Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä te haluatte parisuhteelta? Vaimoni haluaa erota ja meillä ei kuulemma ole ollut parisuhdetta enää vuosiin.

Vierailija
09.11.2024 |

Ei tunnu haluavan edes antaa mahdollisuutta enää. Ei kuulemma ole ketään toista, hän haluaa olla yksin mieluummin kuin minun kanssani.

Kommentit (361)

Vierailija
1/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionaalista yhteyttä, yhteistä aikaa, keskustelua. Olisi myös kiva, että mies ei oleta naisen jaksavan tehdä lähes kaikki kotityöt yksin sen lisäksi että hoitaa lapset ja käy itse töissä. 

Vierailija
2/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emotionaalista yhteyttä, yhteistä aikaa, keskustelua. Olisi myös kiva, että mies ei oleta naisen jaksavan tehdä lähes kaikki kotityöt yksin sen lisäksi että hoitaa lapset ja käy itse töissä. 

Voitko selventää emotionaalista yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä joku ihastus on jossain, joku on vienyt jalat alta,

Vierailija
4/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt on jo. Ap, eroa heti. Se lisää hyvinvointiasi.

Vierailija
5/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimoltasi. Ei ihme että haluaa erota.

Vierailija
6/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vaihtelee, mitä se kenellekin tarkoittaa. Mulla myös käynnissä eromietinnät ja syy myös tuo, etten koe meillä olevan parisuhdetta. Mulle se tarkoittaa tätä:

- kaikki romanttiset eleet puuttuu, seksiä on vähän, en tunne olevani naisena haluttu tässä suhteessa

-miehen suku ja siihen liittyvät menot ovat miehelle tärkeämpiä kuin meidän omat (tai ainakin laittaa ne ajankäytössä etusijalle), minkä koen niin, ettei miehellä ole halua rankentaa yhteistä elämää meille, vaan odottaa mun sopeutuvan hänen elämäänsä

-teen suuren osan käytännön asioista itse, mies on tehnyt itsensä mulle tarpeettomaksi niissä, hän ei tuo mitään helpotusta arkeeni (käytännön elämä olisi yhtä helppoa yksin kuin parisuhteessa, ehkä jopa helpompaa, kun kaiken voisi tehdä oman mielensä mukaan).

Mutta vaimosi syyt ovat varmaan omanlaisena, Kysy ja puhukaa.

Vierailija
7/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä joku ihastus on jossain, joku on vienyt jalat alta,

Kertoiko kristallipallo sulle?

Vierailija
8/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä! Sinkun vastaus. Mutta edellä tuli kattavammin. Pitää olla myös henkinen yhteys, että fyysinen pysyy. Pelkkä seksi ei pidä suhdetta kauaa pystyssä. Pitää olla muutakin yhteistä, tekemistä, juttuja, lähellä oloa ja ajan viettoa. Pitää tietää, mitä toiselle kuuluu ja olla myös siitä kiinnostunut. Tällaista ei voi pakottaa. Jos toinen ei (enää) kiinnosta, se ei silloin kiinnosta! Parisuhde ei välttämättä ole silloin (enää) se viisain ratkaisu. Muu suhde riittää, ystävyys/seksi tms. 

Vierailija
9/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, sanoin miehelleni samaa eli

- ei seksiä 8 vuoteen, hänen valintansa

- ei halailua, pussailua, hänen valintansa

- ei vietä aikaa lasten kanssa kuin kysyen miten meni koulussa

-ei ota muiden mielipiteitä huomioon, hänen talo ja säännöt

Tässä muutama esimerkki parisuhteesta joka ei toimi. Ei se toinenkaan osapuoli ikuisuuksiin jaksa.

Vierailija
10/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että toinen on kiinnostunut minusta ja oikeasti kuuntelee, kaikesta voi puhua, yhteistä tekemistä, vastuun jakamista, intohimoa ja hyvää seksiä

Vierailija
11/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä (eri) voin. Pitää tuntea itsensä rakastetuksi. Se on yhteen hiileen puhaltamista, jaettuja myötä- ja vastamäkiä,  normaalia vastavuoroisuutta, vastuunkantoa, huomaavaisuutta, välittämistä. Sitä haluaa, että rakkaalla on asiat hyvin. Ja sen ajatusmaailman haluaa takaisin.

Vierailija
12/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä, jotka kaikki haluavat samoja asioita. Kysy asiaa vaimoltasi.

Vierailija
13/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä edes olennaisinta asiaa ap. Kukaan nainen ei ole kuten kaikki muut naiset, vaan jokainen tietää itse parhaiten, miten ainoan elämänsä haluaa elää. Joten turhaan täällä raakut, puhu sen mielikuvitusvaimon kanssa. 

Vierailija
14/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nainen lopettaa vuosia kestäneen "nalkutuksen" ja kaikki tuntuu miehen mielestä olevan viimeinkin kunnossa, silloin nainen on luopunut toivosta miehen suhteen ja suhteen loppulaskenta on alkanut.

Vierailija
15/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää ihailemaan, kunnioittamaan, luottamaan. Mies ei tuo mitään lisäarvoa. Ei kivaa, ei yhteyttä. Turvattomuus ja luottamuksen puute. Mies ei pysty tarjoamaan mitään turvaa minulle. Minä hoidan kaiken ja kannattelen miestä kuin kolmatta lasta.

16/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes ymmärrä mitä se on, niin aika menetetty peli. Otan osaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä, että mikä se on, niin en ihmettele, että vaimosi haluaa erota.

Mieti, mikä on tunneyhteys? Se että sinä rakastat toista, ja toinen rakastaa sinua, ja näytätte sen toisillenne sanoilla ja teoilla. Ei tarkoita sitä, että sinä saat pimperoo silloin kun haluat.

Vierailija
18/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mukava olla yhdessä toistenne kanssa?

Vierailija
19/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin tulee olla paras ystävä, jonka kanssa seksikin sujuu loistavasti. Parisuhde on sitten vain se yhteinen nimike jonka alla tehdään kaikenlaista mitä nyt parhaan ystävän kanssa muutenkin tehdään. Aina me jotain keksitään.

20/361 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä! Sinkun vastaus. Mutta edellä tuli kattavammin. Pitää olla myös henkinen yhteys, että fyysinen pysyy. Pelkkä seksi ei pidä suhdetta kauaa pystyssä. Pitää olla muutakin yhteistä, tekemistä, juttuja, lähellä oloa ja ajan viettoa. Pitää tietää, mitä toiselle kuuluu ja olla myös siitä kiinnostunut. Tällaista ei voi pakottaa. Jos toinen ei (enää) kiinnosta, se ei silloin kiinnosta! Parisuhde ei välttämättä ole silloin (enää) se viisain ratkaisu. Muu suhde riittää, ystävyys/seksi tms. 

Hyvin kirjoitettu.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi