Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Glupsista keikkaa. Palautettavassa vaatteessa tahra, en varmasti ole itse aiheuttanut, en muistaakseni edes kokeillut tuota päällä

Vierailija
09.11.2024 |

Kun totesin että toinen samanlainen eri värissä oli huono. Olenko syyllisen oloinen jos ilmoitan huomanneeni tahran? Vaikuttaisi öljyltä. Ei lähtenyt vesitipalla pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita palautuksen syyksi, että huomasit vaatteessa tahran. 

Vierailija
2/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita palautuksen syyksi, että huomasit vaatteessa tahran. 

Tätäkin ajattelin, toki kerkesin jo tietysti valitsemaan toisen syyn. Mutta kokeillaan tätä.......... kyllä he ehkä näkevät historiastani, että yhtä ainuttakaan kertaa vuosien varrella minulle ei ole jouduttu huomauttamaan mitään palauttamistani vaatteista. Ylipäätään yhtään mistään kaupasta ikinä ei ole tullut mitään valitusta perään, että palauttamani vaate tai tuote olisi jotenkin viallinen sen jälkeen, kun se on käynyt minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko tahra miten iso, eli onko myyntikuntoinen vai ei. Itse vein yhden takin palautukseen, en ollut edes kokeillut sitä päälleni kotona, mutta myyjät huomasivat siinä jonkun pienen tahran. Nippa nappa hyväksyivät palautukseen, tahra oli aika pieni. Ja olin varmaan rehellisen näköinen. Sanoin, että en ole edes käyttänyt ja tahran on täytynyt olla siinä jo ostettaessa.

Vierailija
4/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen pieni, mutta minä en ole mitään tahroja ikinä aiheuttanut mihinkään palautukseen meneviin vaatteisiin. Varmasti on myyntikuntoinen alennuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan