Huomenna synkkä päivä kaikille lapsistaan vieraannetuille isille
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan. Nehän on vieraantunut niistä lapsistaan. Huomenna synkkä päivä ihmisille jotka jaksaa/välittää miettiä moista, eli sun kaltaisille ihmisille.
Kyllä se nainen voi aika merkittävällä tavalla vaikuttaa eron jälkeen siihen vieraannuttamisprosessiin.
Tuotahan ei tällä palstalla ymmärretä vaan aina syyllistetään ja haukutaan sitä miestä.
Olisi kiva joskus kuulla näiden valittavien isien selityksiä millä tavalla heidät on muka vieraannutettu lapsistaan olematta itse siihen syypäitä.
Et siis usko että tuollaista tapahtuu? Asia on sille vieraannetulle isälle äärettömän tuskallinen ja jos siitä täällä jotain kertoo, niin te hirviöakat käytte joukolla kimppuun ja hirveitä asioita sanotte sille, joten EI MAKSA VAIVAA!
Kuten sanottua, olisi hauska tietää millä tavalla nämä valittajat on lapsistaan vieroitettu heidän olematta siihen its syypäitä. En kysynyt tapahtuuko sellaista enkä tilannut uutta alakoululaisen psyykeellä kirjoitettua ränttiä, vaan näiden vieroitettujen isien omia selityksiä.
Tuleeko niitä?
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään tällaista tapausta.
Tiedän tapauksia, jossa mies on mm pettänyt, ollut täysi mlkku ja sikaillut suhteen aikana minkä kykenee, fyysisestä väkivallasta en tiedä, vain henkisestä.
Siksi se lapsen äiti on eron jälkeen yrittänyt parhaansa, että lapsella olisi isä mukana elämässä eikä ole niitä henkilökohtaisuuksia kantanut mukanaan kun haluaa että lapsella olisi hyvä suhde isäänsä.
Ihan itse ne iskät on feidanneet itsensä tuntemattomaksi.
Eli kun SINÄ et tiedä yhtäkään tapausta niin asiaa ei voi olla olemassa? Onpa "viisasta" ajatuksenjuoksua.
Nuorelle parille tuli ero syystä, ettei toinen osapuoli osallistunut kodinhoitoon eikä lastenhoitoon. Ei mitään vastuuta yhdestäkään lasten päiväkoti- eikä kouluasiasta eikä harrastukuksista. Kun ero sitten tuli, niin vaati ehdottomasti vuoroviikkovanhemmuutta. Nyt lapset ovat aina hänen omalla viikollaan hänen iäkkään äitinsä hoidossa. Eli entinen vastuunpakoilu jatkuu.
Oikeusvaltio, missä elämme, huolehtii lapsen oikeuksista.On oikeus tavata vanhempaa, jos hän asuu muualla.Jos ei tapaa, niin miksi ei?
Mikä syy?
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Melkoisia lumihiutaleita te palstalla möykkäävät äijät olette. Mitään ei saa teille sanoa, heti ollaan itkemässä miesvihaa, kun vähänkin tulee poikkipuolinen sana tai joku puhuu miesten tekemistä tyhmyyksistä/vääryyksistä.
Ei ole miesvihaa sanoa, ettei tunne mitään myötätuntoa sellaista miestä kohtaan, joka syyttää eksäänsä siitä ettei itse viitsinyt välittää lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään tällaista tapausta.
Tiedän tapauksia, jossa mies on mm pettänyt, ollut täysi mlkku ja sikaillut suhteen aikana minkä kykenee, fyysisestä väkivallasta en tiedä, vain henkisestä.
Siksi se lapsen äiti on eron jälkeen yrittänyt parhaansa, että lapsella olisi isä mukana elämässä eikä ole niitä henkilökohtaisuuksia kantanut mukanaan kun haluaa että lapsella olisi hyvä suhde isäänsä.
Ihan itse ne iskät on feidanneet itsensä tuntemattomaksi.
Eli kun SINÄ et tiedä yhtäkään tapausta niin asiaa ei voi olla olemassa? Onpa "viisasta" ajatuksenjuoksua.
Ihan yhtä viisasta kuin miesvihasta inttäminen kun lapsensa itse hylänneelle sovinistille ei tule sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsistaan ilman syytä vieraannetulle isälle joka ikinen päivä on yhtä hlvettiä mutta ninhän se vieraannuttaja-akka on halunnutkin.
No minkä helvetin takia sinä olet mennyt siittämään lapsia naiselle joka ei halua että olet tekemisissä niiden kanssa?
Minkä helvetin takia sinä olet noin tyhmä ja kusipäinen ihminen?
Kuvailit itseäsi aika hyvin. Menit ihan itse ryssimään perheasiasi ja kun siitä huomautetaan sinulle, alat haukkua ja vinkua.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan. Nehän on vieraantunut niistä lapsistaan. Huomenna synkkä päivä ihmisille jotka jaksaa/välittää miettiä moista, eli sun kaltaisille ihmisille.
Kyllä se nainen voi aika merkittävällä tavalla vaikuttaa eron jälkeen siihen vieraannuttamisprosessiin.
Tuotahan ei tällä palstalla ymmärretä vaan aina syyllistetään ja haukutaan sitä miestä.
Olisi kiva joskus kuulla näiden valittavien isien selityksiä millä tavalla heidät on muka vieraannutettu lapsistaan olematta itse siihen syypäitä.
Et siis usko että tuollaista tapahtuu? Asia on sille vieraannetulle isälle äärettömän tuskallinen ja jos siitä täällä jotain kertoo, niin te hirviöakat käytte joukolla kimppuun ja hirveitä asioita sanotte sille, joten EI MAKSA VAIVAA!
Kuten sanottua, olisi hauska tietää millä tavalla nämä valittajat on lapsistaan vieroitettu heidän olematta siihen its syypäitä. En kysynyt tapahtuuko sellaista enkä tilannut uutta alakoululaisen psyykeellä kirjoitettua ränttiä, vaan näiden vieroitettujen isien omia selityksiä.
Tuleeko niitä?
Tuollaiselle ASENTEELLISELLE kusipäälle on turha yrittää selittää MITÄÄN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Melkoisia lumihiutaleita te palstalla möykkäävät äijät olette. Mitään ei saa teille sanoa, heti ollaan itkemässä miesvihaa, kun vähänkin tulee poikkipuolinen sana tai joku puhuu miesten tekemistä tyhmyyksistä/vääryyksistä.
Ei ole miesvihaa sanoa, ettei tunne mitään myötätuntoa sellaista miestä kohtaan, joka syyttää eksäänsä siitä ettei itse viitsinyt välittää lapsistaan.
Miksi tulet kirjoittamaan ketjuun tuollaisesta tapauksesta, joka ei liity aloituksen aiheeseen mitenkään?
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko niitä?
Eli ei tule. Mitään aitoa oikeutusta ei ole teillä valittajilla esittää, vaan ihan omaa vastuuttomuuttanne, laiskuuttanne ja/tai itsekyyttänne olette ajaneet lapsenne elämästänne ja kun ei munat riitä myöntämään omaa mokaa, niin syytätte sitten entisiä puolisoitanne. Sitten vingutte asiasta netissä ja päästelette juuri tuollaisia itkupotkuraivareita, kun ette yllättäen saakaan sääliä osaksenne.
Vierailija kirjoitti:
Oikeusvaltio, missä elämme, huolehtii lapsen oikeuksista.On oikeus tavata vanhempaa, jos hän asuu muualla.Jos ei tapaa, niin miksi ei?
Mikä syy?
Siksi että se hullu lähivanhempi on mustannut sen isän niille lapsille ja estänyt ksikin tavoin tapaamiset, eli on VIERAANNUTTANUT ne lapset, siitähän tässä ketjussa PITÄISI olla kyse, mutta miesten haukkumiseen ja syylistämiseenhän tämä aina täällä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Miksi tulet kirjoittamaan ketjuun tuollaisesta tapauksesta, joka ei liity aloituksen aiheeseen mitenkään?
Osaatko lukea?
Koska se liittyy keskusteluun aika olennaisesti. Tässäkin ketjussa, kuten niin monessa muussakin, joku mies valittaa ja vaatii sääliä mokattuaan asiansa ihan itse ja suuttuu, kun ei saakaan haluamiaan vastauksia. Sitten alkaa väitteet miesvihasta, vaikka sellaisesta ei edes ole kyse. Koko miesviha-valitus on näissä yhteyksissä herkän egoistin reaktio, kun muut eivät asianmukaisesti taputtele olalle sen jälkeen kun hän on ihan itse syypää vastoinkäymisiinsä.
Osaan lukea, kiitos kysymästä. Kaikkien kommenttien vain ei tarvitse liittyä suoraan aloitukseen, siksi ne keskustelut pysyvätkin elossa ja kiinnostavina.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä miesvihaketju.
On se kamalaa. Minun vanhemmat, kun erosi, niin isäni vaihtoi maisemia ja ihan maatakin. En vuosiin nähnyt häntä enkä kuullut hänestä mitään. Me lapset olisimme kyllä halunneet olla tekemisissä isämme kanssa ja äitimmekin sanoi, että kun edes jonku kerran vuodessa ottaisi meidät luokseen. Mutta ei. Mitäpä tässä miettimään, että kuka vieroitti ja kenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy?
Siksi että se hullu lähivanhempi on mustannut sen isän niille lapsille ja estänyt ksikin tavoin tapaamiset, eli on VIERAANNUTTANUT ne lapset, siitähän tässä ketjussa PITÄISI olla kyse, mutta miesten haukkumiseen ja syylistämiseenhän tämä aina täällä menee.
Sellaiset miehet ansaitsevatkin saada haukut, jotka itse töppäävät perhe-elämänsä, syyttävät muita omista virheistään eivätkä edes kerro esimerkkitapauksia, joissa mies on menettänyt lapset aidosti syyttömänä.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Osaatko lukea?
Koska se liittyy keskusteluun aika olennaisesti. Tässäkin ketjussa, kuten niin monessa muussakin, joku mies valittaa ja vaatii sääliä mokattuaan asiansa ihan itse ja suuttuu, kun ei saakaan haluamiaan vastauksia. Sitten alkaa väitteet miesvihasta, vaikka sellaisesta ei edes ole kyse. Koko miesviha-valitus on näissä yhteyksissä herkän egoistin reaktio, kun muut eivät asianmukaisesti taputtele olalle sen jälkeen kun hän on ihan itse syypää vastoinkäymisiinsä.
Osaan lukea, kiitos kysymästä. Kaikkien kommenttien vain ei tarvitse liittyä suoraan aloitukseen, siksi ne keskustelut pysyvätkin elossa ja kiinnostavina.
Miten teksti isästä, joka ei ole "viitsinyt välittää lapsistaan", liittyy keskusteluun ilman syytä vieraannutetusta isästä?
Ymmärrätkö, mikä ero noilla asioilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko niitä?
Eli ei tule. Mitään aitoa oikeutusta ei ole teillä valittajilla esittää, vaan ihan omaa vastuuttomuuttanne, laiskuuttanne ja/tai itsekyyttänne olette ajaneet lapsenne elämästänne ja kun ei munat riitä myöntämään omaa mokaa, niin syytätte sitten entisiä puolisoitanne. Sitten vingutte asiasta netissä ja päästelette juuri tuollaisia itkupotkuraivareita, kun ette yllättäen saakaan sääliä osaksenne.
Sun asenteellisen kusipään piti tulla vielä todistamaan että tuo pitää todelkakin paikkaansa että olet asenteellinen kusipääakka, no kiitos siitä.
Mene ulos välillä ja rauhoitu, poju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä syy?
Sellaiset miehet ansaitsevatkin saada haukut, jotka itse töppäävät perhe-elämänsä, syyttävät muita omista virheistään eivätkä edes kerro esimerkkitapauksia, joissa mies on menettänyt lapset aidosti syyttömänä.
M50
No, minä en ole sellainen ja tuo tekstisi saa kyllä epäilemään sinun "miehuuttasi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Osaatko lukea?
Miten teksti isästä, joka ei ole "viitsinyt välittää lapsistaan", liittyy keskusteluun ilman syytä vieraannutetusta isästä?
Ymmärrätkö, mikä ero noilla asioilla on?
Sillä, että suurin osa tapauksista, joissa isä vieraannutetaan lapsistaan, johtuu isästä itsestään. Millaisissa tapauksissa sitten isä on syytön, jos kerran sellaisiakin on?
Ymmärrän kyllä eron ja siksi odotan että jälkimmäisiä tapauksia avattaisiin pelkän huudon sijaan.
Niin.