Puolisi jäi kiinni salasuhteesta
Sain puhelun, jossa toinen osapuoli kertoi kaiken, leffat, illalliset ja matkat
miten tästä jatkaa kun meillä on pienet lapset.
Kommentit (6)
Jos rakastat häntä, haluat hänen olevan onnellinen.
Itse pistäisin eron vireille. Eihän tuollaisen jälkeen voi enää koskaan luottaa toiseen. Annoin omalle miehelleni anteeksi pienempi muotoisen pettämisen muutama kuukausi sitten, ja just tässä tunnen oloni kurjaksi koska vaikka tunnen että mieheni rakastaa minua, en voi luottaa tunteeseen että kaikki on hyvin. Minullahan oli aiemminkin sellainen olo että meillä menee paremmin kuin koskaan, ja hän petti minua miettimättä ollenkaan että mitä tekee meidän suhteelle ja minulle. Seksiä on hyvin harvoin koska minulla ei ole enää haluja entiseen tahtiin vaikka mieheni ei edes harrastanut seksiä toisen henkilön kanssa vaan pettäminen oli jotain lievempää. Jos meillä ei olisi lapsia, olisin jo laittanut eropaperit vireille. Mieheni on silmissäni epärehellinen valehtelija, johon ei voi luottaa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jätä se emakko, tee isyystesti lapsille, tiedämme kyllä miten sen kanssa käy.
Jaksamista!
Riippuu paljon toisen asenteesta. Anteeksipyytävälle harharetket lopettavalle voi antaa anteeksi