Kysy jotakin buddhalaiselta
Vastailen jonkin aikaa.
Joku ilmiantoi edellisen ketjun. En usko, että se oli toinen buddhalainen. Miksi ilmiannoit ketjuni?
Vastailen jonkin aikaa asiallisiin kysymyksiin.
Täällä on toinen ketju, jossa saa kysyä kristityltä. Joten miksi sitä ketjua ei ole ilmiannettu? M28
Kommentit (62)
Pystytkö hidastamaan tai nopeuttamaan ajan kulua? (Omasta perspektiivistäsi)
Vaihdatko autoosi talvirenkaat itse, vai käytkö vaihdattamassa jossakin?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon kristittyjä, jotka eivät voi sietää "vääräuskoisia". Yrittävät hiljentää sinut.
Sinut minä hiljennän, kun et ymmärrä mikä on kysymys.
Theravada, mahajana vai vajrajana?
Mikä on suosikki keskustelusi palstalla?
No v:ttu. Mitä vastasit jointti-huomioon? Poltatko paljon? Miksi te poltatte marihuanaa???
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kotona pientä alttaria?
Lasketaanko alttariksi, kun olen minimialisti ja alttari on vain pieni taso seinällä, jossa on Buddha, suitsukkeita ja kuihtunut ruusu? M28
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon kristittyjä, jotka eivät voi sietää "vääräuskoisia". Yrittävät hiljentää sinut.
Eiköhän kyseessä ole kuitenkin ollut ihan tavallinen ateistihihhuli, joita palstalla on pilvin pimein.
Buddhslaisuutta pidetään usein ateistisena uskontona, onko asia näin käytännössä?
Hyökkääkö Kiina Taiwaniin lähimmän 10 vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin väkivaltaista ottean huomioon että buddhalaisuuteen ei väkivallan pitäisi kuulua.
Fantasioitko siitä, että ihmisen soluista kasvatetaan lihaa ja aletaan syömään sitä maailmassa? Tai että lehmän takamuksen asetetaan putkia, joista tulee timantteja?
Miltä firmalta sinulla on kännyliittymä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko alttariksi, kun olen minimialisti ja alttari on vain pieni taso seinällä, jossa on Buddha, suitsukkeita ja kuihtunut ruusu? M28
Kyllä. Kiitos vastauksesta. :)
Prinssi Harrylla ei taida olla Englannnin kanaalin syvin anaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin väkivaltaista ottean huomioon että buddhalaisuuteen ei väkivallan pitäisi kuulua.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras salaattireseptisi?
Salaatti, feta, paprika ja mandariini. Nom, nom, nom. :3 M28