onko plussalaisia paikalla :D
Nastaa, perustetaanko ihan IKIOMA foorumi jossa homma toimii ;)
Kommentit (112)
laittaa väliä... se jos mikä on ärsyttävää....
siis vauva-lehden palstoilla. joskus enemmän ja välillä vähemmän. vähäsen sekavaa on jos vertaa 2+:aan. 90% av-laisista palstailee vierailijaana joten siks ei oo hirveesti " tuttuja" . ilkeitä ihmisii löytyy mun mielestä enemmän mutta niitä ei tarvii kuunnella. =) ne hymiöt voia kyllä olla täälläkin munkin mielestä..heh..
Saavuin kanssa tänne. Rekkauduin ja olen mielestäni aikasemminkin rekkautunut, mutta ei hyväksynyt sähköp. osoitetta kun koitin saada vanhat tiedot joten nyt olen sitten numerollinen..
HajutonLataus ilmottautuu kans.. sais kyllä jo alkaa toimimaan ja kunnolla.. ja just ku mulla ois kerrankin ollut asiaa :(
MissMaisa täälä huiskuttaa!! On se kauan jo ollut jumissa :o/ Ärsyttävää, mitäs mä nyt teen... Tekemisen puutetta :o)
Oiskohan mitään ideaa perustaa suljettu foorumi, minne pääsee vain rekisteröitymällä? Mä en varmaankaan kerkeä ylläpito hommiin, mutta jos jollakin olisi aikaa? Voisin itse toimia muuten vain siistijänä jne... X)
Täällä kurkistelee ja ikävöi 2+ palstaa...
Kurkistee ja ikävöi kovin omaa palstaa,mikähän siellä mättää????
tulin sitten tänne kurkkaa kun ei " omille sivuille" oo pääsyä. Mut eihän tää yhtään sama kun 2+ :(. Emmi06 täällä siis :)
katos kun ihan kahteen kertaan laitoin viestiä....hupsista =0)
plussalle. Etten vaan olis koukussa siihen palstaan...
Blääh, ei tää oo edes hauskaa. Plussan sivut on mukavammat (silloin kun nyt sattuu toimimaan)
Miten täällä kukaan viihtyy?
kun siellä on tututstunut niin huippu tyyppeihin niin ei huvittaisi lopettaa siellä käyntiä seinään ;( Siks ajattelin sitä mamma foorumia [whistle]
Sitten tännekkin,kun kotio ei kerta pääse,tosin piti lisätä nuo viivat nnikin eteen ja taakse,ei antanu rekkautua muuten...
menkää vauva-lehteen möykkäämään? Vai olisko niin, että käytte täällä salaa kettuilemassa, että Kaksplussalla jaksaa sitten valuttaa siirappia? Ainakin kettuiluenergiaa tuntuu piisaavan...
Vierailija:
Miten täällä kukaan viihtyy?
Ukkohan katsoo telkkaria niin kuin joka ilta, lapset nukkuu ja mulla olis aikaa jutella mukavia ja sekavia, mutta shoppailen sitten huutonetissä kun ei tännekään huvita kirjoitella. Kalliiks tulee nämä plussan katkokset...
-Kotilehmä-
perustamiseen X(.... Eipä se kannatustakaan kyllä osakseen saanut...
kommentit on niin tyhmiä... aika paljon enemmän musta täällä provoillaan ja joskus tuntuu et onko kukaan missään tosissaan.
mut muilla palstoilla Kuten koululaisista ja taaperot ja leikki-ikäiset tykkään kyllä kirjotella....
Mut kaksplussalla on musta jotenkin kivempi tunnelma kun useemmat kirjottaa nimimerkillä.... vaikka en siellä nyt vielä kauaa ookkaan palstaillu....
niin ja KoiramäenElsanamut siis plussalla nähdään...