Kysy jotakin buddhalaiselta
Vastailen jonkin aikaa.
Joku ilmiantoi edellisen ketjun. En usko, että se oli toinen buddhalainen. Miksi ilmiannoit ketjuni?
Vastailen jonkin aikaa asiallisiin kysymyksiin.
Täällä on toinen ketju, jossa saa kysyä kristityltä. Joten miksi sitä ketjua ei ole ilmiannettu? M28
Kommentit (62)
Eikä ihme, sillä itse Saatana tekeytyy valon enkeliksi. Ei siis ole suuri asia, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi. Heidän loppunsa on heidän tekojensa mukainen.
2. Korinttilaisille 11:14-15
t. Ex-buddhalainen nykyinen armosta pelastettu uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras salaattireseptisi?
Salaatti, feta, paprika ja mandariini. Nom, nom, nom. :3 M28
Kuulostaa muutens hyvältä yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon kristittyjä, jotka eivät voi sietää "vääräuskoisia". Yrittävät hiljentää sinut.
Outoa, minä luulin kristittyjen veljien ja siskojen olevan tolkun immeisii. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon kristittyjä, jotka eivät voi sietää "vääräuskoisia". Yrittävät hiljentää sinut.
Sinut minä hiljennän, kun et ymmärrä mikä on kysymys.
Hyvin väkivaltaista ottean huomioon että buddhalaisuuteen ei väkivallan pitäisi kuulua.
Ei kai väkivallan pitäisi kuulua mihinkään uskontoon. Silti niin usein käy, eikä buddhalaisuuden kannattajat ole poikkeus.
Esimerkki viime ajoilta: https://www.lowyinstitute.org/the-interpreter/myanmar-s-extreme-buddhis…;
Ketju poistettiin?
Joku ei tykännyt että olet ollut kissa, ehkä olit hänen kissansa?
kissat ovat kusipäitä!
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö hidastamaan tai nopeuttamaan ajan kulua? (Omasta perspektiivistäsi)
Kyllä ja en. Ja koen, että tähän pystyy muutkin. Esim. shakkia ja shogia pelatessa aika menee nopeasti, koska nuo on harrastuksia, joista pidän. Ja veikkaan, että monella muullakin aika menee nopeammin, kun harrastavat itselleen kivoja juttuja. Ja jos haluaa hidastaa ajan kulkua, niin sitten jotakin tylsää ja puuduttavaa luettavaa esim. kuinka höyryveturi toimii. M28
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko autoosi talvirenkaat itse, vai käytkö vaihdattamassa jossakin?
Vaihdan itse työajalla, kun on etätyö eikä tarvitse olla koneella koko ajan, niin ei mene omaa aikaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Theravada, mahajana vai vajrajana?
Itse olen mahajanan edustaja. M28
Onko buddhalaisuudessa helvettiä?
Mitä jälleensyntyminen tarkoittaa? Lakkaako tietoisuus kuolemassa?
Vierailija kirjoitti:
Android vai iPhone?
Android, tarkemmin Sony Xperia. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kysyjä mutta näin ohiksena pakko mainita että tällä palstalla liikkuu tosi vihamielisiä kristittyjä, todella usein haukkumassa ja solvaamassa muita uskontoja sekä ateisteja.
- Juutalainen joka myös saanut osakseen vihaa tämän palstan kristityiltä
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suosikki keskustelusi palstalla?
Ei ole suosikkia, kun täältä poistetaan kaikki anime-, manga-, F1-, WEC-, futis- ja videopeliketjut. Olympialaiset 2024 -ketju oli minun tekemä ja seurasin sitä kisojen aikana lähes päivittäin. M28
Loppuuko buddhalaisuus valaistumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kysyjä mutta näin ohiksena pakko mainita että tällä palstalla liikkuu tosi vihamielisiä kristittyjä, todella usein haukkumassa ja solvaamassa muita uskontoja sekä ateisteja.
- Juutalainen joka myös saanut osakseen vihaa tämän palstan kristityiltä
Taitaa kuitenkin suurin osa häiriköistä häiriköidä ateismin nimissä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Buddhslaisuutta pidetään usein ateistisena uskontona, onko asia näin käytännössä?
Kyllä ja ei. Ateistit kuitenkin haudataan kristittyyn tapaan ja ne menee myös naimisiin kristittyyn tapaan ja ne saattaa jopa mennä joulukirkkoon. Enemmän, ainakin minulla, on yhteistä maltilisien kristittyjen kanssa kuin ateistien. M28
Mikä on paras kastike spagetin kanssa?