Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isäni haukkui kusipääksi ja häipyi

Vierailija
09.11.2024 |

tilanne meni siten että oli tarkoitus lähteä juhlimaan veljen synttäreitä ja isäinpäivää erääseen paikkaan, mutta sanoin aamulla että en lähde vielä kello 10 vaan tarvin lisää aikaa ainakin tunnin miettiä lähtöä. noh sitten isäni veti herneen nenään kun eilen oltiin sovittu kello 10:stä ja haukkui minua kusipääksi ja minusta se tuntui kohtuuttomalta ja epäsopivalta ilmaisulta ja häipyi.

välejä varjostaa myös se että olen eroperheestä ja vanhemmilla on ollut aina väliä yli 400km joten minulla on tullut reissattua jo vähän liikaakin. olen joskus kokenut matkustuksen bussissa vanhempien välillä ahdistavaksi ja turvattomaksi, varsinkin lapsena. erään kerran sain tosi pahan paniikkikohtauksen ja hyperventiloin ja bussi jouduttiin pysäyttämään hätäni takia.

olen jotenkin hieman hämmentynyt tilanteesta ja en oikein tiedä mitä ajatella tästä. luultavasti mieli myös hieman pahoittui.

mikä siinä on että pitäisi olla minuuttiaikataulu, kun emme olleet edes sopineet että missä hoidetaan kello 11 ruokailu, alkaako ihmiset vanhempana vain olla kärttyisiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

on tullut kyllä käytyä hoidossa mutta hoitajat eivät edes halunneet kuunnella tarinaani loppuun vaan hän lopetti kuuntelun siinä vaiheessa kun päästiin siihen vaiheeseen että muutin äidin uusioperheestä isän luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita jatko-osa sekoiluusi.

Vierailija
4/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: