Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi kokemattomuus aiheuttaa häpeää ja paineita

Vierailija
10.11.2024 |

Vastaavanlaisia aloituksia täällä näkee silloin tällöin. Teen nyt kuitenkin oman aloituksen tästä.

En halua mainita tarkkaa ikääni, mutta olen melkein kolmekymppinen (mies), joka varmaan ei tule yllätyksenä. Mulla ei ole yhtäkään seurustelukokemusta. En ole myöskään koskaan suudellut tai harrastanut seksiä. Joku syyhän näihin tilanteisiin yleensä on, enkä sitä ala vastaan väittämään. Omassa tilanteessa voisin sanoa, että asuin pitkään pienellä paikkakunnalla. Kaveripiiri hyvin pieni ja täysin miesvaltainen.

Ei ole hirveän kauaa kun elämäntilanteeni muuttui siten, että muutin isoon kaupunkiin ja aloitin pitkästä aikaa opiskelut. Nyt on ehkä elämäni paras aika tutustua uusiin ihmisiin, tehdä ja harrastaa. Kuitenkin varjopuolena se, että en päässyt mihinkään porukkaa, vaikka ryhmäni tulee kaikkien kanssa hyvin toimeen. Ehkä isoin syy tähän on se, että ryhmäni sattuu olemaan perheellisiä ja opiskelujen ohessa töissä käyviä käytännössä koko porukka.

Maksullisiin en uskalla mennä. Olen epätoivosena kokeillut sekstreffisivustoja, mutta niistä jäi traumat (jouduin naurunalaiseksi).

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustella jokin aika sitten hyvin kokemattoman miehen kanssa. Ei nyt ihan poikuus ollut tallella, mutta siinäpä se. Ja se ensimmäinen seksikokemuskin oli ollut hänelle noin APn iässä. 

Ainoat ongelmat itselleni tässä ovat olleet enemmän parisuhteeseen kuin seksiin liittyviä. Tai sanotaanko, että seksiin liittyvät haasteet ovat olleet ihan puhtaasti joitain mieltymysten kohtaamisongelmia, eivät miehen kokemattomuuteen liittyviä, koska hän on innokas oppimaan ja itsevarma lähestymisessään. Ja suhteeseen liittyvät haasteet alussa olivat sellaisia että miten voikin 30+ mies olla sellainen, että ihan perus asioista sopiminen ja yleensäkin kommunikaatio pitää ikäänkuin opetella "alusta asti", koska parisuhdekokemusta ei ole. 

Naisia on todella erilaisia ja itselleni olisi ja on ollutkin turn off jos mies olisi herkkä ja kädestä pitäen opastettava, koska tykkään olla se jota viedään. Minkä takia nykyisen puolisonkin kokemattomuus aluksi vähän epäilytti, ettei kyseessä olisi jonkinlainen flegmaattisuus sitten tositoimissa. Mutta hänellä ei tosiaan ole haluissa tai motivaatiossa mitään vikaa, eli olrb saanut sellaista kyytiä kun halusinkin. 

Itselläni on yksi lyhyt ja yksi pitkä suhde takana ennen nykyistä ja uuden kumppanin kanssa meno on kuitenkin aina ihan erilaista kuin aiemman. Kaikki pitää opetella yhdessä, ellei nyt sattuisi niin että molemmat tosiaan haluavat vain peruspanoa mekaanisesti ja syttyvät seksiin sormia napsauttamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä