Onko teillä muilla miehiä jotka ei ikinä ole vieneet ravintolaan syömään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen osaa kävellä ravintolaan itse ja mennä syömään. Ei siihen miestä tarvita.
Joskus on kiva käydä yhdessä ravintolassa.
Pääsen ravintolaan ihan omilla jaloillani, ei tarvitse viedä.
Pitääkä tämäkin vääntää rautalangasta. Huoh. Pitää.
Ja taas ketju täynnä ihmisiä jotka leikkivät etteivät muka ymmärrä mitä tekemistä romantiikalla on parisuhteen kanssa. Ei ihme, että erotilastot laukkaavat niin villinä jos käsitys parisuhteesta on kämppissuhde jossa välillä käytetään toista masturbaatioalustana.
Ulos syömään vieminen eli treffien järjestäminen on helppo, jopa perustason tapa huomioida ja hemmotella toista, ylläpitää suhteen romanttista kipinää (joka taas on seksielämän kannalta yhtä pitkää esileikkiä). Treffien romanttinen metataso syntyy siitä, että sen sijaan että vatkattaisiin sohvalla "mitä sä haluaisit syödä?" - "En mä tiedä, päätä sä" toinen ottaa aktiivisen roolin ja miettii etukäteen paikan, mahdollisesti jonkun molemmille uuden ja mielenkiintoisen jossa syödä, näkee sen vaivan että tsekkaa menua etukäteen ja parhaimmillaan osoittaa kykyä tietää ja tuntea kumppanin mieltymykset ja inhotukset, mahdollisesti näkee vaivan pöydän varaamiseen ja niin edelleen.
Huomiointi on aina jossain muodossa sitä, että näkee puolison edestä ylimääräistä vaivaa. Ei siksi että on pakko tai tehdäkseen vain oman osansa arjen askareista, vaan nimenomaan keventääkseen toisen elämää ja ilahduttaakseen.
Pitkässäkin suhteessa on helppo saada pientä kutkutusta toisen mahanpohjaan järjestämällä ulkona syömisen - pienen arjesta poikkeavan asian niin, että toisen tarvitsee vain laittaa takki niskaan ja saapua paikalle.
Toki tämä koskee molempia osapuolia, ulos vieminen ei ole pelkästään miehen tehtävä. Mutta parisuhde jossa vain toinen panostaa romantiikan ylläpitoon, tulee ennemmin tai myöhemmin päättymään koska se ei ole enää romanttinen suhde.
On käyty nuorena ravintoloissa mutta emme enää keski-iän jälkeen ole niissä viihtyneet. Nykyään tykätään hakea noutoruokaa kotiin pari kertaa kuukaudessa ja ihanaa syödä omassa rauhassa. Silloin kun on vieraita, tilataan kotiinkuljetuksella.
Ihan sama kumpiko maksaa ja useimmiten maksetaan vuorotellen.
Ei vie kun olen ilmoittanut etten halua, grilliruokaa tai pizzaa haetaan kotiin, kun haluan syödä rauhassa
Asun keskustassa ja käyn ravintoloissa kävellen. Kukaan ei siis vie minua ravintoloihin. Kun olin lapsi ja asuin lähiössä, vanhempani joskus veivät minut ravintolaan, siis kuljettivat autolla.
Se ei ole ravintolaan viemistä, jos kaksi ihmistä kävelee tai matkustaa vaikkapa bussilla ravintolaan. Vieminen on sitä, että toinen kuljettaa toisen, esim. ajaa autoa toisen matkustaessa siinä autossa, tai vaikkapa työntää toisen pyörätuolia.
Vienyt? Mä en ole koskaan edes käynyt miehen kanssa ravintolassa syömässä.
Ei ravintolassa syöminen ole romantiikkaa. Se että ollaan ihan kahdestaan jossain on romanttisempaa kuin isossa salissa ruuan käryssä syömässä metelissä. Ei kiitos. Meillä on kohta 50 vuotta romatiikkaa ollut ja kertaakaan ei olla ravintolassa syöty. Työlounaita tms. tietysti on ollut.
Eli miesten kanssa ei ole tarkoitus edes plla mitään romanttista? Kämppiksinä vaan eletään kunnes lapset kasvatettu ja erotaan? Tottakai osaan käydä yksin ravintolassa ja olen käynytkin lähes aina. Mutta mitä järkeä olla parisuhteessa jos ei tehdä mitään parisuhdeasioita? Tai jos toinen ei näe mitään vaivaa sen eteen.