Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko plussalaisia paikalla :D

Vierailija
19.02.2007 |

Nastaa, perustetaanko ihan IKIOMA foorumi jossa homma toimii ;)

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kyllä plussalla ukkelipukkelinäiti. Joskus iät ja ajat sitten rekkautunut tänne tuolla tunnuksella, vaikka eipä vaan oo paljon ollut käyttöä noille...

On sitä niin addikti, että jos ei plussalle päse, ni sit vaikka tänne... tai etes johonkii... ;)

Vierailija
42/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tässä varmaan tarvii keksiä jos se plussa on kauankin jumissa:/

että ei ihan huono idea se dakotanemon ehdotus:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö harmittaa, kun Kaks Plussa tökkii!!!!

Vierailija
44/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan ole mitään kettuillut täällä kenellekään kun nyt vasta ekaa kertaa tulin kurkkaa koko touhua. Meni siis vähän ohi tuo kettuilujuttu?

Vierailija
45/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itsekään osaa sellasta luoda... :(

no toivottavasti tuo plussaa taas jo huomenna toimii... mun pitääkin tästäkohta mennä petiin kun huomenna on aikanen herätys kun aion ehtii tehdä kaikenlaista kuten siivota jne.... lapset onpi molemmat reissussa....

Vierailija
46/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osataan provosoitua yhdestä pienestä sanastakin :D siksipä ne viestiketjutkin pursuaa yli äyräiden aivan aiheettomasta skeidasta.

Vierailija
47/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitten atk-tuki jo vetele tyytyväisenä hirsiä.

Vierailija
48/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun mie oisin kaivannut " vanhoja kavereita" ... mietityttää kovin... *vaipuu ajatuksiinsa*

Aurinkokunta

Vierailija
49/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon myös täällä.. itsekkin olen puoli päivää ihmetellyt miksei plussan keskustelupalsta toimi..

Vierailija
50/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa tulla tänne möykkämään,jos kotipalsta on kaatunu,tulin vaan kurkistelemaan ajanvietoksi mitä täällä tapahtuu...

Vierailija
51/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos jätätte minut sen ulkopuolelle (hakkaa päätä seinään mielikuvitushymiöllä)...sitten se ei kuulosta enää yhtään kivalta. Eli jos jonnekin häivytte niin muistakaahan raahata mukana myös minun iso takapuoleni...

-Kotilehmä-

Vierailija
52/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka esim. kitchennoitsu perustaisi sen kun on niinkauaun sielläkin palstaillut, hih. Ja osaamistakin olisi :)

Vierailija
53/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa joo pahasti näyttää siltä että jää tämän illan plussailut väliin kokonaan:(

Vierailija
54/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussa jumittaa? Lähettääkö se pasta teidän päähän telepaattisen viestin kaatuessaan, vai?

Vierailija
55/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja mut muistatte kans viedä mukananne :)

Vierailija
56/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans kiltit mukaan,jookos???

Vierailija
57/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mua tarkoitit niin viimeks kun sivusto kaatui, niin sain jälkikäteen kuulla että " meidän" porukkaa oli täällä silloin. Nyt vahingosta viisastuneena tajusin sitten tulla kurkkaamaan:)

Täällähän sitä näyttää muutama tuttu olevan:)

Vierailija
58/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää joku semmoinen hätävarapalsta ja hämmästyttäkää sen moderaattori menemällä sinne kun lussa pyllähtää.

Vierailija
59/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkynikkien aikakaudella. Silloin perustettiin mm. tuo perseiset kädet irc-galleriaan. Mukavaa oli täälläkin ja nauroin itseni kipeäksi, mutta sitten tapahtui jotain hirveää eli minusta tuli vanha ja tylsä ja siirryin kaksplussalle ja nykyisin siellä on kivaa:)

T: hyllyvä pylly eli Kotilehmä

Vierailija
60/112 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen joskus tälle keskustelupalstalle rekisteröitynyt, mutta en nyt muista tunnusta enkä salasanaa.. enkä oikein osaa etsiä täältä noita juttuja täältä, jotenkin vain sekaisempi palsta kuin 2+, mutta vaihtelu virkistää.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan