Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(.)tiistain maalismasut(.)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä lähtöä jo odotellaan. siitä ensimmäisestä ja isoimmasta limatulpan osan tulosta tulee torstaina jo kaksi viikkoa!

Vierailija
22/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää kaikille pitkästä aikaa! Jotesakin tässä on aika mennyt kaikkeen muuhun (laiskotteluun, makoiluun, syömiseen) kuin tällaisiin oleellisiin juttuihin kuten täällä turinoimiseen. Satuin näet jostakin lukemaan, että kyljellään makailu ja lepääminen takaavat parhaan verenkierron ja hapen viennin kohtuun, joten sitä ohjetta olen täällä viime päivät toteuttanut ihan urakalla :) Onneksi on kuitenkin muutakin tullut tehtyä, jos ihan rehellisiä ollaan...

G: Eetvarttihan se tänne tulisi (voiskohan sen vääntää Eetvarttiinaksi tarvittaessa?)

Silitysjutskista:

En TOD. ole silittänyt yhdenainutta lilliputtivaatetta, enkä silitä! Meikäläisten huushollissa pyörii muutenkin pöpö poikineen ja kumminkaimoineen koirankarvoilla kuorrutettuina, joten eiköhän tämä lapsi saa niihin tottua. Mitä järkeä siis silittää muutamat pikkiriikkiset pöpöt vaatteista pois, jos legioonallinen niiden isompia versioita juhlii jatkuvasti lattioilla? Niin sitä olen minäkin persketti koirantarhoissa kaikkien kakkojen keskellä kasvanut, eikä ole tietoakaan mistään algeerialaisista jutuista!

Limoista:

Hmm, mielenkiintoista tämä ihmisruumiin eritystoiminta... MUTTA kun tässä oikein tarkasti miettii, miulla tuli reilu viikko sitten useamman päivän ajan sellaista Tiimarin lötkölimaa (keltaista), oikein räkäisen sitkeää sorttia (jos olisi seinään heittänyt, olisi tarttunut vallanmainioisti kiinni ja jäänyt hytkymään hetkeksi muuttamatta ulkoista olemustaan). Olikohan sekin niitä tulppia? Sen jälkeen on supistanut kipeästi muutamia kertoja, mutta ei mitään muuta. Hmm, tässähän alkaa jotain täälläkin EHKÄ tapahtua...

Mahan sisältö:

Ei mitään uutta. Meidän kakara se on edelleen NIIN poikittain kuin vain voi olla, oikein tyytyväisenä pönkää pyllyään toisesta kainalosta ja päätään toisesta. Supistellut on päivittäin, mutta enimmäkseen sellaisia lellisupisteluita. Kipeitä, sellaisia, joissa on alaselkää, nivustaipeita ja reisiä poltellut ihan kunnolla, on tullut muutamia (vain). Verenpaineet on edelleen siellä 140/90-kieppeissä, valkuaista ei ole löytynyt onneksi pissistä eikä päähänkään ole pahemmin koskenut. Huomenna menen äitipolille kontrolliin näiden verenpaineiden takia, ja saas nähdä, mitä tehdään vai tehdäänkö yhtään mitään. Haluan kuitenkin aivan ehdottomasti, että virtaukset ja istukka muutenkin tsekataan ihan kunnolla! Muutoin mahassa on käynyt tasainen jumpse, mikä on yksinomaan uskomattoman helpottavaa ja ihanaa. Pari päiväähän meillä oli hiljaisempia viime viikolla, joten kuuntelen oikein mielelläni yölläkin vaikka pari tuntia tämmöistä nykyisenlaista mylläystä.

Synnytystapa-arvioinnista:

Eipä ole tehty, ei. Huomenna täytyy muistaa kysyä siitäkin äitipolireissulla. Luulisihan noita lekureitakin alkavat pikkuhiljaa kiinnostavan, että missä asennossa vauva meinaa poistumisensa tehdä ja minkä reiän kautta. Muutenkin olisi ihan mieltä rauhoittavaa jutella jonkun kyseisen laitoksen henkilökuntaan kuuluvan kanssa synnytyksestä, minun mahdollisista toiveista ja muista sellaisista.

Nyt taidan ruveta miettimään uloslähtöä :)

Raisa 36+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tässä siis Rouvana istuskelen :) Ei tunnu sen kummelta tää rouvuus kuin neitinä oleminenkaan! Kivasti meni häät ja saatiin toinen toisemme! Sehän se oli tarkoituskin ;) Eikä edes menny lapsivedet alttarilla :D Seuraavana aamuna olin vaan niin kauheen kipee kun luut sano alakerrassa työsopimuksensa irti. Ne luutki on jo vertyny, onneks! en nimittäin päässy edes kävelemään kun oli niin tuskasta!

Kaikilla on jos jonkinmoista sairautta. Nuhaa, kuumetta, oksennustautia jne... Koko v-loppu oltiin yhdessä taudinpesässä ja tulos on tässä -> räkä alko valumaan viimeyönä ja tukossa ollaan!

Se oksennustauti oli minun kampaajan perheessä. Minä menin sinne että kampaaja katsoo vaan että miten tehdään kampaus ja minulle ei voitu kertoa että heillä on oksennustautia. Häitä edellisenä päivänä!!! Hitto että ärsytti, lapset oksenteli siellä samaan aikaan kun minä istuskelin siellä! No päätin sitten että en tarvitse kampaajaa enkä maikkaajaa! Kaaso laittoi kampaukseni ja hieno tuli. Yhdessä kaason kanssa sitten meikattiin minun naama ja sekin vältti aivan vallan mainiosti! :) Kukaan ei tienny että en käyny oikeella kampaajalla tai meikissä. Huomiseen mennessä jos ei ole yrjötauti tullu niin sitten sen ei enää periaatteessa pitäis tullakaan (ainakaan sieltä kampaajalta tarttuneena).

Nyt miekii jo odottelen että millon se vauva syntyy. ähän asti oon vaan ajatellu ettei minun tarvii synnyttää, mutta nyt kun sitä syntymää ei enää estellä nii tulipa vaan mieleeni että kyllähän se minunkin on vaan synnytettävä :O Supistuksia on ollu ja kyllä ne jo vähä tehokkaammilta tuntuuki, tuskin silti mitään edistävät! Palstailen täällä vielä huhtikuun puolessa välissäkin! :(

Pitäis saaha tänään jotain aikaseksikin, joten pitää mennä tyhjentämään astianpesukonetta ja sit pesemään kylppäriä ja saunaa! (ihanaa kun nyt jo uskaltaa hommailla)

Jouhi 34+3 kaikista jäljessä :(

Vierailija
24/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas olleet jo ahkeria, hyvä tavaton sentään.

Uupulla onkin jännä päivä, saa nähdä kotiutuuko sieltä yksi vai kaksi. Jänskättää.

Millä ihmeellä te niitä äitipolikäyntejä saatte? Minä olen ruikuttamalla ruikuttanut mutta ei. Ja olisi ihan tarviskin päästä. Ollaanko me uudelleen synnyttäjät jotenkin unohdettuja? Kohdunsuun tilanteesta ei lääkäri tiennyt neuvolassa mitään eikä ottanut kuuleviin korviinsa kun puhuin nopeasta synnytyksestä, isosta vauvasta ja jatkuvista kivuista jotka haittaa normaalia elämää. Pirskatti sentään!

Eilisen siivouskiellon jälkeen iski sitten kamala siivousvimma. Pitäisi kontata lattianrajat pölyistä ja pestä ikkunatkin. Mutta kun pakkasta on melkein 20 niin ei ainakaan ikkunoita pääse pesemään.

Miehen yllytin aamulla vaihtamaan meidän makuuhuoneessa järjestystä, nyt mahtuu pinnasänky paremmin ja muutkin tarpeelliset huonekalut. Minä tosin joudun vaihtamaan nyt sängyssä puolta, osaako sitä nukkuakaan eri puolella?

Galluppiin: Jos vauva syntyisi laskettuna päivänä niin siitähän tulisi Aurora, Aura tai Auri :) Ja minä luulen odottavani poikaa. Tosin mistään sitä ei ole varmistettu, tunne on vaan sellainen.

Omaan napaan ei mitään sen ihmeempiä, sama melskaaminen käy. Jalkaa tulee kyljestä ulos ja pää painaa luita. Samoja vaivoja taitaa olla meillä kaikilla. Ajatelkaas, kuukauden päästä useimmilla meillä on jo nyytti sylissä :) Ihanaa.

Zeldatar 37+3

Vierailija
25/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minä silittelen muutenkin kaikki vaatteet (en sentään alusvaatteita ja sukkia) joten vauvankin vaatteet menevät siinä samalla.

Hullu minä varmaankin olen mutta minkäs teet =)

Z

Vierailija
26/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että häät meni hyvin, kyllä se vain on ihana päivä!

Vierailija
27/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rouva Jouhille :)

Zeldatar: Katos en mä ole kans päässyt äitipolille vaikka sillon yhteen väliin tilanne oli se että supisteli, viikkoja oli vielä aika niukasti ja lääkäri ei yltänyt kokeilemaan kohdunsuun tilannetta!! Kait se on tämä uudelleen synnyttäjien kohtalo ;) ..kolmas kun on JO tulossa..

Mulla iski joku siivousvimma ja tekasin tiikerikakunkin tuossa uuniin ja nyt olen ihan rättipoikki, mut ei se haittaa kun päikkärit kutsuu :)

Sinna

Vierailija
28/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee KAAPO tai GABRIEL ;) (Kiva laskiaisgalluppi.)

Poika lähti reippaasti taas aamulla päiväkotiin ennen kasia. Tulin sitten kotia kahvia hörppäileen,mutta puolessa välissä elämä voitaa-ohjelmaa,olin jo unessa.

Ukko sitten häiritsi mua kännykällä piippaillen,et tajusin konetta ruveta availemaan. Olinko ees vähän kiukkuisella päällä kun unesta tolleen herätellään.No en mä nyt oikeestaan kuitenkaan,kun pitkästä aikaa sai miehen taas langoille:)

Edelleenkin lupas olla ns.sovitussa ajassa,et olis kotiutumassa viikkoa ennen mun laskettua aikaa.No olishan sekin ihan kiva,eihän siihenkään ole enää kauaa,ja olenhan mä jo suurimman osan ajasta selvinnyt ihan yksikseni. Miltäköhän se sitten taas tuntuu,kun on tottunut meneen pojan kans kahdestaan ( poika on muuten mun poika ihan 100%,aina mun mukana,ei välitä isänsä tekemisistä paljon mitään,heh.)ja nyt olis sit taas yx lisää ja sit hupsis,tulis viel yx toinenkin lisää...

Mulla on vielä se sänky kasaamatta ja en tiedä maltanko odottaa vielä sen kanssa,vai rupeenko väkisin oikein sitä kasaileen.Mua niin haluttais pedata se pieni sänky valmiix.

Ja sit mä odotan sitä taas,et pääsee rattaiden kanssa ulos. On se vaan sellanen tunne,jota jäi kaipaamaan kun poika päätti alle 2 vuotiaana että hän ei enää rattaissa istuskele.

Kohta mä saan mennä taas rattaileen ja useesti vaihtaan niitä pieniä lakanoita.

Uupu(kos)

( olen viel niin unes etten nikkiä muista,sorry)oli menossa ä-polille tänään? Kaikkea hyvää ja paljon onnea matkaan,jos päättävät siellä et nyt on SEN hetken aika!!!

En lukenut vielä teidän kirjoituksia,joten lueskelen ne nyt ja sitten laskiaispulla kahveille,oikein virallisesti.Eihän niitä pullia ole vielä tullut syötyä tänä vuonna kovinkaan montaa;;;)))

Meinas unohtuu.Epiduraalista.

Viimex sain sen joskus aamulla klo8,ja sen jälkeen nukuin noin 4h,kunnes heräsin taas lääkkeen voiman haihtuessa pois päin,sitten seuraava annos ei koskaan enää päässyt perille asti.Loput 4h45min. olin ihan luomuna,kovassa kuumeessa,nenä tukossa,ja järkyttävien suppareiden jyräämänä.(Kuumeen takia eivät enää 3x yrittäneet antaa sitä epiduraalia lisää.)

En muista tuliko mulle kylmä tosta,tai olisinko mä reagoinut jotenkin muuten siihen epiduraaliin.

Mutta nyt jos tää vauveli asettuis viel jossain vaihees oikein päin,niin haluan sen epiduraali/spinaali yhdistelmän. Ja kaikki mömmöt mitä vaan on saatavilla,ja mielellään jo sisään tulo aulassa ;)

Nyt heissan vähäx aikaa,ulkona paistaa AURINKO ja pakkasta on tuulen kans jotain -20,jee!!!

Hanan,joka rupee kohta heräileen. Vaavi on jo erittäin hereellä.

Vierailija
29/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna ja Möhkis: Sama juttu, poika herää aina seiskalta, tänään 7.20.

Tappi: sulla on huono pakastin jos sieltä pullat häviää :)

Silitys: silitetyistä vaatteista irtoaa vähemmän pölyä. En minäkän silitä kuin pakolliset juhlavaatteet ja vauvan vaatteetkin silitän vain varastoinnin jälkeen (siis pesen, silitän ja laitan kaappiin). Kai ne pöpöt kuolee 60 asteen pesussa.

Jouhille onnea!!!

Peräti jumppasin 45 min. Ihan hyvää teki. Lenkkeily on vähentynyt huomattavasti pakkasten takia. Kai sitä on pakko sit liikkua jotenkin muuten.

Kuuluu ipana heränneen. Taidanpa keittää kahvit (ilman laskiaispullia kun niitä ei enää ole)

rimma 36+6

Vierailija
30/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi:

Mikä helk****i se silitysrauta oikein on??? En oo varmaan eläissäni silittänyt kuin 2x ja nekin varmaan erittäin hyvästä syystä.

Synnytystapa-arviosta. Mun neuvolatäti sanoi,kun kyselin siitä jokin aika sitten,että ei sitä tehdä kaikille.Joten don' t worry.

Ne kyllä ultraa vielä siel sairaalassa sitten kun oot menos synnyttään onko se pää siellä oikein tulos ja silleen,mulla ainakin silloin ultrattiin.

Jouhille: Rouvaksi tulo onnittelut!!!!!

Ja pitäähän mun nyt kommentoida noita yöllisiä vessa reissuja.

Mä en ole joutunut vielä ravaamaan öisin veskissä,johtuen varmaan vauvan asennosta ettei se paina minnekään sillain pahasti.

Heräilen vaan kyljen kääntämiseen,ja niihin helk****in suonenvetoihin.

Nukuin kuin tukki viime yönäkin,mutta pojan takia aikainen herätys,ja siitä johtuva väsymys nyt päivällä.

Nyt mä lähden kahveelle.

Hanan

Vierailija
31/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOUHILLE suuren suuret onnittelut!! :) Toivottavasti säästyt vielä siltä yrjötaudilta (vähän kun häälahjana *virn)..hienoo et kaikki meni kuitenki hyvin - eikä se kampaaja ja meikkaus ole mitään verrattuna siihen että toisenne saitte!! ONNEA!

RAISA;

Eiköhän se ollu sitä surullisen kuuluisaa limatulppaa. Sellaseks just mä ainakin sen oon kuvitellu (ja sellasta se on lehmälläkin - ei sillä että sua nautaan vertaisin..mut kuiteskii).

ZELDA;

Te ette pääse sinne ä-polille ku te osaatte jo :) mitä jos " keksit" jonkun syyn millä pääset sisälle, ja otat sitte asiat puheeks? Keksi joku vaiva jos ei pelkkä pyyntö auta..tai soita ite sinne ä-polille ja kysy eikö löytys mitään veruketta millä sinne pääsis..onhan toi nyt ihan kummaa hommaa! Iske nyrkki pöytään ja varasta lähete :)

Heeheee..mä potkuroin pakkasta uhmaten kaupalle ja väänsin pullataikinan kohoomaan..kohta pääsee leipomaan :) Muistin ostaa kermaa ja hilloakin. Nyt vaan pähkäilen että - mä tahdon laskiaispullia, ja lupasin miehellekin niitä tehdä, mutta mä tahdon MYÖS rahkatäytepullia (ja muistin ostaa rahkaakin sun muuta)..pitäsköhän mun nyt ekaks sitte leipoo palleropullat, ja väsätä sitte uus taikina rahkapullille..että niitäki tulis sitte tarpeeks pakkaseen asti..kun jos ton taikinan puolittaa ni eihän niistä tuu kun näöks kumpaaki sorttia. hitsi kun ei osaa päättää..on se vaan niin vaikeeta!

Tappi ja kohta puhki pohdittu pääää

Vierailija
32/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vaan kurkkimaan kuinka muilla maalismasusilla menee :) En oikeastaan kirjoittele tänne, kun olen ihastunut yhteen toiseen palstaan. Minut voi melkeimpä pyyhkiä tuolta listalta pois, kun en enään tänne kirjoittele.

Mutta täällä siis kaikki hyvin ja todellakin alkaa olemaan kypsä tähän odotteluun. Tsempit kaikille!

anzq rv 38+0

Vierailija
33/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei tämä Jörri ala kohta syntymään saan sitten laskettuna puskea yli nelikiloista ulos.

Vähän rupesi hirvittämään, kun edellinen tienraivaaja oli 2,9kg. No lääkäri kuitenkin sanoi, että kaikki näyttää siltä kuin olisi hieno ja helppo synnytys tulossa (helppohan se on miehenpuolikkaan sanoa).

Kävin siis eilen yksityisellä ultrassa, kun alkoi oma mielikuvitus laukkaamaan ja maalailemaan piruja seinille lapsen voinnista.

Huomenna on taas neuvola.

G: Meille olisi Laila taikka Leila tulossa.

Ennustaja Elli tosin ennusteli syksyllä poikaa syntyväksi 23.2.

Olisi hyvä ajankohta tuo ens perjantai. Saatais mamma tänne avuksi ja uusi auto olisi jo haettu (torstaina).

Aamulla tehtiin sitä kivaa ässää ja kohta menen löylyihin ;)

t.raikku & mörri38+1

Vierailija
34/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROUVA JOUHILLE ISOT ONNITTELUT!!

Ei oo kauppareissut enää mua varten. Lasten kanssa kävin Jumbossa siivoojaa pakosalla ja tuskaa oli kävely ym. Ostin askarteluvälineitä iltaa varten.

Mä oon varmaan ihan outo, kun en laskiaispullista ole tänä vuonna välittänyt. Kaksi (lasten jämää) olen syönyt, nekin on ollut hillosta eikä oikeeta marsipaanipullaa :I

Silityksestä: ISO YÄK!!! Ei harrasteta meidän perheessä, kaveri silittää alusvaatteensakin, hui hemmetti. Mankelia ollaan haaveltu, kun sileet lakanat olis kyllä jees.

MÄ EN ALA!! Teillä muilla lentelee limat pitkin seiniä ja supistelee kipeesti ja mulla ei mitään. Elämä on....

Anzq: voiko muka tämän parempaa pinoa mistään löytää ;)) Kiva kuulla että kaikki on hyvin ja tsemppiä loppumetreille.

Jospa menis yrittämään päikkäreitä.

-m-

Vierailija
35/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa Tarja tai Taru

-m-

Vierailija
36/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mies sanoi, ettei isompia saa tehdä, joten ei kai sitä sitten muuta voi ku istua koneella ;))

Jouhille onnittelut !

Tappi, olen miettinyt, josko nuo pullat katoaa sillä aikaa pakkasesta kun mä olen laitoksella ??? Tosin mun poika ystävällisesti ilmoitti, että voi tehdä tästä lähtien meillä ruuat (kun teki yhtenä päivänä makaroonilaatikkoa :P) Ai niin siitä pakkasesta vielä sen verran... se on tuolla liiterissä, lukkojen takana, pitäis aina pukea vaatetta päälle kun sinne lähtee ja sitten pitää muistaa avaimet ja taskulamppu, ettei ota vahingossa lihapaloja, pullan sijaan, joten aina pitää hieman miettiä, että mitä sieltä hakee jos on sinne asti lähdössä. Sinne onkin tooosi pitkä matka, ehkä jopa 10m ulkoilmaa ;))))

Mulla on sänky koottuna ja vaunut tuulikaapissa, jos hieman totuttelis niitten olemassa oloon ensin, näin kuiviltaan, olis kyllä kiva ottaa ne tuosta mukaan kun lähtee kävelemään, mitähän naapuri sanoi... tulis tietenki heti onnittelemaan ja sitten oisin nolona tyhjien vaunujen kanssa :D Vaatteet on myös kaapeissaan ja laukut pakattuna turvaistuimessa, varmaankin tämä enteilee sitä, että olen kotona vielä huhtikuussakin " odottelemassa" :/ Vaunujen istuinosa on jätetty tuohon esille, että sitä voi näytellä sukulaisille(tulevat isovanhemmat on molemmat tulossa viikonlopun aikana käymään). Täytyy muuten myöntää, että minulla on niitä vaatteita varmaan puolet liikaa, kun olen saanut niitä kaikkialta. Mutta eipähän tarvi olla koko ajan pyykkäämässä.

Mutta, vaikka tuonne liiteriin ja pakastimelle on pitkä matka, ajattelin kuitenkin ne laiskiaiset väsätä näille ukkeleille, joten pitäs hakia pullia sulamaan muutama.

t. punkeli taaas...

Vierailija
37/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jo niin pitkä pino, että olin aivan varma, et joku on synnyttänyt ja pino koostuu onnitteluista :) Mutta ei, muuten vaan olitte olleet ahkeria!

Tuntuu, että jokainen teistä on NIIN ahkera: leivotte ja siivotte, kuin ilman mahaa konsanaan. Itse ainakin teen vain välttämättömät, hoidan lapset, teen ruoat, pesen pyykin. Enempää en puhisematta jaksa. Ja todellakaan en silitä vaatteita! Meil on kuivausrumpu..se on ihan ykköspeli! Jos vaan ehtii/viitsii heti tyhjentää koneen kun pyykit on lämpimiä, niin ne on melkeenpä silitetyn näköisiä. Kauluspaidat pitää toki silittää, mut nykyisin mies joutuu pitkälti itse paitansa silittämään, mikäli haluaa töihin kauluspaidan pistää.

Eilen kyselin vinkkejä vauvan ulos saamiseen (joita yhä otetaan vastaan). Kaveri kertoi pitkän kävelylenkin saaneen hänellä synnytyksen käynnistymään. Niinpä minä otin eilen illalla meidän ajokoiran fleksiin ja lähdin " tienpäälle" . En ole osallistunut moniin viikoihin koiran lenkitykseen, ja virhese oli eilenkin. Eihän meidän ajuri viitsi mummovauhtia kävellä vaan veti fleksi piukalla tätä lyllertäjää perässään. Ja liitokset ja maha huusivat apua koko matkan. Oli kyllä niin kivulias (n. 25min) reissu, etten toiste erehdy, ennekuin vauva on maailmassa! Ja liukastakin oli (liukuesteet kengissä) että pelotti! Vaan hengissä selvittiin ja ilman synnytystä!!! Plääh. Pakko varmaan kokeilla illalla sitä seksiäkin (yhtään ei näin raihnaisena kiinnostaisi). Huomenna olis miehen synttärit, joten olis ihan hyvä päivä vauvan syntyä :)

Jouhille onnea rouviintumisesta!

Caius ja Gallupin mukaan Laila tai Leila rv 38+1

Vierailija
38/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan saa mitään aikaan, niin kuin huomaat tästä koneelle jumittumisesta. Mä olen ihan poikki, kaikesta tulee supistuksia, joten olo on hankala. Pyykin pesuunkin pitää kunnolla itsensä tsempata ja pojan kanssa ulkoilu on niin rankkaa, että olen sen jälkeen ihan poikki. Mun päivät siis koostuu hommien välttelystä, ja pojan kanssa leikkimisestä ja tietenkin täällä notkumisesta :). Ei mitään ylimääräistä!!

Mä ole vähän huono antamaan käynnistys vinkkejä, mutta niiden 3 ässän lsäkis, portaiden kävely ja lenkkeily avaa paikkoja. Nännejä hieromallakin pitäisi saada supistelut käyntiin ja oliko siellä babyidean sivuilla niitä vyöhyketerapia pisteitä, joita voi hieroa...

Vierailija
39/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei muuta kuin uusinta lenkille illalla..ilman ajokoiraa! Ja illalla sitä yleensä kivointa ässää harrastamaan. Olo on tosiaan niin raihnainen, ettei ole tuo kivoinkaan ässsä kiinnostanut, mutta hyvän asian vuoksi vois yrittää innostua. Huomenna olis toisaan hyvä päivä syntyä, synttärilahjaksi isille!

Täällä on illalla joku laskiaistapahtuma lapsille, jos sinnekin lähtis taapertamaan :)

Kädet ja jalat ja kasvot turvonneet. Kamala olo. Ystävä kävi aamulla ja sanoi, etten ole yhtään itseni näköinen, kun kasvot turvoksissa. Sormia nipistelee, ja ranteet särkee. ONKO NORMAALIA? Eilen mittasin verenpaineen ja se oli ainakin eilen ihan ok. Muita raskausmyrkytyksestä kertovia juttujahan ei kotona voi tehdäkään.

Cassu taas

Vierailija
40/51 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maalismasusta tuli kuin tulikin helmikuinen. Meille syntyi viime perjantaina pieni tyttö, raskausviikolla 36+4, painoa neidillä 2720g ja pituutta 46 cm.

Viikon olin sairaalassa verenpaineen takia seurannassa, ja paine ei millään alkanut laskemaan, vaan heittelehti edes takaisin, niinpä sitten päätettiin synnytys käynnistää torstaina iltapäivällä. Neljän aikaan sain yhden sytotec-murun, ja seuraava olisi laitettu sitten aamulla, vaan yhden aikaan yöllä heräsin ensimmäiseen oikein napakkaan supistukseen, ja klo 6.47 syntyi pieni neiti. Eilen tultiin kotiin, nyt sitten vaan ihmetellään elämää neljän lapsen äitinä.

Pinoja en nyt jaksa lukea, mutta onnellista odotusta teille kaikille muille:)

T: Petriina