Juotko suodatin- vai pikakahvia?
Juon pikakahvia. Helppoa eikä tule liikaa keitettyä. Itse asiassa ihan hyvää. Pari teelusikallista mukiin. Näppärä tuote pikakahvi.
Kommentit (12)
Joisin nescafe pikakahvia jos se olisi halvempaa. Tulee edelleen halvemmaksi ostaa kahvipaketti kaupasta. Kahvipaketin kahvi maistuu paremmalta.
Pikakahvia enimmäkseen nykyään..Juon kahvia todella paljon joka päivä. En tiedä ketään joka juo yhtä paljon.
Molempia. Kiireessä tai jos suodatinkahvi loppu juon pikakahvia.
Vierailija kirjoitti:
En laske pikakahvia kahviksi. Eli jos olisin pahassa kahvinhimossa ja joku tarjoaisi pikakahvia, kieltäytyisin. Lähtisin kahvilaa etsimään. Tai kaupasta hakemaan kahvipakettia.
Pikakahvi on 100 % kahvia ja aivan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Joisin nescafe pikakahvia jos se olisi halvempaa. Tulee edelleen halvemmaksi ostaa kahvipaketti kaupasta. Kahvipaketin kahvi maistuu paremmalta.
Kumoan tuon osaltani . Mulla kestää pikakahvi paketti kauemmin kuin kahvipaketti eli pikakahvi tulee mulle halvemmaksi.
Kotona suodatin ja valitettavasti töissä pika. No, pääasia että jotain kaffeetta on tarjolla:)
Pikakahvia. Kahvia menee muutama kupillinen viikossa ja paketti väljähtyy - en edes omista keitintä tai edes perinteistä kahvipannua.
En laske suodatinkahvia kahviksi. Juon vain perkolaattorilla tehtyä.
Juon suodatinkahvia, kapselikahvia ja pikakahvia. Pressopannun sentään myin eteenpäin jo :D Kaikki käy ja parhaimmalta mun suussa maistuu maustettu Little's French -pikakahvi.
Pavuista jauhettua, mökillä suodatinkahvi tai pannukahvi. Pikakahvi on kamalaa., juon vain ihan pakkotilanteessa.
En laske pikakahvia kahviksi. Eli jos olisin pahassa kahvinhimossa ja joku tarjoaisi pikakahvia, kieltäytyisin. Lähtisin kahvilaa etsimään. Tai kaupasta hakemaan kahvipakettia.