Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä jos on paska ihminen?

Vierailija
09.11.2024 |

Auttaako mikään terapia edes

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu?

Ainoa asia mitä vihervassari osaa kysyä.

Persu?

Vierailija
22/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamattua, opit että kaikki ihmiset on pahoja ja että Jumala rakastaa ihmisiä ja jokainen meistä on Hänelle tärkeä, vaikka me ollaan täällä synnin orjina pahoja. Hän voi muuttaa meitä Pyhän Henkensä avulla. Ei meistä kukaan täällä muutu hyväksi, mutta jos meissä asuu Pyhä Henki, Hän saa toimia meidän kautta. Kaikki hyvä tulee Jumalalta, sillä ei ole muuta hyvää kuin Hän.

Jos haluat terapoida itseäsi, suosittelen sielunhoitoa, sillä pelkkä psykologia perustuu okkultismiin, eikä ota lukuun ollenkaan sitä todellisuutta mistä Raamattu kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostatko jotain alitajuisesti? 

Vierailija
24/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintana. Yksinäisyys. Vanhuus.

Vierailija
25/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. 

Jatka.

Vierailija
26/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka.

Vierailija
27/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ihminen voi repiä kärpäsiltä ja leppäkertuilta siivet pois ja laittaa ne sitten lasipurkkiin ja katsella niiden kitumista. Niin tekee yksi paska ihminen.

Vierailija
28/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintana. Yksinäisyys. Vanhuus.

Vierailija
29/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska ihminen voi repiä kärpäsiltä ja leppäkertuilta siivet pois ja laittaa ne sitten lasipurkkiin ja katsella niiden kitumista. Niin tekee yksi paska ihminen.

TÄÄ ei vielä käynyt pask.ssa. 

Ylimielinen ja naurettava. Kaikki tietää.

Vierailija
30/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä oma paskuus ja olla rehellisesti paska, mutta liikaa ylpistyä ei kannata. Tällöin apina tippuu selästä ja voi aloittaa uuden identiteetin luomisen puhtaalta pöydältä. 

Vierailija
31/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet, miten olet paska? Keihin vertaat ja kenen arvoja edustat?

Oman paskamaisuutensa voi myös jalostaa energiavarakseen ja käyttää hyödyllisesti vaikkapa harrastuksiin.

Minäkin olen monessa tosi paska, erakko, mutta tykkään opiskella ja kirjoittaa. Kun olen oikein paskalla tuulella saan valtavasti aikaiseksi ja kirjoituksistani tulee hyviä. Ihmiset tykkäävät lukea niitä ja etenkin, kun jaksan vähän editoida tekstejä. Monet pitävät virheellisesti minua hauskana humoristina, mutta kyllä ne juttuni lähtevät tosi usein juuri paskamaisesta asenteestani kaikkeen.Tai miten olen aiheuttanut taas jonkin sosiaalisen elämän järistyksen lähipiirissäni.

Vierailija
32/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee jotain ulkoa. Epäluotettava !!!  Kauhee. Pas.a. Kärpäset.

Vierailija
33/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohammed?

Vierailija
34/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin eilen massiivisen riidan exän kanssa asioista mihin suhteessa petyin vuosien varrella. Siis tän takia oon paska ihminen

Ap

Vierailija
35/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman paskamaisuutensa voi myös jalostaa energiavarakseen ja käyttää hyödyllisesti vaikkapa harrastuksiin.

Minäkin olen monessa tosi paska, erakko, mutta tykkään opiskella ja kirjoittaa. Kun olen oikein paskalla tuulella saan valtavasti aikaiseksi ja kirjoituksistani tulee hyviä. Ihmiset tykkäävät lukea niitä ja etenkin, kun jaksan vähän editoida tekstejä. Monet pitävät virheellisesti minua hauskana humoristina, mutta kyllä ne juttuni lähtevät tosi usein juuri paskamaisesta asenteestani kaikkeen.Tai miten olen aiheuttanut taas jonkin sosiaalisen elämän järistyksen lähipiirissäni.

- OOT AVUTON. 😄

Vierailija
36/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes, säästät muut kärsimyksiltä.

Vierailija
37/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyä oma paskuus ja olla rehellisesti paska, mutta liikaa ylpistyä ei kannata. Tällöin apina tippuu selästä ja voi aloittaa uuden identiteetin luomisen puhtaalta pöydältä. 

ET OSAA

Vierailija
38/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PASKAA

Vierailija
39/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonakyrvästäbiimiesbieskärpäpästäeivoiollaväärässä😄haa😝surkeeta🤮🤣

Vierailija
40/46 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle auta. Oot vanha gubbe. Juna meni.