Huomenna synkkä päivä kaikille lapsistaan vieraannetuille isille
Kommentit (130)
Vanha aloitus isänpäivää edeltäneeltä päivältä.
Just, tää sana akka paljastikin taas, kuka täällä kaikki naisvihaketjut aloittaa.
Että siinähän hullu taas u li set
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan. Nehän on vieraantunut niistä lapsistaan. Huomenna synkkä päivä ihmisille jotka jaksaa/välittää miettiä moista, eli sun kaltaisille ihmisille.
Kyllä se nainen voi aika merkittävällä tavalla vaikuttaa eron jälkeen siihen vieraannuttamisprosessiin.
Tuotahan ei tällä palstalla ymmärretä vaan aina syyllistetään ja haukutaan sitä miestä.
Kyllä näitä tapauksia on ja kukaan ei sitä kiellä. Se on väärin ja tuomittavaa, jos isä on normaali. Valitettavan usein se on vain mies joka vieraannuttaa itse itsensä. Sitten kun lapset kasvaa, niin syytetään äitiä. Äidin pitäisi vielä eronkin jälkeen hoitaa lapsien asiat yksin ja yhteyden isän ja lapsien välillä ja kuten itselläni, suhteet myös isän sukuun. I
Tulit siis juurikin tuota miestä SYYLLISTÄVÄÄ asennettasi tähänkin ketjuun tuomaan, juuri tuota johon viittasin, on varmaan hyvä mieli sulla nyt.
Koska se "syyllistäminen" oli täysin ansaittua. Aloituksen kaltaista vollottamista ei todellakaan kaipaa kukaan, sen tarkoitus kun on vain kieriä itsesäälissä ja syytellä äitejä siitä ettei mies itse ole panostanut lapsiinsa. Ei ole miesvihaa tms. sanoa, että useimmissa tapauksissa mies on itse syypää kun menettää yhteyden lapsiinsa.
Kitinän sijaan voisit vaikka osoittaa missä tuo, jolle kommentoit, oli väärässä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä miesvihaketju.
Lue tarkemmin. Eiköhän tässä ole jälleen kerran kyse naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Just, tää sana akka paljastikin taas, kuka täällä kaikki naisvihaketjut aloittaa.
Että siinähän hullu taas u li set
Katso aloituksen päivämäärä, tollo.
Vierailija kirjoitti:
On se hirveää kun omat lapset eivät muista mitenkään isänpäivänä, ei jouluna eikä syntymäpäivänä vaikka mitään pahaa en ole heille koskaan tehnyt. :(
Oletko koskaan tehnyt mitään hyvääkään? Isyys ei ole pelkkää siittämistä, vaan se vasta alkaa siitä, eikä todellakaan sitä, että maksat heidän elämisensä ja jätät pahaa tekemättä. Nuo ovat oletusvaatimuksia, eikä ne riitä yhtään mihinkään. Vanhemman on ansaittava lastensa rakkaus ja kunnioitus ja se edellyttää kokonaisvaltaista panostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttamisen pitäisi olla rikos.
Ei pidä, ihan yksinkertaisesti siksi, että se on käytännössä aina oikeutettua. Jos vanhempi on lapsilleen haitallinen, niin näiden on parempi olla ilman häntä, jos taas hän ei välitä lapsistaan, on vieraantuminen väistämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tarkemmin. Eiköhän tässä ole jälleen kerran kyse miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsistaan ilman syytä vieraannetulle isälle joka ikinen päivä on yhtä hlvettiä mutta ninhän se vieraannuttaja-akka on halunnutkin.
En usko sekuntiakaan että olisit oikeasti syytön. Sen näkee jo kielenkäytöstäsi.
Jos suomessa, niin täällä kyllä on virastot mitä kautta hoidetaan.
Jää varmaan joku osio itsestä kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, ihan yksinkertaisesti siksi, että se on käytännössä aina oikeutettua. Jos vanhempi on lapsilleen haitallinen, niin näiden on parempi olla ilman häntä, jos taas hän ei välitä lapsistaan, on vieraantuminen väistämätöntä.
Puhut aivan eri asioista. Tee niille oma keskustelu.
Tämän keskustelun aiheena on vieraannuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muuta. Lapsistaan täysin välinpitämätön ja naisia vihaava ruikkuperse ap vain saa sellaista palautetta kuin ansaitsee. Vai pitäisikö häntä taputella päähän, että voi voi parkaa, kun on miehistä kunniaa loukattu ja omaisuus (=lapset) viety?
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeastaan. Nehän on vieraantunut niistä lapsistaan. Huomenna synkkä päivä ihmisille jotka jaksaa/välittää miettiä moista, eli sun kaltaisille ihmisille.
Kyllä se nainen voi aika merkittävällä tavalla vaikuttaa eron jälkeen siihen vieraannuttamisprosessiin.
Tuotahan ei tällä palstalla ymmärretä vaan aina syyllistetään ja haukutaan sitä miestä.
Kyllä näitä tapauksia on ja kukaan ei sitä kiellä. Se on väärin ja tuomittavaa, jos isä on normaali. Valitettavan usein se on vain mies joka vieraannuttaa itse itsensä. Sitten kun lapset kasvaa, niin syytetään äitiä. Äidin pitäisi vielä eronkin jälkeen hoitaa lapsien asiat yksin ja yhteyden isän ja lapsien välillä ja kuten itselläni, suhteet myös isän sukuun. I
Tulit siis juurikin tuota miestä SYYLLISTÄVÄÄ asennettasi tähänkin ketjuun tuomaan, juuri tuota johon viittasin, on varmaan hyvä mieli sulla nyt.
Koska se "syyllistäminen" oli täysin ansaittua. Aloituksen kaltaista vollottamista ei todellakaan kaipaa kukaan, sen tarkoitus kun on vain kieriä itsesäälissä ja syytellä äitejä siitä ettei mies itse ole panostanut lapsiinsa. Ei ole miesvihaa tms. sanoa, että useimmissa tapauksissa mies on itse syypää kun menettää yhteyden lapsiinsa.
Kitinän sijaan voisit vaikka osoittaa missä tuo, jolle kommentoit, oli väärässä.
-eri
Mistä sinä tunnet "useimmat tapaukset"? Selvitätkö työksesi huoltajuuskiistoja vai oletko tutkinut aihetta akateemisesti?
En tunne yhtäkään tällaista tapausta.
Tiedän tapauksia, jossa mies on mm pettänyt, ollut täysi mlkku ja sikaillut suhteen aikana minkä kykenee, fyysisestä väkivallasta en tiedä, vain henkisestä.
Siksi se lapsen äiti on eron jälkeen yrittänyt parhaansa, että lapsella olisi isä mukana elämässä eikä ole niitä henkilökohtaisuuksia kantanut mukanaan kun haluaa että lapsella olisi hyvä suhde isäänsä.
Ihan itse ne iskät on feidanneet itsensä tuntemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tarkemmin. Eiköhän tässä ole jälleen kerran kyse miesvihasta.
Missä muka tässä on miesvihaa? Lapsensa hylännyt jannu itkee naisten viaksi omaa saamattomuuttaan eikä tietenkään saa siitä myötätuntoa. Millä logiikalla se on miesvihaa?
Voi kun huomenna ois...nyyyh nyyyh..
Mikä reppana, ei ihme että akkasi lähti miehen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut aivan eri asioista. Tee niille oma keskustelu.
Tämän keskustelun aiheena on vieraannuttaminen.
Puhun täysin aiheeseen liittyvistä asioista. Lapsi on hyvä vieraannuttaa sellaisesta josta on hänelle vain haittaa tai joka ei hänestä välitä. Ei tee hyvää lapsen psyykeelle elää tietäen että tuolla jossain on isi (tai äiti) joka ei rakasta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mistä sinä tunnet "useimmat tapaukset"? Selvitätkö työksesi huoltajuuskiistoja vai oletko tutkinut aihetta akateemisesti?
Mistäs itse tunnet ne tapaukset? En ihan usko että olet itse millään tavalla aidosti tutustunut aiheeseen sillä pieteetillä, jota viestissäsi edellytät muilta.
-eri
Ilman syytä?!?