Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan joulua! Olen yksinäinen ja aika pienirahainen, miten saada kaikki irti joulusta?

Vierailija
10.11.2024 |

Minå en ole vuosiin oikein päässyt oikeaan joulutunnelmaan. Kun on ollut kuolemaa, väkivaltaa ja alkoholia elämässä. Siis toisinsanoen vaikeita vuosia.

Tänä vuonna olen onnellinen tai ainakin saanut taian kiinnostua joulusta uudestaan! 

Tänä vuonna haluan viettää ihanan joulunajan. Se aikaa heti kuin mahdollista. 

Olen yksinäinen mutta on minulla kissa. Rahaa ei juuri ole. Työkavereille haluan leipoa ja askarrella jotain. 

Minulla ei paljoa ole joulukoristeita mutta laitan ne vähäiset mitä on. 

Täytyy katsoa mitä kaupunki järjestää ilmaiseksi ja vähävaraisille. Onnistuisinpa uppoutumaan joulun taikaan tänä vuonna.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa joulukalentereiden ale, joten jos sellaista ei vielä ole, näin joulukuussa voi saada halvallakin (ja avata samantien monta luukkua 😉).

Valot ja asetelmat on mulle tärkeitä tunnelman tuojia. Saisitko nykyisistä koristeistasi vaikka vähän tuunaamalla tunnelmallisia asetelmia? Itse teen aina pienen seimiasetelman ja joulukylän, tonttuovenkin askartelin itse. Valoja saa edullisesti ja niitäkin löytyy alesta, mitä lähemmäs joulua mennään ja sitten ovat valmiina ensi vuodeksikin (muista säilyttää kuivassa ja lämpimässä eli ei esim. kylmällä vintillä).

Pipareita olen leiponut valmistaikinasta, mutta eurolla saa ihan valmiitakin paketin ja voihan niitäkin koristella. Torttutaikina on myös edullista ja puuroriisi. Riisipuuro käy lounaastakin vaikkapa mehukeiton kanssa, joten siinäkin yksi edullinen ratkaisu. Suklaarasia ja punaviini on aina ihanan jouluinen ja jopa ylellisen tuntuinen, vaikka edullinen nautinto. Hyvän viinin voi saada jo noin kympillä (jotkut ovat todellisia löytöjä), kysy neuvoa Alkosta.

Ota kokeilukausi äänikirjoja, suoratoistopalveluita ja spotifyta, niin voit nauttia niiden jouluisesta tarjonnasta.

Ihanaa joulun aikaa sinulle, ap, ja kaikille muille joulufiilistelijöille! Toivoo toinen penniä venyttävä joulufani

Vierailija
62/62 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua ap:lle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi