäaikainen kumppani. Mieheni oli 41.v kun me tavattiin. 

Hän on ihana ja hyvä mies muuten, mutta minä taas olen seksuaalisesti aivan päin vastainen nainen. Helposti voisin sekstailla 7 x viikossa. Olen myös kokeilevain. Olemme menossa yhdessä terapiaan. Todennäköisesti ero on sen lopputulos. Harmi sinällään. 

Vierailija
17/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen halunnut, niin kovasti että olen alkanut oireilla. Ihastun jatkuvasti random miehiin esim. ruokakaupassa, halu hulahtaa kehoon jos bussissa hyväntuoksuinen mies istuu viereen jne. Olen vihainen kumppanilleni, kaipaan kosketusta ja läheisyyttä niin että sattuu.

Puolison halut olivat suhteen alussa jo aika matalat, hän vaan on sellainen. Kaikki vähäinenkin seksi loppui kun hänen painonsa nousi ja töissä tuli stressiä. Nyt ollaan nukuttu eri sängyissä jo vuosia, pelkkä ajatus hänen pussaamisesta tuntuu vieraalta. Miehelle tilanne on ok, matalat testotasot ja mukavuudenhalu syynä. Itse taas olen itkenyt joka ilta yksinäisyyttäni jo vuosien ajan.

Säästän rahaa lähtemiseen, pätkätyöläisenä hidas prosessi.

Ai siksi eräs tuttava holvasi partavettä aamusta saakka. Tytöt tykkää.

Vierailija
18/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella menee halut häntäheikkeihin.

Vierailija
19/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava Masennus ja mielialalääkkeet. Ei siihen sen kummempaa vaadita.

Vierailija
20/49 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaimon kanssa molemmat aseksuaaleja. Viimeksi harrastimme seksiä 6 vuotta sitten kun päätimme että haluamme hankkia  lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme