Mitä tehdä jos on paska ihminen?
Kommentit (46)
Lue Raamattua, opit että kaikki ihmiset on pahoja ja että Jumala rakastaa ihmisiä ja jokainen meistä on Hänelle tärkeä, vaikka me ollaan täällä synnin orjina pahoja. Hän voi muuttaa meitä Pyhän Henkensä avulla. Ei meistä kukaan täällä muutu hyväksi, mutta jos meissä asuu Pyhä Henki, Hän saa toimia meidän kautta. Kaikki hyvä tulee Jumalalta, sillä ei ole muuta hyvää kuin Hän.
Jos haluat terapoida itseäsi, suosittelen sielunhoitoa, sillä pelkkä psykologia perustuu okkultismiin, eikä ota lukuun ollenkaan sitä todellisuutta mistä Raamattu kertoo.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Jatka.
Vierailija kirjoitti:
Jatka.
Paska ihminen voi repiä kärpäsiltä ja leppäkertuilta siivet pois ja laittaa ne sitten lasipurkkiin ja katsella niiden kitumista. Niin tekee yksi paska ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hintana. Yksinäisyys. Vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Paska ihminen voi repiä kärpäsiltä ja leppäkertuilta siivet pois ja laittaa ne sitten lasipurkkiin ja katsella niiden kitumista. Niin tekee yksi paska ihminen.
TÄÄ ei vielä käynyt pask.ssa.
Ylimielinen ja naurettava. Kaikki tietää.
Hyväksyä oma paskuus ja olla rehellisesti paska, mutta liikaa ylpistyä ei kannata. Tällöin apina tippuu selästä ja voi aloittaa uuden identiteetin luomisen puhtaalta pöydältä.
Miten määrittelet, miten olet paska? Keihin vertaat ja kenen arvoja edustat?
Oman paskamaisuutensa voi myös jalostaa energiavarakseen ja käyttää hyödyllisesti vaikkapa harrastuksiin.
Minäkin olen monessa tosi paska, erakko, mutta tykkään opiskella ja kirjoittaa. Kun olen oikein paskalla tuulella saan valtavasti aikaiseksi ja kirjoituksistani tulee hyviä. Ihmiset tykkäävät lukea niitä ja etenkin, kun jaksan vähän editoida tekstejä. Monet pitävät virheellisesti minua hauskana humoristina, mutta kyllä ne juttuni lähtevät tosi usein juuri paskamaisesta asenteestani kaikkeen.Tai miten olen aiheuttanut taas jonkin sosiaalisen elämän järistyksen lähipiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Näkee jotain ulkoa. Epäluotettava !!! Kauhee. Pas.a. Kärpäset.
Aloitin eilen massiivisen riidan exän kanssa asioista mihin suhteessa petyin vuosien varrella. Siis tän takia oon paska ihminen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oman paskamaisuutensa voi myös jalostaa energiavarakseen ja käyttää hyödyllisesti vaikkapa harrastuksiin.
Minäkin olen monessa tosi paska, erakko, mutta tykkään opiskella ja kirjoittaa. Kun olen oikein paskalla tuulella saan valtavasti aikaiseksi ja kirjoituksistani tulee hyviä. Ihmiset tykkäävät lukea niitä ja etenkin, kun jaksan vähän editoida tekstejä. Monet pitävät virheellisesti minua hauskana humoristina, mutta kyllä ne juttuni lähtevät tosi usein juuri paskamaisesta asenteestani kaikkeen.Tai miten olen aiheuttanut taas jonkin sosiaalisen elämän järistyksen lähipiirissäni.
- OOT AVUTON. 😄
Tapa ittes, säästät muut kärsimyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyä oma paskuus ja olla rehellisesti paska, mutta liikaa ylpistyä ei kannata. Tällöin apina tippuu selästä ja voi aloittaa uuden identiteetin luomisen puhtaalta pöydältä.
ET OSAA
Vierailija kirjoitti:
PASKAA
Miljoonakyrvästäbiimiesbieskärpäpästäeivoiollaväärässä😄haa😝surkeeta🤮🤣
Ei sulle auta. Oot vanha gubbe. Juna meni.
Persu?