Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko plussalaisia paikalla :D

Vierailija
19.02.2007 |

Nastaa, perustetaanko ihan IKIOMA foorumi jossa homma toimii ;)

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin täällä, nyt vasta ihan vähän aikaa oon kirjotellu tuolla plussalla, kun jotenkin alkoi täällä ahdistaa ilkeet kommentit ja provoilut (toki niitä sielläkin mutta vähemmän). Lisäksi on musta kiva kun useemmat kirjottelee nimimerkillä niin " oppii tuntemaan toisia"

mutta eiköhän tännekin kaikki mahdu, joten ei tarvitse kenenkään hermostua!! :)

Vierailija
62/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupee olemaan jo vierotusoireita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin,että kyllä tänne varmaan kaikki mahtuu,mahtuuhan plussallekkin....Toki olen tottunut plussaan,kun siellä päivittäin käyn ja kirjoittelen,mutta vaihtelu virkistää.

Ei kenenkään varmaan tarvitse vetää herneitä nenukkaa,jos täällä käy vakkari porukan lisäksi myös muita (toiselta palstalta)...

Vierailija
64/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi että tullaan toisten pihaan hiekkalaatikolle ja ainoa sanottava on, että kylläpä on huono hiekkis, miten täällä kukaan viihtyy. Minä ainakin viihdyn ja ärrsyttää jo valmiiksi kun näkee että jaahas, taas sieltä pukataan eetterriin 10 ketjua plussan kaatumisesta ja kermaperseillään tämän palstan surkeudesta. Ja juujuu, tiedän ettei tartte lukea, mutta kun ei täällä tähän aikaan juuri muutakaan tapahdu :). Masokismi rules...

_mimmi-82_:

mutta eiköhän tännekin kaikki mahdu, joten ei tarvitse kenenkään hermostua!! :)

Vierailija
65/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin syy miksi olen nyt parin viikon aikana tykästynyt tuohon plussaan (sitä ennen olen enemmän tai vähemmän palstaillut lähinnä täällä n. 4kk) oon juuri se että siellä on sitä vakioporukkaa... jotenkin tuntuu henk kohtasemmalta ku se kun täällä lähes kaikki kirjottaa nikittöminä...

mutt mutta mun piti kyllä jo mennä nukkumaan.... :)

Vierailija
66/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa*

Vierailija
67/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa*

Vierailija
68/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa*

Vierailija
69/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vilkuttaa*

Vierailija
70/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin itsekin nyt vähän lähdin puimaan mitä eroa palstoilla on. Mutta en siis tarkottanu etteikö täälläkin ois omia hyviä puoliaan ja mukavaa porukkaa. Itse vaan tykkään siitä kun ihmiset kirjottelee nimimerkeillä...

Vierailija
71/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan haukkua tarvitse,makuja on monia, toinen tykästyy toiseen toinen toiseen.

Ei kyllä pidä yleistääkkään,että kaikki haukkuu teidän hienon hiekkalaatikon. Itse ainakin olen sitä mieltä,että voisin pian oppia täältäkin tuntemaan ihmisiä, jos täällä enemmän pyörisin. Joka palstalla on hyvät ja huonot puolet. Itse nyt vaan olen jumittunut plussalle, koska siellä olen niin pitkään pyörinyt. Vaihtelu toki virkistää.

Vierailija
72/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen iloinen, ettei täällä tarvitse vetää mitään sosiaalista roolia. On mullakin nikki tänne, mutta luovuin sen käyttämisestä kun huomasin, että aloin rakentamaan itsestäni tietynlaista tyyppiä. Ja hyvin pian huomasin, että nikki rupesi sensuroimaan itse itseään. Enkä tarkoita että pitäisi saada olla ilkeä tai mitään, vaan haluan sanoa asiat niin kuin ne on. Sosiaalisista peleistä saa ihan tarpeeksi irl, ei tippaakaan kiinnosta luoda vielä nettiinkin sellaisia.

Ei mua noi tämän palstan ilkeilyt haittaa. Ymmärrän olla ottamatta niitä henkilökohtaisesti, ja kamalimmat riidat sisältää usein myös mielenkiintoisimpia vastauksia, koska ihmiset provosoituu miettimään asioita.

Vierailija
73/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mielenkiintoisin kommentti nettikeskustelupalstoista, nikeistä ja niiden ominaisuuksista pitkään aikaan.

T: Kyykerö

" Tämän palstan pointti nimenomaan ei ole se ihmisten tuntemaan oppiminen

Minä ainakin olen iloinen, ettei täällä tarvitse vetää mitään sosiaalista roolia. On mullakin nikki tänne, mutta luovuin sen käyttämisestä kun huomasin, että aloin rakentamaan itsestäni tietynlaista tyyppiä. Ja hyvin pian huomasin, että nikki rupesi sensuroimaan itse itseään. Enkä tarkoita että pitäisi saada olla ilkeä tai mitään, vaan haluan sanoa asiat niin kuin ne on. Sosiaalisista peleistä saa ihan tarpeeksi irl, ei tippaakaan kiinnosta luoda vielä nettiinkin sellaisia.

Ei mua noi tämän palstan ilkeilyt haittaa. Ymmärrän olla ottamatta niitä henkilökohtaisesti, ja kamalimmat riidat sisältää usein myös mielenkiintoisimpia vastauksia, koska ihmiset provosoituu miettimään asioita."

Vierailija
74/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minä en ole täällä etsimässä ystäviä vaan annan asioiden keskustella asioiden kanssa. Yleensä kun ihmisellä on naama niin sen taakse sitten piiloutuu. Täällä ollaan raakoja, mutta myös rehellisiä. Saa olla jopa typerä, mutta mikä hauskinta voidaan olla rehellisiä ilman pelejä ja saa oikeasti tietää mitä ihmiset ajattelee ja mitä ne jopa häpeävät ajatella. Täällä oppii paljon enemmän ihmisyydestä kuin näillä " halipusuoikunootkiva" palstoilla.

Vierailija:

Ei mua noi tämän palstan ilkeilyt haittaa. Ymmärrän olla ottamatta niitä henkilökohtaisesti, ja kamalimmat riidat sisältää usein myös mielenkiintoisimpia vastauksia, koska ihmiset provosoituu miettimään asioita.

Vierailija
75/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän löytyy tuttuja =)

Mä oon palstaillu näillä molemmilla sivuilla jo jonkun aikaa tällä samalla nimimerkillä...

Kummassakin viihdyn, mutta plussan sivuja tuli kyllä jo ikävä kun on pitäny olla erossa jo vuorokausi ;)

Vierailija
76/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei palstalle pääse. *murr* hiirimatto täällä murisee.

Vierailija
77/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä :) t: hiirimatto

Pitäisköhän tännekin rekkautua, niin ei tarvitsi aina muistaa kirjoittaa nikkiään..

Vierailija
78/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla näyttää nuo kerhot toimivan joten kuten, mut ite palsta ei. Höh. :(

Vierailija
79/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila ois ollut vähän purettavaa, mut ei sit.. kyynel..

Vierailija
80/112 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kirjottanu tänne, mutta... :D

t. Mendis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi