Kerro, millainen on tuntemasi härkä?
Kommentit (10)
Itsepäinen, mukavuudenhaluinen, lojaali. Halu miellyttää kaikkia (no monia ainakin) ei ole kovin hyvä piirre. Olen monta kertaa joutunut sen karvaasti kokemaan...
myös vajaa 2v. tyttäreni on härkä, ihana enkeli ja maailman suloisin ja kiltein lapsi, eikä vain minun mielestäni vaan monen sukulaisen, ystävän ja tutun suusta kuultu. nooh..inolla odottelen tulevaa uhma- ja muurosikää ;)
Vierailija:
ihana enkeli ja maailman suloisin ja kiltein lapsi, eikä vain minun mielestäni vaan monen sukulaisen, ystävän ja tutun suusta kuultu.
Ex: Tunnevammainen, alkoholiin menevä kylmä nilkki, fiksu ja kavereiden suhteen sosiaalisesti lahjakas ja lämmin tosin. Erittäin itsekäs, itsepäinen ja kova. Pröystäilevä.
Veli: Itsepäinen, itsekäs, mutta erittäin lämminsydäminen. Alkoholiin menevä. Pröystäilevä.
Summa summarum: Itsepäisiä, itsekkäitä, rakastavia, riippuvaisia, menestyviä, pröystäileviä, erittäin hauskaa seuraa. Exän tunnekylmyydet ym. kamaluudet laitan sen vanhempien ja oman kypsymättömyyteni piikkiin. Ainakin osittain.
ihmisten kanssa ja olen ystävällinen sekä luotettava : )
omaa huonon itsetunnon, takertuu ihmissuhteissa, todistelee itselleen omaa hyvyyttään, mutta tietää pohjimmiltaan olevansa aika hukassa. Perso hyvälle, lihoaa helposti, ajattelematon, saattaa loukata sanoillaan läheisiään, eikä itse sitä edes huomaa, perus luonne kuitenkin iloinen ja ulospäinsuuntautunut.
Läheisriippuvainen tunteista jankuttava takiainen. Huono itsetunto.