Tunnistatko hyvin mikroilmeet?
Siis sellaiset ihan silmänräpäyksen kestävät esim. suupielet vääntyy inhon merkiksi. Itse uskon,että mikroilmeet kertovat tarkasti, miten ihminen suhtautuu johonkin?
Kommentit (35)
En huomaa. Ovat yleensä hyvin nopeita.
Mutta vaistoan tunnelman ja niiden muutokset nopeasti.
Olen lapsi, jolla sai olla tuntosarvet pystyssä. Olen ilmapuntari. Tarkkailen ihmisten fiiliksiä.
Kyllä todellakin. Eiköhän melkein pkaikki tunnista. Osa ei vain välitä.
Tunnistan. Niiden perusteella olen tuominnut täysin 99% tapaamistani ihmisistä alimpaan helvettiin.
Tunnistan, asuin vuosia maassa missä ilmeillään paljon mikroillen.
Nyt täytyy muistaa että normaalissa kanssakäymisessä ei kiinnitetä huomiota mikroilmeisiin vaan ne tulevat osaksi kokonaisuutta. Keskitytään olennaiseen ja voimme nähdä kaiken tarvittavan.
Mikroilmeitä voi tutkia mutta se ei kuulu ns. normaaliin elämään. Tulkinnoissa on myös ymmärryseroja yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan. Niiden perusteella olen tuominnut täysin 99% tapaamistani ihmisistä alimpaan helvettiin.
Ei ehkä kannattavaa kuitenkaan.
Osan peruskouluajasta olin koulukiusattu, joten tarkkailijan rooli on vahvasti minussa. Uskoakseni tunnistan ihmisten eleistä ja ilmeistä keskimääräistä enemmän ja asiasta on ollut tavallaan hyötyäkin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Osan peruskouluajasta olin koulukiusattu, joten tarkkailijan rooli on vahvasti minussa. Uskoakseni tunnistan ihmisten eleistä ja ilmeistä keskimääräistä enemmän ja asiasta on ollut tavallaan hyötyäkin elämässä.
Koska kerrot asian noin, se taas kertoo sinun omista ongelmistasi. Et ole siis pätevä henkilö tulkitsemaan muita. Et tulkitse oikein. On nähty jo nämä teidän traumaihmisten tulkinnat. Tulkinta vaatii ymmärrystä ja rehellisyyttä.
Tilannekin vaikuttaa kokonaisuudessa ja miksi yrität tutkia? Mitä sinä etsit?
Kyllä. Usein myös katsomatta enempiä. Pitäisi olla tähdet ihmeellisesti kohdillaan, että tapaisi samantyyppisen kommunikoijan kuin itse tai kiva. Ehkei kaikilla ole intressejä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Usein myös katsomatta enempiä. Pitäisi olla tähdet ihmeellisesti kohdillaan, että tapaisi samantyyppisen kommunikoijan kuin itse tai kiva. Ehkei kaikilla ole intressejä toisiinsa.
No eipä mikään ihme.
Joskus mikro savuaa. Silloin on kauhistunut ilme.
No minun ilmeitäni on tulkittu milloin vihan, milloin surun osoituksiksi juuri silloin kun olen ollut onnellisimmillani.
Siis aivan järjettömiä riitoja ja tunnelman lopahtamisia järjestetty vain väärän tulkinnan perusteella. Ehkä ilmeeni sitten eivät vastaa tunnetilojani. Ei ilmeiden perusteella pidä tulkita ja tuomita.
Vierailija kirjoitti:
No minun ilmeitäni on tulkittu milloin vihan, milloin surun osoituksiksi juuri silloin kun olen ollut onnellisimmillani.
Siis aivan järjettömiä riitoja ja tunnelman lopahtamisia järjestetty vain väärän tulkinnan perusteella. Ehkä ilmeeni sitten eivät vastaa tunnetilojani. Ei ilmeiden perusteella pidä tulkita ja tuomita.
No tässäkin tulemme ymmärrysasioihin mutta aika paljon tehdään vielä kiusaa täysin tarkoituksellakin näidenkin perusteella. Lisäksi sanoja väännellään ja puheita kerrotaan aivan väärin eteenpäin jopa omien naamanvääntelyidenkin kera vielä. Ei ole siis mikään ihme kun asiat vääristyvät. Ei kannata sokeasti uskoa aina kaikkien tyyppien juttuja.
Kaikki mikroilmeet eivät aina liity juuri siihen, mihin niiden ensimmäisenä luulee liittyvän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikroilmeet eivät aina liity juuri siihen, mihin niiden ensimmäisenä luulee liittyvän.
No ei tietenkään. On myös olemassa tahdottomia ilmeitä ja lihasnykähdyksiä jotka tulevat läpi ja taas se miksi ne tulevat läpi on olennaista tietää. Aina emme saa tietää mutta usein spekuloimme kuitenkin mielellämme, riippuu ihmisestä ja tarkoituksesta.
Mitä mieltä olette siitä miten kehossa tuntuvat kivut ja kolotuksetkin esimerkiksi vaikuttavat ihmiseen?
Nostelen ketjua kommentteja varten.
Mikroilmeitä voi opetella, inho voi näkyä suupielten pienenä kohoamisena tai intensiivisenä katseena, jolloin ap:n kaltainen kokenut mikroilmeiden tarkkailija saa itselleen väärää informaatiota.
Niitä ei ehdi aina huomata. Jos keskustelun katsoo videolta hidastettuna näkyvät paremmin.