Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa

03.12.2005 |

Laskettu aika lähestyy ja nyt rupesi pelottamaan. Kaikki on mennyt vähän liiankin hyvin ja nyt on ruennut tuntumaan et ei kaikki voi mennä näin hyvin. Ei ole ollut juurikaan muita raskausvaivoja kun vaan se vessassa ravaaminen jos sitäkään nyt vaivaksi voi laskea. Nyt sitten on tullut paniikki siitä että vauva ei ole terve tai synnytyksessä tapahtuu jotain kamalaa kun tää raskaus on menny niin helposti. Jostain keskustelusta luin että kehitysvammaisen lapsen liikkeet kohdussa olisi jotenkin erilaisia kuin terveen siis sellaisia muljahduksia eikä teräviä ja kun sitä nyt itse ajattelen niin minusta tuntuu että tämä asukki vaan muljahtelee eikä ole sellaisia teräviä potkuja ollenkaan...neuvolassa kaikki ollut kuitenkin aina ok mutta eipä se sitä tarkoita että niin olisi...tulipas sepustus, mutta jos muilla on samanlaisia tuntemuksia niin olisi kiva lueskella että ei ole ainoa jota pelottaa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa esikoisen raskaus meni kuin oppikirjoissa ja synnytyskin meni todella hyvin, ei mikään pika synnytys mutta helppo. Vauvana ei juuri koskaan itkenyt, nauroi vaan. Nyt melkein kolme vuotiaana on aikamoinen villikko. Helppo tosin vieläkin eikä ole pahemmin sairastellut.

Nyt toista odottaessa (rv 26+6) olen ollut jo pari kuukautta sairaslomalla kamalien alapää särkyjen takia. Vauvalla kuitenkin koko ajan kaikki ollut hyvin.

Liikkeet meilläkin enemmän myllerrystä kuin teräviä potkuja. Istukka on edessä ja on tota omaakin rasvaa tuossa jonkin verran vaimentamassa terävämpiä liikkeitä. Jokainen raskaus on erilainen ja uskon että terve lapsi teille tulee.

Tsemppiä loppu metreille! En tiedä helpottiko tämä yhtään.

Vierailija
2/2 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä lue enää mitään mikä liittyy synnytykseen... Auttaa ainakin mulla! Ite kans aloitin panikoinnin edellis viikolla, ja päätin etten lue yhtäkän synnytys´kertomusta tai kuuntele kauhutarinoita muutenkaan.. Tää on siitä huono juttu kun synnytykseen ei pysty valmistautumaan juuri mitenkään.. kun ei voi tietää mitä tapahtuu ja milloin ja muuta..

Täytyy myöntää että itekin olen painajaisia nähnyt siitä miten vauvalta puuttuu toinen korva tai miten se ei selviä tai miten minä kuolen synnytykseen... Kamalaa....

Tsemppiä sulle ja kaikille kohtalotovereille!! Eiköhän myö selvitä!

Joulumöhis rv39+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla