Mitä tehdä jos on paska ihminen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Persu?
Ainoa asia mitä vihervassari osaa kysyä.
Mä taas oon ihan naurettava. Pelle.
Ite oon huomannu että kun mulla on paha olla, niin joku tiedostamaton osa musta haluaa saada muillekin pahan olon.
Sen "paskan" tilalle voisi keksiä jotain vähemmän arvottavia sanoja. Tuo kuulostaa enemmän itseruoskinnalta kuin kuvaukselta.
Joillain terapia vain pahentaa käytöstä.
Ongelman tiedostaminen on ratkaisun ensimmäinen askel
Kärpäset pitävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.
Mäkin haluaisin tietää. Mut on taas pudotettu porukasta ulos ja monta kertaa poistettu facebookin kaverilistalta myös. En tiedä mitä teen väärin.
Silloin voi tehdä paskoja juttuja tietenkin.
Onpas taas hyvä ketju! Minun joku mikälie lyhytaikainen eksäkö tätä pyörittää? Olet kovasti kasvanut - älä nyt sentään ihan kaksimetriseksi kun mä olen niin pätkä enkä tule ikinä kasvamaan eikä mitään toivoa ole.
Mikä terapia ja kenen luona? Suosittelisitko mullekin? Haluaisin jonkun miespuolisen kun hameväki ei yhtään kiinnosta.
Jos haluat niin voit tehdä tilin siitä että millälailla paska a) ihmisenä muka b) minkälaiset teot? Suurkiitos!
P.S. Niitäkin on jotka tykkää toisesta vaikka tämä olisi paska.
Lue enemmän filosofiaa ja psykologiaa. Opit enemmän itsestäsi. Paskuus johtuu yleensä siitä, ettei osaa käsitellä omia ongelmiaan.Silloin jää lapsenkiukku -tasolle ja tulee oltua paska.
Vierailija kirjoitti:
Ongelman tiedostaminen on ratkaisun ensimmäinen askel
Ja monella myös viimeinen.
Ei auta. Tiedostat niin tee nyt niitä muutoksia.
Minulla auttoi. Olen vähemmän paska nyt mutta valitettavasti välillä kännissä taas. Mutta en sitten vaan ryyppää. Sitä rankaisee välillä muita vaikka on oikeasti vihainen itselleen. Siihen terapia auttoi.